Miért ne félj gólyatáborba menni

Pár napja egy személyesebb-mesélősebb videó jelent meg a youtube csatornánkon, aminek az apropója az volt, hogy nagyon untam már a gólyatáborokat szidalmazó cikkeket az internet hírportáljain.


A nyári munkahelyemen is gyötrődött egy lány azzal, hogy most elmerjen-e menni a gólyatáborába vagy sem, hiszen annyi szörnyűséget hallani ezekről a táborokról. Na, az én tanácsom az, hogy menjetek! Én anno imádtam a gt-met és a legtöbb ismerősöm, aki volt különböző gólyatáborokban szintén imádta azokat, nem történt velük semmi rossz sem. A videóban ezt jobban kifejtem, de ha tudsz nemet mondani, akkor egyáltalán nincs mitől félned, mert igenis ki lehet hagyni a feladatokat, ha azok számodra ,,kínosak". (De egyébként nem feltétlenül azok, meg tudjátok, ami a gt-ben történik, az a gt-ben marad).


Ha van valami tapasztalatotok, akkor nyugodtan osszátok meg velem, kíváncsian várom :)

Puszi, Eni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése