Ebay wishlist #3

Mostanában megint beszippantott ebay-mennyország, úgyhogy itt az ideje egy újabb wishlistnek. Avagy lássuk csak, milyen cukiságokra bukkantam mostanában.

Statement nyaklánc - 700 Ft
HP seprűs nyaklánc - 330 Ft
Mintás óra - 500 Ft
Sima óra - 600 Ft


Teljesen beleszerettem abba a statement nyakláncba, igazán gyönyörű. Kell, kell, kell :D Amúgy ti tudtátok, hogy már ilyen Harry Potteres nyaklánc is van? Én csak most találtam rá, de ezt is muszáj lesz beszerezni a gyűjteménybe. A hat óra közül pedig választani se tudok, mindegyik egyszerűen gyönyörű és mindegyik színt hordom. Jaj, most nagy bajban vagyok, még jó, hogy ilyen olcsók.

Flash tattook - 360 Ft / db
Eiffel torony - 750 Ft
Fa (elvileg) betűk - 500 Ft

Én is beállok a sorba az arany mintás lemosható tetkókat szerető emberek közé, mert visszaidézi a gyerekkoromat, amikor még a Pomberes tetkó volt a menő és amúgy is poén (egyébként a jobbnál jobb weheartitos képek tehetnek arról, hogy már én is szeretnék, borzalmas vagyok). Párizs továbbra is az egyik kedvenc városom és ideje lenne már beszereznem egy kis Eiffel tornyos szobrot, ez elvileg 15 centi magas, szóval nem is rossz, pont jó lenne lakásdekorációnak. A fa(szerű) anyagból készült betűk régóta foglalkoztatnak, be lehet festeni őket, jó dekorációs kellékek és a fenti linken nagyon jó áron adják őket. Először csak egy próba darabot rendelnék és megnézném azt a minőséget ilyen olcsón, de ha jó, akkor tuti több is landolna nálam.

Pandás to do list - 340 Ft
Sticky notes - 280 Ft
Irattartó - 700 Ft
Rilakkumás irattartó - 700 Ft

Imádom a to do listákat és az a pandás egyszerűen imádnivaló. Ahogy a sticky notesok is, különösen tetszik, hogy állíthatóak ezek a fajták. Az irattartók is nagyon tetszenek, bár mivel ezek nem túl szélesek, így inkább csak kis dolgok gyűjtésére valóak, mondjuk paletták, PS2es játékok tárolására tudom elképzelni.

Mintás serpenyő - 2200 Ft
Pohár alátét - 350 Ft
Alma hámozó - 280 Ft
My bottle palack - 800 Ft

Oké a serpenyők elég drágák, de olyan cukik, muszáj volt itt is megmutatnom őket, akárcsak az édes fából készült poháralátéteket. Az almahámozó nem tudom mennyire működne jól, de annyira aranyos, jól nézne ki a fiókban és emellett a pozitív csalódás sincs kizárva. Mert legyünk optimisták jó? A "My bottle" palackot már sokfelé láttam és nagyon tetszik, így nem bánnám, ha az én tulajdonomban is lenne egy, jobban néz ki, mint egy sima üveg.

Mostanában ezeket nézegettem és úgy érzem újabb rendeléseket kell leadnom barátnőmnek. Hajj, ez az ebay, szörnyű milyen mániákust varázsol az emberből. Nektek tetszik valamelyik fenti termék? Esetleg megvan valamelyik nektek? Rendeltetek mostanában az oldalról?

xoxo, Eni

8 megjegyzés:

  1. Ezt a HP-s nyakláncot még én sem láttam eddig... az órák gyönyörűek, de én már nem merek többet rendelni :-s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már ketten vagyunk :) Engem is pont múltkor nevetett ki barátnőm, akinek mindig leadom a rendelést, hogy mit szeretnék: már megint órákat néztél? Hát minek annyi? Neki is mondtam, hogy nem tehetek róla, olyan szépek ^-^

      Törlés
    2. Nekem is a rendelésem 80%a óra és HP-s dolgok :))

      Törlés
    3. Haha :D Mostanában amúgy varázspálca készítésen is gondolkodom, tök jó ötletet találtam pinteresten rá. Szerintem, ha nagyon unatkozom majd a nyáron, akkor lehet, csinálok egy dekoratív haszontalanságot xD

      Törlés
  2. Az Ebay-es órákért én is odavagyok.:D Az az Eiffel torony dísz nagyon cukii*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha szinte már alakíthatnánk egy csoportot, tuti vannak még ebay-es óra fanok errefelé xD Ugye? Tiszta must have :D

      Törlés
  3. Nekem éppen a napokban érkezett meg a "my bottle" palackom, és nagyon szeretem! Már teszteltem, és jól záródik, nem ereszt, és jól is néz ki. :)
    Viszont az ebay-es "ragadós dolgokkal", sticky note-okkal eddig nem nagyon volt jó tapasztalatom. Egyszer rendeltem egy aranyos állatos oldaljelölőt, és nehezen lehetett csak felszedni a kis lapokat, aztán alig ragadt vissza, és hamar le is esett. Ugyanez volt az egyik barátnőmmel is, csak ő valami öntapadós jegyzetlapokat rendelt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh de jó, köszi, hogy írtad, most már tuti veszek egyet :)
      És ezért is köszi! Egyszer régen rendeltem én is egy füzetbe ragaszthatós akármit, ami szintén nem ragadt olyan jól, azt hittem csak véletlen, de akkor úgy néz ki a kínaiak ebben nem jeleskednek. Kár, pedig nagyon aranyos dolgaik vannak.

      Törlés