Teszt - Yves Rocher - Nutritive végétal hidratáló krém

Még Glamour-napok előtt sikerült összetörnöm az akkori hidratálómat és természetesen ilyenkor nincs az ember lányának tartalék otthon, úgyhogy jobbkor nem is jöhettek volna a kuponos napok.



Hosszas keresgélés előzte meg választásomat, ugyanis rólam tudni kell -bár ezt szerintem már sokan tudjátok-, hogy hisztis tudok lenni, ha összetevőkről van szó. Főleg a parabénes és alumíniumos dolgokat próbálom elkerülni első körben. Egyébként szerintem a sors akarta, hogy összetörjön a hidratáló, amit a fenti darab előtt használtam, mivel nem szerettem se én se a bőröm. 

Körülbelül három és fél órán át keresgéltem a megfelelő hidratáló után, amit kuponnal megvehetek és megfelel annak a két egyszerű kitételnek, hogy parabén mentes illetve gazdagon tápláló (száraz az arcbőröm) legyen. Az ember azt hinné, hogy drogériás viszonylatban gyorsan találunk megfelelő terméket, de nem... Már azon gondolkodtam, hogy egyszerűbb lenne visszatérni a gyógyszertári testápolóhoz, amit még korábban használtam a bőrgyógyászom ajánlására, de akkor megakadt a szemem a fenti Yves Rocher hidratálón. Parabén mentes és elvileg gazdagon is hidratál, ráadásul Krémmánián és az YR oldalán is jókat írnak róla, na meg nem tízezer forint feletti.


Több se kellett, a bizonyos kupon napok egyikén elsétáltam az Yves Rocher üzletbe és lecsaptam a Nutritive végétal tápláló arckrémjére. Akciósan így kb 2000 Ft-ért került hozzám, az eredeti ára egyébként 3250 Ft.

A csomagolása nagyon tetszik, szép, minőségű, vastag üvegből van, letisztult, könnyű kinyerni belőle a krémet. Egyébként 50 ml-t tartalmaz és felbontás után félévig használható. Mindennapi használat mellett, bőven elfogy mielőtt lejárna, így ez abszolút jó. 


Növényi krém illata van, én olyan YR-és illatnak mondanám. Ez használat közben is érződik, de nem zavaró. Amit szeretek benne: gyorsan beszívódik, komfortos, üde bőrt hagy maga után, abszolút kényelmes viselet, nem nehéz, nem zsíros, nem ragadós. De a hidratálása csak egy nem rossz, nem üti meg például a Bobbi Brown C vitaminos bázis hidratáló hatását. Száraz bőrre amúgy megfelelő, mert karban lehet vele tartani a bőrt, szóval jól teljesít. De a 24 órás hidratáló hatás, azért enyhe túlzás.

Igazából rosszat nem tudok mondani rá, akciósan nagyon megéri beruházni rá, de a nagyon száraz bőrrel szemben szerintem veszítene. Azoknak, akik extra száraz bőrrel rendelkeznek, inkább gyógyszertári testápolót ajánlanék (nem vicc), amikor azt használtam volt, hogy túl is hidratálta a bőrömet. Ami így leírva kicsit hülyén hangzik, de maradjunk annyiban, hogy annak a krémnek a hidratáló hatása néha már sok volt nekem.

Összességében: nem drága, szép összetevős, akciósan még inkább megéri megvenni, YR-ban a törzsvásárlóknak, amúgy is nagyon gyakran járnak 30-40%-os kedvezmények, szóval könnyen lehet pótolni, ha elfogy. Hidratáló hatása jó, de ha extra száraz bőröd van, szerintem neked alul fog teljesíteni. Komfortos viselni a krémet és gyorsan beszívódik.

Ti milyen hidratálót használtok? Van bevált kedvenc? Esetleg valami tipp, hogy milyet próbáljak legközelebb?

Puszi, Eni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése