Ebay haul


Most már csak egy csomagot várok és minden ebayes termékem megjött. Az a csomag csak valamikor június közepe táján fog megérkezni, ezért inkább úgy döntöttem, hogy megmutatom miket rendeltem az elmúlt néhány hónapban ebay-mennyországból.


Márciusban jött meg a legelső órám ebayről és annyira tetszett a minősége, hogy múlt hónapban rendeltem még mellé kettőt. A fehér volt a legelső, ki kellett lyukasztani egy lyukat rajta, hogy kényelmes legyen a másik kettőn nem kellett. Nagyon szeretem őket, a jövőben még többet fogok beszerezni az tuti :) A ,,who cares I'm already late"-eset innen rendeltem, míg a másik kettőt globalfashion1999 nevű eladótól.


A futáshoz rendeltem egy telefontokot. Nem szokásom szállítási díjjal rendelni, de a legszimpatikusabb és jó áron kínáló eladónál csak így volt. Kicsit kevesebb, mint 1000 Ft-ért jutottam hozzá a fent látható tokhoz, ami nagyon jól szuperál. A kulcsomnak is van hely, a műanyagon át pedig lehet a telefon képernyőjét használni, aminek különösen örülök :)


Rendeltem két telefontokot is, 500 Ft körül volt darabja, mindkettőt nagyon szeretem. Atlantamart2005 nevű eladótól vettem őket. Feladatukat ellátják és nincs panaszom rájuk, még fogok párat rendelni. 


Vettem továbbá még négy néhány száz forintos szájfényt is. Hármat magamnak, egyet pedig a blog nyereményjátékára. Sajnos csak nemrég volt időm kipróbálni őket, és nagyon nem vagyok megelégedve velük. Senkinek sem ajánlom a megvételüket. Ha érdekelne titeket, akkor szívesen írok egy hosszabb posztot arról, hogy hány sebből is véreznek a fent látható termékek. Bánom, hogy anno annyi jót olvastam róluk és ezért elhittem, hogy jók lehetnek. Sajnos nem azok, az biztos, hogy többet nem fogok venni egyet se ezekből.


Illetve rendeltem egy ecsetet is, amiről szintén jókat olvastam és anno az ebay whislistemben is írtam róla. Jól szuperál és megérte. Innen rendeltem.

A csomag amire várok két műanyag tárolót fog rejteni, amiket utazáshoz szeretnék majd használni, hogy helyet spóroljak. Remélem még időben megfognak érkezni :)

Ti rendeltetek mostanában valamit ebayről? Csalódtatok már valamiben az oldalról?

xoxo, Eni

8 megjegyzés:

  1. Ezekből az eBay-es szájfényekből én csak egyet rendeltem első körben, még szerencse, mert nekem sem vált be, borzalom az egész cucc felkenve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, életemben nem találkoztam olyannal, mint ezek. Szerencsés vagy, hogy csak egyet rendeltél :) Én, sajnos a sok pozitív teszt miatt, ami fellelhető a neten, rendeltem nagyobb mennyiségben, de nem kellett volna. Még szerencse, hogy csak kis összegről van szó :)

      Törlés
  2. Ilyen szájfényt én egy kínaiban vettem, Ebay áron, kettőt is. Háááát... kaki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most lehet, hogy hülyén hangzik, de olyan jó azt olvasni, hogy nemcsak én jártam így, hanem tényleg gázosak ezek a szájfények xD Jó, hogy te sem adtál ki értük nagy összeget :))

      Törlés
  3. Na ezek után én se veszek ilyen szájfényt. Nagyon felejtős lett most, hála a te bejegyzésednek. Valahogy sejtettem, hogy pár száz forintért azért nem minden arany ami fénylik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is, szörnyűek. Pigmentáltságuk nagyszerű, de ez az egyedüli jó tulajdonság, ami sajnos semmit sem ér, mivel használhatatlanok. Nagyon nehéz egyenletesen felvinni, rengeteg időt elvesz, ha mégis sikerül nagy nehezen és viszonylag elfogadhatóan megvalósítani a felvitelt, akkor simán felragad az egész alsó ajkadról a felsőre a termék darabokban, ha véletlenül összeérnek (a bőrt is tépi vele, ha éppen úgy adódik). Ezek után persze le kell mosni, mert korrigálni lehetetlen. Na és a lemosással is vannak gondok, mert olyan, mint a cement. Szóval abszolút használhatatlan, sajnos, pedig jó lett volna, ha beválik.

      Törlés
  4. A telefontok nem párásodik be belülről futás közben? A Decathlonossal ez a probléma :( Ez elég ígéretesnek tűnik. Mekkora telefonnak van benne hely? Ilyen nagy lapátfonoknak is, vagy csak iphone 4/5 méret?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külön a telómnak megfelelőt kerestem és rendeltem, így ez csak iphone 4-re jó, pont akkora, de egy csomó más telónak való is van fent ebayen. Még sosem fordult elő, hogy bepárásodott volna, abszolút jó minőségű és teszi a dolgát :)

      Törlés