Back from the dead

Sziasztok, Enikő vagyok és megtért blogger!

Nem is tudom, hogy hol kezdjem... Hiányoztatok! Ti, ott olvasók, mindannyian és persze a blog is. Sok agyalás és készülődés előzte meg ezt a posztot, aminek következtében egyre csak tolódott és tolódott. De most már nem, itt van, nincs visszaút. Nincs további halogatás. 

Hosszú időszak volt ez, amíg alkotói válságtól szenvedve csak néztem magam elé, hogy részemről mit is gondolok a blogról és a hogyan továbbról. Szóba jött a bezárás is, de nem szerettük volna se Szimi, se én. Teltek a napok, hetek, hónapok, de egy poszt sem látott napvilágot, ami az elején frusztráló volt, utána pedig már csak hm... és ha nincs? Ez van. Aztán változott valami, egyre többet kezdtem gondolkodni azon, hogy ezt milyen jó lenne megmutatni nektek, erről írhatnék egy tesztet, igen, ez egy szuper ötlet. Elkezdett hiányozni a blog, nagyon és nagyon, akárcsak ti.

Viszont azt tudtam, hogy nem szeretném úgy folytatni, ahogy abbahagytuk. Kellett egy fresh start, mert mind képek terén, mind tesztek, sminkek és outfitek terén szeretnénk fejlődni Szimivel. Megbeszéltük, hogy ne csak mi és a bejegyzések kezdjenek egy új életet, hanem a blog kinézete is. Mivel eddig is én voltam a design felelős és Szimi lemeózta, hogy neki mi tetszik és esetleg mi nem, így most is én alkottam meg az új kinézetet. Egy egyszerű, letisztult felület kialakítása volt a cél, amit szerintem sikerült létrehozni és mindkettőnknek tetszik. Reméljük nektek is!

És hogy, hogyan tovább a blog életéről? Nos, itt vagyok, amikor Szimi idejébe belefér, akkor ő is, de a nevében semmit se ígérhetek. Az biztos, hogy mindketten szeretnénk nektek minőségibb és jobb posztokat hozni, illetve én a sminkes bejegyzések bevezetéseit is nagyon szorgalmazom. Ötleteim bőven vannak a leendő posztokhoz. Annyit megígérhezetk, hogy a blog még mindig ugyanolyan szerteágazó marad, mint előtte volt. Emellett úgy érzem, hogy inkább kevesebb poszt legyen, de azok minőségiek, mint, hogy sok poszt, de semmit se érjenek. Végül is nincs olyannak értelme, amit nem őszintén és kedvvel ír az ember. Bízom benne, hogy egyetértetek velem ebben ti is és várjátok, hogy hová fejlődhet tovább a SunshineG.

Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést és remélem Szimivel meg velem tartotok a továbbiakban! :)

Puszi, Eni

8 megjegyzés:

  1. De örülök nektek! :) Éppen pár napja néztem volna be, de az a felület fogadott, hogy csak meghívóval olvasható. Sejtettem, hogy készül itt valami... :) Hajrá Lányok! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de édes vagy! Köszönjük szépen! Igen, addig privátba került a blog, amíg dolgoztam a külsején ^-^

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Öröm ilyen sorokat olvasni, nagyon szépen köszönjük! :))

      Törlés