Tavaszi wishlist

Glamour-napokra való tekintet miatt körülnéztem az üzletek online webáruházaiban, hátha lesz valami, amit különösen meg szeretnék venni 20% kedvezménnyel. Nagyon régóta nem voltam már plázázni vagy ruhákat nézegetni, sajnos nincs rá idő. Szépségápolási termékeket nem kerestem most, mivel bőven van jelenleg mindenből, viszont ruhából sosem lehet elég. Egyébként meglepően siralmas a választék, bár jó pár dologba így is sikerült teljesen beleszeretnem. 

H&M: 



Oda meg vissza vagyok a playsuitokért, de természetesen, amikor bekukkantottam a Fórumban lévő H&M-be minden ki volt rakva az új kollekcióból -tényleg minden-, kivéve a playsuitokat. Remélem nem úgy járok ezzel is, mint egy gyönyörű ruhával, ami szintén szerelem volt, de végül Mo-ra nem hozták ki. Tavaly nyáron a Promodban otthagytam akciósan egy meseszép playsuitot, amit a mai napig bánok, úgyhogy a fenti kis feketét tényleg szeretném megkaparintani. 

A szoknyát láttam élőben is és nagyon tetszetős darab, szoknyából meg sosem elég. A sportmelltartó azért kéne, hogy legyen végre normális sportmelltartóm, a fenti jól néz ki és kép alapján megfelelőnek tűnik. A kalap pedig szerintem már több, mint egy éve wishlisten van. 


A gyűrűkre és a nyakláncra nem feltétlenül van szükségem... Na jó, de feltétlenül szükségem van rájuk, annyira szépek és nagyon rég volt, amikor ékszer ennyire megtetszett, mint a fentiek, szóval szimplán kellenek :)

Reserved:


Szerintem a Reserved gyártja a legcukibb pizsiket a világon és nem csak azért mondom, mert rögtön négybe is beleszerettem. Mondjuk ha választanom kéne, akkor a Supermaneset illetve a türkizkék Pusheen-osat szeretném nagyon, de nagyon. Utóbbit már csak azért is, mert az van ráírva, hogy ,,So lazy, can't move". Tipikus én xD

Deichmann:


Ugyan vettem már egy tornacipőt, -az utóbbi időkben szinte egyetlen dolog, amire költöttem, azt is csak azért, mert a régi már esett le a lábamról-, de az egy lapos szárú, jól jönne mellé egy magas szárú is. Fekete topánka meg tavaszra-nyárra kéne már nagyon, mivel folyamatosan nyúzom a meglévőimet, de ami volt feketém már elég rossz állapotban van. Csak sajnálok kiadni x ezer forintot egy nyomorult topánkáért, ezért legtöbbször kimarad a sorból.

Decathlon: 


És a mostani listám végére is értünk. Íme néhány decathlonos termék, amiket szintén szeretnék megvenni. Van már tőlük egy fekete leggingsem, ami nagyon jó futáshoz, step aerobichoz, pilateshez etc, úgyhogy szeretnék még egyet venni. Csak egy normális pulcsim van, amit futáshoz felszoktam venni, így jó lenne egy másik is, hogy legalább felváltva nyúzhassam őket. A fenti színe egyébként nagyon tetszik -ami meglepő, hiszen közismerten a fekete a mindenem. Egy topp is idekeveredet, ami majd a melegebb időben jönne jól, ez szimplán csak tetszik, annyira nem lényeges végül is. A gumiszalagot pedig step aerobicon próbáltam már ki többször és nagyon megszerettem. A súlyzóim mellé egy ilyen se ártana.

Ez lenne az én mostani wishlistem, persze még tudnék válogatni, de most reális talajokon maradva a fentieknek nagyon örülnék. 

Ti készültük a Glamour-napokra? Ha igen, van olyan, amit mindenféleképpen meg szeretnétek venni? És Glamour-napokon kívül mik vannak még a kívánságlistáitokon?

xoxo, Eni

2 megjegyzés:

  1. A H&M-es nyakláncot én is kinéztem magamnak, de az üzletben találtam helyette egy olyat, ami sokkal inkább én vagyok (honlpon persze nincs fent), úgyhogy ha lesz Glamour napokon is (persze Pesten néztem ki, itthon nem tudom, vane), mindenképp megveszem.
    Na ne! Pusheen-od pizsama? Kell kell kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért is lenne fent a honlapon, nem is értem xD Remélem meg tudod szerezni. Ugye a pizsi annyira cuki :))

      Törlés