Két évesek lettünk - nyereményjáték a blogon


Bizony bizony, ma lett két éves a SunshineG :) Azta, amikor legutoljára a naptárra néztem még éppen, hogy csak elkezdődött a suli, majd jött Szimi szülinapja, utána pedig az enyém és most íme, itt a blogé is. Hiába rohan az idő és nem csak én értem el a kettes számot idén.


Ahogy tavaly sem, most sem terveztem hosszú bejegyzést, de azt le szeretném írni, hogy nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy itt vagytok, gyarapodtok és támogattok minket. Leírhatatlan érzés, amikor olyat olvasunk Szimivel, hogy hiányoztunk nektek és örültök, hogy megint itt vagyunk. Ilyenkor döbbenek rá újra és újra mekkora erőt is tudtok ti olvasók adni a kommentekkel. És, hogy nekem is jobb olvasónak kell lennem és többet kommentelni másoknál. Nagyon szépen köszönjük, hogy kitartotok mellettünk és már 153 csodálatos egyéniséget számolhatunk a követőink között. 

És, hogy valamivel meg is lepjünk titeket, ahogy tavaly is idén is egy kisebb nyereményjátékot szervezünk nektek. Idén talán már túlzottan is csajos dolgokat sikerült összeválogatni, de gondolom, így jár az ember lánya, ha olyan terméket próbál vásárolni, aminek remélhetőleg mindenki örülne és használná is :)


A nyeremények:

- Essence - Like an unforgettable kiss - blush brush (a kép kedvéért kivettem a műanyag dobozából, de természetesen használatlan ecsetről van szó, vissza is tettem a fotó elkészülte után a csomagolásába)
- Yankee Candle - Pink Sands tart
- Golden Rose - Rich color lakk - 103
- Catrice - Illuminating blush - Kiss me Ken
- Ebayes matt ajakkrém - 12

És akkor a szárazabb dolgok: a nyereményjáték április 8-ig fog tartani 12 óráig. A délután folyamán pedig kihirdetésre kerül majd a nyertes, ha úgy alakul minden, ahogyan szeretném. Vagy random.org-os sorsolás lesz vagy megkérem Szimit, hogy mondjon egy számot egy és x között.

Jelentkezés feltétele: legyél a blog olvasója GFC-n, (az oldalsávban fel lehet iratkozni) és írj egy kommentet ez alá a bejegyzés alá, amiben leírod, hogy milyen néven követed a blogot és az e-mail címedet, illetve, ha van plusz esélyed, akkor azt is. Ezek mellett pedig rendelkezz magyarországi postacímmel, vagy valakid, akinek el lehet küldeni az ajándékot. 

Plusz esélyek: 
- lájkold a blog facebook oldalát, az oldalsávban is kint van, de itt is itt a link, a jelentkezésednél írd le, hogy milyen néven tetted
- kövesd a blogot bloglovinon, az oldalsávban szintén kint van, vagy katt itt a nevére, a hozzászólásodban szintén írd meg, hogy milyen néven követed
- Tedd ki a blogod oldalsávjába a nyereményjátékot linkkel együtt vagy írj róla egy bejegyzést, a linket szintén írd meg a hozzászólásban
- Szimit és engem is bekövettek instagrammon. Szimit @azunyanxd néven találjátok meg, engem pedig @sunnykyue néven. Fontos, hogy mindkettőnket be kell követni ehhez az esélyhez.
- Illetve, ahogy a múltkori játéknál is, most is minden régi olvasó automatikusan kap egy plusz esélyt. Régi olvasónak pedig azok számítanak, akik e bejegyzés megjelenése előtt már feliratkoztak.

Összesen négy plusz esély, illetve a régi olvasóknak öt plusz esély jár. Még egyszer köszönjük szépen, hogy olvastok minket és reméljük a játék is elnyeri a tetszéseteket :)

xoxo, Szimi és Eni

85 megjegyzés:

  1. Boldog Blogszülinapot Kívánok Lányok! ;)

    Turcsek Gabriella néven iratkoztam fel a blogotokra,
    e-mail címem: gabriella.turcsek@gmail.com

    + esélyek:
    ~lájkoltam a blog facebook oldalát Turcsek Gabriella néven,
    ~követem bloglovinon is a blogot, szintén Turcsek Gabriella néven,
    ~kitettem a blogom (www.turcsekgabi.hu) oldalsávjába a játékot,
    ~mindkettőtöket követlek instagramon @vidamgabica néven,
    ~régi olvasótok vagyok ;)

    Nagyon köszönöm a lehetőséget, szuperek a nyeremények. Még sok-sok szülinapot kívánok! ♥

    Üdvözöl Titeket,
    Gabcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabcsi!

      Nagyon szépen köszönjük :) Ne haragudj, de biztos Turcsek Gabriella néven vagy régi olvasónk? Mert sajnos sehol sem találjuk a neved Szimivel és így egyelőre bármennyire nem szeretjük is ezt, de érvénytelen a jelentkezésed. Nem lehet, hogy másik néven követtél be minket anno?

      Törlés
    2. Szia! Most elvileg újra feliratkoztam :)

      Törlés
    3. Tündér vagy, köszönjük szépen most már látjuk is :)

      Természetesen régi olvasóként leszel bejegyezve, így összesen hat esélyed van :))

      Törlés
  2. Nagyon Boldog szülinapot a blognak, és persze utólag {nagyon nagyon utólag.. :D} Nektek is. :)

    Nico néven követem a blogot, az e-mail címem: nikimagyari@freemail.hu

    Plusz esélyek~
    Bloglovinon Panda Nico néven követlek titeket.
    A képet, linkkel együtt kitettem az oldalsávba: http://colorful-hypnosis.blogspot.hu. :)
    És régi olvasótok vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon szépen köszönjük ^-^

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  3. Boldog Blogszülinapoooot! :)

    Köszönöm szépen a játékot, szuperek a nyeremények!
    Glitterfinger Lexa néven követlek titeket GFC-n (régi olvasó vagyok).

    Plusz esélyek:
    Kitettem a játékot az oldalsávba: http://glitterfingersss.blogspot.hu/
    Bloglovin: Lexa- Glitterfingersss blog
    Instagram: glitterfingersss

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és a mail címem: glitterfingersss@gmail.com

      Törlés
    2. Köszönjük! :)

      Örülünk, hogy tetszenek, összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  4. Boldog blogszülinapooot! :))

    kamiii néven követem a blogot, régi olvasó vagyok.
    email: kami.lla5553@gmail.com
    bloglovin': kamiiiii
    instagram: rebmesavrazs
    facebook: Patera Kamilla

    Köszönöm szépen a játékot, puszi! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjüüük! :))

      Összesen 5 esélyed van, puszi! :)

      Törlés
  5. Happy Birthday! Mia neven kovetem a blogot. mailofmia{kukac}yahoo{pont}com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :)

      Egy esélyed van :)

      Törlés
  6. Lusta dög vagyok nah, és elrettentett ez a sok + esély, de azért boldog blogszülinapot csajok:)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, azért, nagyon köszönjük szépen! :)) Ha meggondolnád magad, írj bármikor :)

      Törlés
  7. Szia :)
    Boldog BlogSzületésnapot! :)
    Dalma ( : néven követlek,régi olvasó vagyok!
    email: dalma.snt@gamail.com
    Bloglovinon: Dalma Sánta néven
    Facebookon: Dalma Sánta néven
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Köszönjük szépen, összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  8. Nagyon boldog blogszülinapot nektek és éljetek még meg sokat-sokat ^^
    Megaera néven vagyok az olvasótok elég régóta, email címem: ocularisinfernom@gmail.com
    Körmendi Szilvia néven like-oltam a facebook oldalatokat és kitettem a blogom oldalsávjába a játék linkjét: http://megaera-magical-world.blogspot.hu
    A nyeremények pedig szuperek, köszönöm a lehetőséget a játékra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon szépen köszönjük! :)

      Tündér vagy, köszönjük, hogy jelentkeztél! Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  9. Boldog blogszülinapot! :)

    Barbara Somogyi néven vagyok régi olvasótok, email: somogyibarbara@yahoo.com
    Követlek titeket bloglovinon barbus néven
    A játékot pedig kitettem a blog oldalsávjába: csaszarimorzsa.blogspot.hu

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Köszönjük szépen, összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  10. Boldog blogszülinapot Lányok! Még nagyon sokat kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  11. Boldog Blogszülcsinapot Lányok!

    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra:
    Nixon néven vagyok feliratkozott olvasótok.
    Email: bizsumaniablog@freemail.hu
    Bloglovin-on NikolB néven követem az irományaitokat.
    A blog oldalsávjában pedig megosztottam a játékfelhívást, itt:
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)

      Mivel régi olvasó is vagy így összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  12. Boldog blogszülinapot, csajok! :)

    Zita Nagy néven iratkoztam fel a blogotokra,
    e-mail címem: fairyfelicita5@gmail.com,

    + esélyek:
    like-oltam a blog Facebook oldalát Nagy Zita néven,
    Bloglovin'-on Zita Nagy néven követem a blogot,
    mindkettőtöket követlek Instagramon @fairyfelicita néven,
    régi olvasótok vagyok, eddig is követtem Bloglovin'-on minden bejegyzést, de GFC-n csak most iratkoztam fel.

    Köszönöm a lehetőséget, szuperek a nyeremények!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük szépen! :)

      Köszönjük, hogy szóltál, így összesen 5 esélyed van :))

      Törlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon szépen köszönjük :)
      És üdvözlünk téged, mint új olvasót ^-^

      Összesen 4 esélyed van :))

      Törlés
  14. Jajj, Lányok, boldog második születésnapot! ♥
    Panni (Panka's beauty) néven vagyok régi olvasó, e-mailem ponipanni@gmail.com, Panni Zachár néven lájkoltam a Facebook oldalt, és követlek mindkettőtöket @ponipanni néven.
    Köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kösziii <3 :)

      Összesen 4 esélyed van :))

      Törlés
  15. Sziasztok!
    Boldog Blogszülinapot! :)
    Andrea Pásztor néven vagyok régi olvasó.
    Andi Pásztor néven lájkoltam fb-n és ugyan ezen a néven bloglovinon.
    Instragram: pasztor_andi
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönjük, összesen 5 esélyed van :))

      Törlés
  16. Sziasztok :)
    Dream néven követem a blogot.
    Dream néven követlek bloglovinon.
    Régi olvasó vagyok.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ne haragudj, de nem írtad le az e-mail címed, így addig a jelentkezésedet nem tudjuk elfogadni.

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönjük, összesen 3 esélyed van :))

      Törlés
  17. Boldog blogszülinapot lányok! :)

    Manna (mannakörmök) néven vagyok feliratkozott olvasótok. E-mail címem: manna0319@gmail.com.
    Plusz esélyek:
    Marianna Kovács néven lájkoltam a blog FB oldalát.
    Bloglovinon szintén Manna (mannakörmök) néven vagyok feliratkozva.
    Instagramon @mannaaaaaaaa néven követlek titeket.
    Régi olvasótok vagyok.

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :)

      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  18. Sziasztok!
    Boldog blogszülinapot :)
    Enikő Széles néven iratkoztam fel.
    E-mail: enci97@vipmail.hu
    +: Facebook; Bloglovin: Enikő Széles
    Instagram: szeniko22
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönjük szépen, mivel régi olvasó is vagy, így összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  19. Sziasztok! Szeretnék jelentkezni! :)
    - a blog olvasója vagyok GFC-n, Tóth Csilla Noémi néven
    - email címem: csilla.noemi88@gmail.com
    - rendelkezem m.o-i lakcímmel
    Plusz esélyek:
    - lájkoltam a facebook oldalatokat Tóth Csilla néven
    - instagrammon követlek titeket csilla882 néven

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük a jelentkezést :)

      Összesen, 3 esélyed van :)

      Törlés
  20. Sziasztok!
    Boldog blogszülinapot! :))
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    - A blog olvasója vagyok GFC-n, rone2122 néven
    - email: rone2122@gmail.com
    - rendelkezem m.o-i lakcímmel
    Plusz esélyek:
    - lájkoltam a facebook oldalatokat Kalotáné Schmidt Renáta néven
    - régi olvasótok vagyok
    Köszönöm szépen a játékot!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali! Köszönjük szépen :))

      Összesen 3 esélyed van :))

      Törlés
  21. Boldog blogszülinapooot! :)

    beautiful lie néven követem a blogot, elvileg régi olvasó vagyok.
    email: crazy724@gmail.com
    bloglovin': emibanyai
    instagram: banyaiemi
    facebook: Noémi Bányai

    Köszönöm szépen a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :)

      Igen, régi olvasó is vagy, összesen 5 esélyed van :))

      Törlés
  22. Hello! Boldog szülinapot a blognak! :*

    Krisztinka néven iratkoztam fel a blogotokra, régi olvasó vagyok.
    e-mail címem: kkrisztina86@freemail.hu

    +
    facebook: Kertész Krisztina
    bloglovin: Krisztinka
    instagram: krisztie (mindkettőtöket követlek)


    Köszi a játékot Puszika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :)

      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  23. Sziasztok :)
    Köszönöm a lehetőséget :)
    Azrail néven követlek Titeket itt, és Bloglovinon, illetve Rofcsász Eleni néven a Facebook :)
    Instán azrailblog néven követlek Titeket :)
    Kivételesen Facebookon osztom meg a játékot, de ezt nem esély miatt :D
    Puszi lányok, remélem 11-én találkozunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))

      Összesen 5 esélyed van, köszönjük a jelentkezést! Én is remélem, Szimiről biztosat még nem tudok mondani, de ha minden jól alakul, akkor én tutira jövök :))

      Törlés
  24. Moon Angel néven követem a blogot. :)
    Email: Ms.Stargate@vipmail.hu
    FB: Anna Angel
    Bloglovin: Moon Angel
    Instagram: MissMoonAngel
    Ja és régi olvasó vagyok. :)

    Köszi a lehetőséget! :) Boldog Blogszülinapot és még nagyon sokat! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Köszönjük szépen! Összesen 5 esélyed van :))

      Törlés
  25. Boldog Blogszülit! :)
    Renáta N néven követem a blogot.
    nreni55@gmail.com az emailem.
    Köszöönm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :))

      Összesen egy esélyed van :)

      Törlés
  26. Boldog blogszülit kívánok! :)
    réka kerekes néven iratkoztam fel a blogotokra, e-mail címem: reka0804@gmail.com

    + esélyek:
    -lájkoltam a blog facebook oldalát Kerekes Réka néven,
    -követem bloglovinon is a blogot Kerekes Réka néven,
    -kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
    -régi olvasótok vagyok

    Köszönöm a lehetőséget! Puszi, Réka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)

      Összesen 5 esélyed van :))

      Törlés
  27. Boldog Blogszülinapot kívánok nektek Lányok! :)
    Nikxa néven vagyok feliratkozva
    e-mail címem: knikk1992@freemail.hu
    a facebook oldalt Koni Nikolett Judit néven lájkoltam
    bloglovinon Nikolett Koni néven követem a blogot
    régi olvasó vagyok

    Szuperek a nyeremények és köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük! :)

      Köszi a jelentkezést, összesen 4 esélyed van :))

      Törlés
  28. Hali!
    RealD néven vagyok feliratkozva
    E-mail: dora14541252@freemail.hu
    Van magyarországi postacímem szóval azzal sincs gond :)
    Mindkettőtöket követem instán,
    Követlek titeket bloglovinon
    Kéri Dóra néven lájkoltalak titeket facebook-on:)

    További szép napot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Köszi a jelentkezést, összesen 4 esélyed van :))

      Törlés
  29. Sziasztok,
    Boldog Blogszülinapot kívánok nektek!
    Patrícia Kutasi néven vagyok feliratkozva itt, Blogvinon és Facebookon
    e-mail címem: patriciakutasi1206@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)

      Köszönjük szépen, összesen 3 esélyed van :))

      Törlés
  30. Sziasztok!

    Szeretnék jelentkezni a játékotokra!

    Mészáros Henriett néven követtem be a blogot illetve ezen a néven lájkoltam az fb-oldalatokat is! Mail címem: henriett.princess@gmail.com
    Instán is bekövettelek titeket @henriett.princess -néven.
    Köszönöm a lehetőséget! Boldog blogszülinapot! :) ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali :)

      Köszönjük szépen, összesen 3 esélyed van :))

      Törlés
  31. Boldog blogszülinapoot! :3

    Wiwi Fekete néven követem a blogot.
    e-mail címem: vivien.fekete@freemail.hu
    Facebookon Wiwi Fekete névvel lájkoltam,
    Bloglovinon pedig Wiwi néven követlek titeket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :)

      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  32. Sziasztok!
    Boldog szülinapot :)
    Anikó néven követlek.
    juhaszfoto@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönjük, 1 esélyed van :))

      Törlés
  33. Sziasztok! Boldog szülinapot! :)
    Timi Magasházy néven követlek titeket,
    e-mail címem: t.magashazytimi@gmail.com
    Facebook: Tímea Magasházy néven lájkoltam
    Bloglovin: Timi281

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönjük szépen, összesen 3 esélyd van :))

      Törlés
  34. Boldog Blogszülinapot!:))
    Petra Toldi néven követlek Titeket GFC-n, facebookon és bloglovinon is:)
    email: tpetra1997@gmail.com
    Kitettem a blogom alsó sávjába(oldalsáv nincs): http://mynailsp.blogspot.hu/
    Mindkettőtöket követlek instán petratoldi néven.
    Régi olvasótok vagyok:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :)

      Összesen 6 esélyed van :))

      Törlés
  35. Boldog Blogszülinapot, és köszi a lehetőséget! :)

    Barbi (Beauty & Glamour Blog) néven vagyok feliratkozva.
    Email címem: sz.barbara0429@gmail.com
    Beauty & Glamour Blog néven követem a FB oldalatokat és Bloglovinon szintén.
    barbiii_sz néven követlek titeket Instán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :)

      Összesen 4 esélyed van :))

      Törlés
  36. Csak ma találtam ide, fel is iratkoztam egyből Takács Nóra néven.
    A Facebook-on szintén Takács Nóra néven követlek titeket.
    E-mail címem: beautyblog@gmail.hu

    Köszönöm a lehetőséget, és egy kicsit megkésve bár, de boldog blogszülinapot kívánok! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, sok szeretettel üdvözlünk, mint új olvasót és köszönjük szépen :))

      Összesen két esélyed van :))

      Törlés
  37. Sziasztok!:)

    Móni néven követem a blogot
    orszii@freemail.hu
    instagram: orszii

    (Őszintén nem tudom, hogy követőtök voltam-e ezelőtt, mert behülyült itt az egész a bejelentkezésnél..:D)
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Megnéztem és régi olvasónk is vagy, így összesen három esélyed van :))

      Törlés
  38. Jelentkezek a játékra. :) hegedus.eniko.monika@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ne haragudj, de adunk még a formaságokra és bár tudom, hogy milyen néven követtél be minket, le kell írnod azt is ide kommentbe, mert a jelentkezési feltételekhez tartozik. Amíg nincs ide írva, addig sajnos nem fogadhatjuk el a jelentkezésedet.

      Köszönjük a megértést ^-^

      Törlés
  39. Sziasztok!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Facebookon és Bloglovinon is Fanni Kereki néven követlek titeket.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Összesen 4 esélyed van, mert régi olvasó is vagy :))

      Törlés
  40. Szia!
    Boldog Blogszülinapot!
    suram néven követem a blogot. E-mail címem: suram@gmail.hu
    + esélyek:
    ~lájkoltam a blog facebook oldalát Mária Surányi néven,
    ~követem bloglovinon is a blogot, szintén Mária Surányi néven,
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönjük szépen, összesen 3 esélyed van :))

      Törlés