Ebay wishlist #2

A pénztárcám nem örül túlzottan, hogy megint kialakult nálam az ebay függőség. Pedig már egy jó kilenc hónapja tiszta voltam. De mit tud tenni az ember, ha Vikinél látja a szebbnél szebb kívánságlistákat? Ráadásul most jöttem rá, hogy megint lehet ,,ebay beszállító emberem" ugyanis az egyik barátnőm az egyetemen szintén nagy ebayes. Így tehát adott volt minden feltétel ahhoz, hogy elárasszák az ebayes könyvjelzők a gépemet. 

Na akkor szemezgessünk is, hátha wishlist megírás közben rájövök melyiket szeretném igazán és nem fogom lenullázni teljesen a pénztárcámat. 



Teljes karóra mániában szenvedek és azt hiszem könnyű rájönni, hogy melyik a kedvenc színem. Igazából nem hordok gyakran órát, de néhány outfithez tökéletesen jól jönne, arra pedig jó az ebayes változat is, ezért nézelődök arra felé. Az első két óra ugyanaz csak más színben. A linkjét még Vikinél találtam. 690 Ft körül vesztegetik őket, szerintem esélyes, hogy a fehéret fogom választani. A harmadik karóra is több színben kapható, de nekem innen csak a fekete tetszik. Ez a darab 560 Ft körül kapható, ami valljuk be, szintén nem túl sok egy óráért. Az utolsó vagyis negyedik képen látható óra is elérhető több színben. Őt 470 Ft-ért vesztegetik és természetesen a fekete tetszik a legjobban. Jó kis nyári outfiteket juttat eszembe ezzel az aranyos fekete-fehér csíkozással.


Ha ebay akkor természetesen ékszerek és azon belül is főleg nyakláncok. Azt hiszem látszik, hogy hatalmas Harry Potter fan vagyok. Halál ereklyés nyakláncom már van, de ideje beszerezni Hermione időnyerőét és egy édes kis cikeszt is. Az előbbi 540 Ft körüli áron kapható az utóbbi pedig 280 Ft körülin. Egyik sem túl nagy összeg és tuti jó helyen lennének nálam :D 

Azért így megnézve az ékszeres képeket durván látszik, hogy milyen színek felé orientálódok. Imádom a statement nyakláncokat, van is kettőm ebayről és abszolút meg vagyok velük elégedve. Az első statement nyaklánchoz 590 Ft körül lehet hozzájutni, míg a másdikhoz 650-ért. Nem mondom, hogy egetrengetően szükségem van rájuk, de azért tudnám őket használni, az tuti.


Imádom a harisnyákat és a combzoknikat, így ebayen is mindig körbenézek ez ügyben. Combzoknit eddig csak egyszer rendeltem ugyan és sajnos az sem lett a legjobb, mert túl szoros volt benne a gumi, azét megpróbálkoznék megint egy rendeléssel. Az első képen látható kötött térd fölé érő zokni nagyon tetszik ebben a természetes barna színben. 890 Ft-ért árulják, bevallom egyelőre ez visszatart, mert lehet, hogy megint túl szoros lesz a gumi, aztán szenvedhetek vele egy sort...

Harisnyát még sose rendeltem ebayről, de olyan édeseket találtam, hogy ezeknek nem tudok ellenállni, pláne nem annyiért, amennyiért árulják. A második képen látható harisnyába totál bele szerelmesedtem, mert az pontosan olyan, mint én. Ennyi. Nincs rá jobb szó. Ráadásul csak 540 Ft körüli áron van, ennyit meg megérne egy próba, pláne, ezé. A harmadik képen látható pöttyös és a negyedik képen látható szívecskés harisnyákat már régóta kerestem. Ugyanzon a linken kaphatóak és összvissz 390 Ft-ért. Nagyon hajlok a megrendelésük felé.



Ebayes RT ecset másolatokról csupa jót lehetett olvasni manapság, így én is gondolkodom azon, hogy adok nekik egy esélyt. Az igazi ecsetkéimet imádom, szerintem a másolattal se lenne gond. A rózsaszín RT ecset koppintások darabjai 600 Ft-ért kaphatóak míg az arany RT ecset koppintások 630 körüliek.

A fekete-arany ecsetek kép alapján elég jó minőségűnek tűnnek, szintén kíváncsi lennék rájuk. 540 Ft körül mozog az áruk egyébként. A kabuki ecsetek pedig annyira édesek, hogy nem tudtam őket kihagyni. 520 Ft-ért lehet hozzájuk jutni.


A mac ecset utánzatát is Vikinél láttam, aki csupa jót írt róla, így azonnal felkerült a listámra, főleg, hogy csak 270 Ft-ot kell fizetni a drágaságért. Szintén Viki egy wishlistjében szerepelt ez az ecset kimosást segítő akármi, ami nagyon jól jönne, mert folyton a tenyeremen mosom az ecseteket és nem a legjobb. 630 Ft a drága és ebben tuti biztos vagyok, hogy a virtuális kosaramba kerül majd, mert nagy segítség lenne.

A beauty blender azért került a listámra, mert bár lefogadom, hogy hamar tönkremenne, de kipróbálni nem lenne rossz. Annyit megérne az a 270 Ft, amit elkérnek érte. Egyelőre nem vagyok híve a blendereknek, nehéz is elképzelnem, hogy annyival jobb eredményt lehet velük elérni, pont ezért nem lenne rossz egy próba. A csokis sütis tükör magával ragadt az édiségével, összvissz 290 Ft lenne és nem jönne rosszul. Kis tükörből sosem elég :D


A 340 Ft körüli matt ajakkencékről már tuti sokan hallottatok. Gyönyörű színekben kaphatóak és matt, ráadásul olcsó, Sunny szerelembe esett velük. Már csak a színt/színeket kéne eldöntenem. Kis heti tervezőket mindig is szerettem, most az egyetem mellett nagyon-nagyon jól jönne, mert bár felírom két helyre, hogy mit mikor kell csinálnom, de ennyi sosem elég ahhoz, hogy tutira ne felejtsek el valamit. Na meg a blog szempontjából se lenne rossz megtervezni a bejegyzéseket :) Egyébként 280 Ft nem sok érte.

Imádom a telefontokokat, folyton nézegetem őket, de ritkán találok itthon olyat, ami normális áron van és jó a telefonomra. Általában valamelyik kitétel a kettő közül sosem sikerül. De azért 3-4000 Ft-ot nem fogok költeni egy telefonra, abból minimum kijön egy pólónak az ára, jobb esetben kettőé. Szóval megint az ebay jön a képbe. Már rendeltem innen, szóval a minőséget tudom és nincs vele gond. Mindkét telefontok 410 Ft körüli áron van még nem döntöttem, hogy a Hakuna Matatás lesz-e a nyerő vagy a másik. Mind a kettő nagyon-nagyon tetszik, szóval nehéz a döntés.

Ez lett volna az én nem túl rövid ebay kívánságlistám jelenleg. Remélem tetszett nektek. Ti szoktatok vásárolni az oldalon? Kinéztetek mostanában valamit?

xoxo, Sunny

14 megjegyzés:

  1. A Harry Potter-es dolgokat támogatom! Amúgy elég sokat ebayezek, legutóbb életemben először licitáltam valamire és nyertem, úgyhogy kb. 2000 forintért lett olyan ezüst midiszoknyám, amilyet sehol nem lehet itthon kapni... az az oldal áldás (és átok).
    Most egy olyan két hónapja (:D) kisebb ebaystoppon vagyok, a horribilis dollárárfolyammal megfejelve kicsit könnyebb tartani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grat! Licitálásnál tényleg szuper jó áron lehet jó cuccokat kifogni :D És grat az ebay stopphoz is, na igen az igen csak segíteni tud. Engem jelenleg még ez sem tud eltántorítani xD

      Törlés
  2. Olyan jó és aranyos kis dolgok vannak az e-bay kínálatában de én akkor is kicsit félek tőle...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mitől félsz? Igazából jó oldal és a cuccok nagy része is jó szokott lenni, csak jól meg kell nézni a képet meg a leírást is. Általában tényleg azt kapod, amit látsz :)

      Törlés
  3. Köszönöm az említést, nagyon aranyos vagy! :)))

    Szuper dolgokat szedtél össze, ezeket bárki elfogadná szerintem! Én legalábbis biztos! :D Pont pár napja kezdtek el megérkezni az ebay-s rendeléseim. Alig várom, hogy mind itt legyen (egyébként nagyon gyors volt most pár eladó, két csomag is 10 nap alatt jött meg Kínából!) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, ez természetes! Nincs mit, köszönöm, hogy írtál :))

      Köszi :D Haha, wow tök jó, hogy ilyen hamar érkeznek! Én még agyalok egy sort, aztán majd elküldöm a linkeket a barátnőmnek :)

      Törlés
  4. az első karóra nagyon szép :D

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom a HP-t. Az időnyerő is meg van már, csak a cikesz hiányzik, viszont azt is hamarosan megrendelem. Két órám is van már e-bayről, és mindkettőt imádom. Azt hiszem eljött az ideje, hogy rendeljek még :D. Ezek pl. nekem is nagyon tetszenek. Az ecseteken is gondolkodtam már. Jaaaj a lista mindig csak bővül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha kész gyűjteményed van már akkor :D Na szuper, hogy jók meg minden :) Ne is mondd, az enyém is xD

      Törlés
  6. Juj,csak nagyokat pislogok olyan szép dolgokat néztél ki. Biztos ha nagy ebayes lennék megrendelném mindet,de én is barátnőmmel szoktam, szóval így más a helyzet.:DD
    A legutóbbi nekem is egy fekete óra volt, mégpedig ez: http://www.ebay.com/itm/231225809415?_trksid=p2060778.m1438.l2649&var=530447074922&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT imádom!:) Pedig előtte soha nem hordtam órát.

    más: Végzős vagyok, és úgy tűnik Debrecenbe folytatom tovább. Legalábbis ez a cél..:D Nem szeretnék kolis lenni, úgy tudom ti is albérletbe laktok. Szabad tudni melyik utcán? Bár ez valószínűleg túl személyes, de az is jó lenne ha a környéket belőnétek. :) Előre is köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen így a barátnőn keresztül rendelve mindig meggondolja az ember, hogy pontosan mire is van szüksége xD Csini az óra, tök jó, hogy így megszeretted :)

      Ezt nem adnám ki, ha nem bánod, meg amúgy tömegközlekedés nézőpontjából nem a legjobb helyen lakunk. Pedig az egy fontos szempont, érdemes lecsekkolni tömegközlekedési eszközöket a lakás környékén, lehetőleg találni egy közvetlen és gyakori járatot az egyetemhez. (Persze, ha nem sikerül kifogni egy egyetemhez közeli lakást :)). A Kassai út elég jó helyen van, arrafelé jár a 24-es busz, ami a klinikákhoz (medikusoknak közelebb van) és a főépülethez is elvisz, illetve gyakran jár. Ami még jó lehet, ha a villamos útvonalak közelében találsz valamit. Na azok járnak a leggyakrabban és a legjobb helyek felé :) A dkv oldalán meg tudod nézni ezeket :) Egyébként, ha szeretnél tudni valamit nyugodtan írj e-mailt nekünk vagy a facebook oldalunkon keress meg minket, mind a két elérhetőség kint van az oldalsávban :)

      Törlés
    2. köszönöm a segítséget!:)

      Törlés
    3. Igazán nincs mit :) Ha van még valami, akkor nyugodtan keress meg, szívesen segítünk :)

      Törlés