FOTD - Tavaszi szellő

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ki, hogy érez a mostani jó idővel kapcsolatban, de engem rettentően feldobott. Hiányzott már a napsütés vagy hogy arra keljek, hogy csicseregnek a madarak az ablakomnál. Az elmúlt pár napban ez volt otthon, aztán most elkezdődött a második félév és várt az iskolapad vissza. De pár napja kedvet kaptam egy kis játékhoz és a következő sminket alkottam, amit úgy gondoltam nektek is megmutatok. Még kísérleti fázisban vagyok a cicás tusvonallal, mert a szememet viszonylag nehéz így kihúzni, de ezzel a mostani megoldással egészen elégedett vagyok. Emellett a vadi új kedvenc rúzsomat is szerettem volna megmutatni nektek. A csodás kis Bobbi Brown darabot még a Mikulás hozta decemberben, de csak pár napja próbáltam ki. Jelenleg igaz szerelem alakult ki közöttünk xD



Használt termékek:


Arcra:

- Clinique - anti-blemish solutions alapozó - 02 fresh ivory
- La Mer korrektor - 2
- Clinique - airbrush korrektor - 01 fair
- Rimmel - Hide the Blemish korrektor - 103 soft honey
- És egy fogalmam sincs már milyen márka jelzésű púder
- Szintén egy fogalmam sincs milyen márkájú bronzosító
- Makeup Revolution - Vivid baked highlighter - Peach Lights


Szemre, szájra, szemöldökre:

Szemre:
- Bobbi Brown 2014-es karácsonyi limitált kiadású palettája (szívecskével jelölt színek)
- Bobbi Brown -  Long-Wear Gel Eyeliner - Black Ink 1
- Bourjois - Waterproof szemceruza - 41 black party
- Essence - big bright eyes - 01 highlight... nude
- Essence - Lash princess szempillaspirál

Szemöldökre:
- Essence - szemöldökceruza - 02 brown
- A paletta csillaggal jelölt színe került még a ceruza fölé

Szájra:
- Bobbi brown - Sheer Lip Color - Peach Sorbet 20

Remélem, hogy tetszett az egyszerű kis smink, egyébként, ha úgy tűnne, hogy ki van húzva szájceruzával a szám, akkor azért bocsánat, nem úgy van az. Eredetileg vörös rúzst használtam, de azzal végül nem tetszett a smink ezért leszedtem, de tökéletesen nem sikerült, mert a széleit azért csak sikerült jobban megfognia, így amikor rákerült az új rúzs ott sötétebb lett kicsit. Ezt egyébként a tükörben nem vettem észre, csak utólag a képeken, szóval elnézést érte ^-^

Nektek van most aktuális kedvenc rúzsotok? Örültök a jó időnek? 

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! Yours too :)

      I don't do this switching followings thing usually. Thanks for the following but I won't follow you back, I can understand if you will unsubscribe now. We write in different languages even if we use google translator it is not the same. But thanks for the comment, your blog is cool :))

      Törlés