Vizsgaidőszaki nem kisokos: Tanulás - Időelcseszés 0:2

A mostani videó egy újabb vizsgaidőszakos lett, amiben azt láthatjátok, hogy mennyire képtelen vagyok arra, hogy tanuljak. Annyira, hogy még videót is készítettem róla! Sőt, Szimivel egy versikét is fabrikáltunk hozzá :'D Szóval az oszt igen. 


Ki ezt a videót megnézi
tanulási tippet nem lel,
mert e felvétel
csak szenvedést ölel fel.

Ha sorstárs vagy csatlakozz hozzám,
bukjunk együtt emelt fővel a vizsgán!
Ám, ha netán ötleted akadt,
mivel kisegítheted bajtársadat,
ne fedd, ne tartsd magadba, hát'
hadd menjünk át minél többen azon a fránya vizsgán.




Puszi, Eni

4 megjegyzés:

  1. Mintha magamat láttam volna... Csak egy rész a kedvenc sorozatból. Áhh, minek tanuljak délután, ott lesz az este, amikor csönd lesz végig... Macskák, hol vagytok? Gyertek, hadd simogassalak és keféljelek ki benneteket... Takarítási mánia is ilyenkor uralkodik el rajtam persze, mikor máskor... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, igen, a tökéletes kifogások :D Szörnyű az egész xD

      Törlés
  2. Nálam ilyenkor a legtisztább a lakás. A csak egy rész a sorozatból is ismerős. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, a szobámat már 83szor átpucoltam és rendeztem két hete, most meg a fürdőnek tervezek nekiesni, Bár nem tudom abból mi lesz végül :'D

      Törlés