Tengerre fel

Ahoy!

Mára egy újabb sminkes bejegyzést hoztam nektek, amiben a kék, vagyis pontosabban egy kékes Mac paletta kap főszerepet. A palettáról hamarosan érkezik teszt, elöljáróban annyit árulnék el, hogy van itt elég nagy pigmentációs gond, ami engem túlzottan is elszomorított. De az egy másik lapra tartozik. 


Ezt a sminket azért készítettem, mert észrevettem magamon, hogy túl sok paletta felé nyúlok, amikor valamit megalkotok. Általában mindig csak egy-egy szín tetszik vagy kell az adott palettából és sosem magát a palettát próbálom kihasználni. Megpróbáltam változtatni rajta, úgyhogy befogtam a Mac Navy Times Nine palettát egy kis szórakozásra.

A smink maga nagyon egyszerűen, három szín összesatírozásával készült és egy szürkés-sötétkékes feketés vékony tusvonallal a szempillatőben, hogy azok dúsabbnak tűnjenek. Az arcom többi részét igyekeztem természetesen tartani, egy Bobbi pirosító került fel (teszt itt) illetve egy átlátszó, rózsaszínes csillámokat tartalmazó Estée Lauder szájfény.

A fotózáskor kelléknek használtam egy akciósan -potom 1500 Ft-ért- vásárolt H&M-es kalapot, ami megosztó darab lett a családomban, ugyanis nagymamám szerint borzalmasan áll, anyukám szerint viszont tök jó. Én még nem határoztam el magam, de néha kell egy kis plusz sikk, amit egy kalap viselésével könnyedén el lehet érni.


Használt termékek:


- MAC - Mineralize alapozó - NW20
- MAC - Matchmaster concealer (teszt itt) - 1.5
- Clinique - Airbrush concealer - 01 Fair
- Lancome - Color ideal púder - 010 Beige Porcelaine
- Bobbi Brown - Pot rouge for lips and cheeks - Fresh Melon
- Estée Lauder - Pure color gloss - sajnos jelenleg nem tudom megmondani a pontos árnyalat nevét, mert az albérletben hagytam, de amint visszajutok oda, azonnal frissítem a bejegyzést :)


- MAC - Navy Times Nine - Copperplate, JG Grey, Mulled over, Black tied
- MAC - Refill pan - Gesso
- Aden - szemceruza - Devil
- Bobbi Brown - Long-Wear Gel eyeliner - Black Ink 1
- Essence - Lash princess zöld szempillaspirál
- Aden - szemceruza - Cappuccino
- Bobbi Brown - 2014es karácsonyi paletta matt barna

Ti szoktatok kéket hordani a szemhéjatokon?

Puszi, Eni

10 megjegyzés:

  1. Szerintem jól áll a kalap, és a smink is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor még egy szavazat az igenis jól áll mellé :D Köszönöm szépen ^-^

      Törlés
  2. Nekem ezzel a palettával annyi a gondom csak, hogy a csillámos színek (pl az első kettő) iszonyatosan potyognak, és alig lehet őket eltávolítani, a szemem alja mindig csillámos ha őket használom és levakarhatatlanok. A Copperplate viszont az egyik kedvencem mélyítővonalba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Copperplate azaz egyik szín, ami számomra használhatóvá teszi a palettát, illetve a Club-ba is beleszerettem ott a harmadik sor közepén. De amúgy az első két szín az nekem kb a csillám kategória, amit használtam Mulled over is nehézkesen használható, kicsit foltos is. A mellette lévő színnek a Cast ironnak meg semmi pigmentációja sincsen szinte :/ Legalul a csillámos fekete pedig semmit se ér. Annyira vegyes érzéseket kelt bennem ez a paletta, hogy arra szavak sincsenek. Vannak benne jó, könnyen satírozható, szuper színek, de legalább, ha nem több, ugyanannyi rossz szín is. Szomorú.

      Törlés
    2. Igen, a pigmentációjuk sem az igazi a csillámosoknak. Azt hallottam, hogy a Mac paletták terén minőségben mindig rosszabb - ezt nem tudom alátámasztani, de a sima monok valószínűleg tényleg jobbak, mert pl a Satin Taupeot imádom, az van meg tőlük monoban. :)

      Törlés
    3. Én is ezt hallottam, pedig az ember azt hinné, hogyha már Mac, akkor valami szuper lesz. Mondjuk a Bobbi-nál se jók a szemhéjpúderek, legalábbis én gyengének tartom őket, pedig az egyik kedvenc high end márkám. Mac monokból van három mattom, refill panként vettem még őket, egyelőre tesztelés alatt állnak, de én úgy érzem, hogy kemények pl egy Sleekhez képest. Bár kiforrott véleményt még nem merek mondani róluk. A Satin Taupe meg gyönyörű darab, rajta van a kívánságlistámon *-*

      Törlés
    4. Csapj majd le rá, én sima matt taupe fölé szoktam rakni egy kis ragyogásért és jajj...vagy akár önmagában is szuper. :) Nálam most a Kinda Sexy rúzs a kívánságlistás, már minden meg is van hozzá csak el kéne bandukolni megvenni :D

      Törlés
    5. Kis univerzális darab :) Haha, igen, az sem árt :D

      Törlés
  3. A kalap inkább kicsit szokatlan, mint borzalmas...de egyáltalán nem vészes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, köszönöm! :) Nagymamám azt mondta, hogy inkább odaadja az ő régi kalapját és hordjam azt, mert ez szörnyű :D

      Törlés