Ebay wishlist #4

Sziasztok!

Gondolom az ebay-t már egyik kedves olvasónknak sem kell bemutatnom. Nálam időszakosan szokott fellépni az a betegség, amit én csak ebay-mániának hívok és olyankor van, hogy napokig a vásárlós oldalt bújom. Most is egy ilyen köröm találatait szeretném megosztani veletek.



Régebben főleg ékszereket és telefontokokat nézegettem, de mostanában már a ruhákon és táskákon is gondolkodtam, sőt a napszemüvegeken is, bár az utóbbiakat csak poénból venném meg fotókhoz, nem pedig tényleges napvédelem miatt, mert félek, hogy egy 240 Ft-os kis példány nem rendelkezne megfelelő UV-védelemmel, bár ehhez nem értek annyira. 

Ez a choker annyira kis egyszerű, de nagyszerűnek tűnik és jól kihasználható darabnak is.


A gyűrűszett pedig tökéletesen kiegészítené a chokert, haha. Az a kaktuszos midi gyűrű annyira édes. 


Még mindig imádom a köves nyakláncokat. Igaz, a képen lévő darabok biztos, hogy nem eredeti kvarcokból készültek, de attól még mutatósak.


Mostanában a gyémánt mintás-fényes és unikornisos dolgokkal kilóra lehet venni. A fenti táskának az ezüstös változatával szemezek. Nagyon, jól feldobná a fekete szettjeimet és mind tudjuk, hogy nálam mindig a fekete a nyerő.


Bár már volt egy Harry Potter - ebay kiadás a blogon, akkor valamiért nem bukkantam még ezekre a csodákra, ugyanis ezek a pálcák elvileg világítanak is! Elvileg. Eddig azért nem rendeltem még sosem pálcát (Tapmancs pálcáját, hogy pontosabban fogalmazzak #fangirl), mert nem lett volna értelme. Viszont ezek elvileg ledesek, szóval már van funkciójuk. -Igen, felesleges dolgoknál remekül meg tudom győzni magam.


Imádom a majmos emojikat és ez a pulcsi egy tipikus, amikor megvan a havi mikulás felkapom, hogy ebben szenvedjek az egyetemen fajta. Amikor a kényelem a fő szempont :D


Nagyon megszerettem ezt a régi "patch" trendet, ami az utóbbi időben elterjedt, főleg farmerkabátokon tetszenek a rávasalhatós matricák. Annak ellenére, hogy ennek a szettnek van postaköltsége, szerintem megérné és nemcsak azért, mert totálisan szerelmes vagyok mindenbe, ami ananászos, haha.


Egyszer már felsültem egy ecsetmosó tojás rendelésével, ugyanis az nem érkezett meg, emiatt újra akartam rendelni a terméket, csak más eladótól. Viszont rábukkantam ezekre a szívalakú mosást segítő gumi akármikre, úgyhogy úgy döntöttem egy ilyenre ruházok inkább be. Elvileg a lila már úton van hozzám, remélem majd meg is érkezik.


Talán Tati vagy KathleenLights egyik videójában láttam ezt a fenti kicsikét, ahol valamelyiküknek egészen tetszett. Azt hiszem Tati volt, de nem esküszöm meg rá és annyi videót néztem mostanában tőlük, hogy visszakeresni se tudtam. Hogy őszinte legyek annak ellenére, hogy megfogott a csomagolás, na meg mert szépnek tűnt képernyőn át, el is felejtkeztem a tusról egészen addig, amíg Viki egyik posztjában fel nem bukkant újra. Na azóta kívánságlistára került ez a darab. Bár meg vallom, hogy a csomagolásnak is sok köze van ehhez.


Oké, baromira nincsen több ecsetre szükségem, legalábbis nem egy full ecsetkészletre, de nézzétek a fenti csodákat. Annyira szép a színük, a formájuk, egyszerűen szépséges azaz ecsetkészlet. Erősen gondolkozom azon, hogy hamarosan a kosaramban fog landolni, szörnyű vagyok, haha.


Nos ennyi lett volna a mostani ebay kívánságlistám. Ti szemeztetek valamivel az elmúlt időszakban? Vagy úton van már hozzátok egy-két csomagocska?

Puszi, Eni

2 megjegyzés:

  1. Pont tegnap érkezett meg az ecsetkészlet, imádom!! Annyira cuki!!! Ajánlani tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OH MY, oké, most már tényleg meg kell vennem :DD

      Törlés