NOTD - Golden Rose

Olyan régen volt már körmös bejegyzés a blogon, hogy azt is elfelejtettem milyen magát a lakkot befotózni, illetve milyen a bejegyzést megírni, haha. Komolyra fordítva a szót, had mutassam be nektek egyik legeslegkedvesebb őszi-téli lakkomat, a Golden Rose Rich Color 105-ös árnyalatát.


A színe szerintem tökéletesen beleillik a marsala leírásba. Egyszerre bordós, barnás, néha burgundis, vagyis marsala. Ősszel és télen is nagyon gyakran a körmeimre kerül. Két rétegben tökéletesen fed, átlagos száradási ideje van, és nem kopik vagy pattog annál hamarabb, mint ahogy egy lakktól az elvárható, tehát a minimum három napot bírja, de még annál többet is. Mindig kenek alaplakkot alá és fedőlakkot fölé, védve a körmeim, illetve meghosszabbítva a lakk tartósságát is. Mostanában egyébként a Mac fedőlakkja vált be, ami gyorsan szárad, fényesre és tökéletes védelmet biztosít. Szerintem a legjobb fedőlakk, amivel eddig találkoztam.

A csomagolása pedig a jól megszokott Golden Rose Rich Color csomagolás, letisztult, egyszerű, de nagyszerű, 10,5 ml lakkot rejt. Az ecsete is a jól megszokott ecset, szélesebb és lekerekített, könnyű vele lakkozni.




Ilyenkor egyébként mindig a melegebb árnyalatokhoz húz a szívem, illetve mostanában az élénk rózsaszínekhez, ha kell valami vidámság a hétköznapokra. De az biztos, hogy a Golden Rose marsalája havonta egy-két alkalommal visszatér a körmeimre, olyan szép és különlegesebb színe van :)

Nektek van kedvenc őszi-téli körömlakkotok? Ha igen, akkor melyik az?

Puszi, Eni

6 megjegyzés:

  1. Hű, tényleg szép szín! :)
    Ahhoz képest, hogy konkrétan a Golden Rose lakkjain nőttem fel, ma már olyan messziről elkerülöm a pultjukat, amennyire csak lehet, nem beszélve a túlárazott sminktermékeikről... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :)
      Fú a sminktermékeit nem ismerem, lakkokból is csak pár darab van, amikor véletlenül Nailland felé vetődtem és valami becsúszott, mondjuk azokat szeretem :)

      Törlés
  2. Gyönyörü színe van :-)
    Rajtam most egy teal zöld Maybelline lakk van. A marsala és vörös lakkokat hanyagolom most picit. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is úgy szeretem :)
      Cserébe jöhet a karácsonyfa szín :D

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a szín és jól mutat rajtad. :)

    VálaszTörlés