Mineral Beauty - élménybeszámoló

Szombaton, február utolsó napján pár bloggertársam és én ellátogattunk a Mineral Beauty által szervezett, bárki számára elérhető beauty event-re. Eredetileg fél kettőtől ötig tartott az esemény, de Reni, Ági és én már jóval hamarabb odaértünk. Kicsit később, pedig Dalma is csatlakozott hozzánk így a kis csapat négyes számra bővült. Sajnos Katy és Eleni végül nem tudtak eljönni, de remélem áprilisban majd látom őket is :))

Az eseményen nagyon kedvesek és barátságosak voltak velünk. Megtudtuk, hogy tavaly a Bellápierre elnyerte a legjobb sminkmárka díját, illetve itthon a Mineral Beauty kezdett először ásványi sminktermékeket árulni. Blogger szokás szerint a termékekbe is beletúrtunk. Én egy Mineralissima szemhéjpúderbe szerettem bele, lentebb láthattok, majd swatchot róla. Az eseményen három sminket nézhettünk meg, amiket Kocsány Anett, a márka vezető sminkese készített el. Illetve mi is beülhettünk a sminkbe, mert három másik lány a helyszínen sminkelt. Dalma és egy kis rábeszélés után Ági ki is próbálták :)







Készül az első smink, egy lilás esküvői trend smink



Anett egyébként varázspálcának hívta a fültisztító pálcikát, mert varázslatosan el lehet vele tüntetni oda nem illő dolgokat. Nagyon aranyosan hangzik ez az elnevezés, még mindig megmosolyogtat, ha eszembe jut. A képen egyébként a szemöldök alatti hihglighterezésről beszélt és mutatja, hogy hova kellene.

Mineralissima termékek

És az én kedvencem a Bloody Ruby, de a pirosítóik is igen szépek voltak :)

Készül a második smink, egy füstös alkalmi smink
A szembenlévő tükörben, ha láttok egy hülyét ágaskodni, akkor az vagyok én xD
Készül közben Dalma sminke

És az elkészült smink

Illetve Ági is elkészült :)

Összességében én abszolút jól éreztem magam, jó volt találkozni a lányokkal és turkálni egy kicsit a termékek között, eddig még élőben egyszer sem találkoztam ezekkel a sminktermékekkel, úgyhogy új élmény volt az egész. Bár be kell vallanom, hogy én olyan voltam, mint az elefánt a porcelán boltban, rettentően bénán bántam a por állagú termékekkel így elsőre. Szerencsére a sminkes lányok sokkal ügyesebbek voltak, mint én :)

Ti ismeritek a Bellápierret vagy a Mineralissimát? Próbáltatok már valamit tőlük?

xoxo, Eni

4 megjegyzés:

  1. Hallottam már erről a márkáról, és furdalt is a kíváncsiság, szerettem volna elmenni erre az eseményre, de sajnos haza kellett utaznom a hétvégére. :/ Remélem, később is fognak hasonlót rendezni, mi meg találkozunk a tavaszi blogtalin. :)
    Szuper lett Dalma és Ági sminkje. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, pedig jó lett volna veled is találkozni, na, de majd a blogtalin, igen :))
      Szerintem is :)

      Törlés
  2. De jó lehetett :) Nekem egyetlen Bellápierre pigmentem van, de abba szerelmes vagyok, csodálatosan pigmentált és álom vele sminkelni. Biztos, hogy szerzek még be tőlük szemhéjpúdert, mert fantasztikusak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, jól hangzik ez a pigment is :))

      Törlés