NOTD - Autumn is here

Hát igen, ez a fránya ősz is eljött, nagy szomorúságomra - félreértés ne essék, szeretem nézni az őszi tájat, igazából csak azt nem szeretem, hogy kezdődik újra minden, a suli stb.. Mi Sunnyval pedig az egyetemi élet fáradalmait fogjuk megismerni. Röviden, a nyár elmúltával oda a pihenés is :D

De sajnos az idő sose áll meg, így ha már beköszöntött, akkor köszöntsük rendesen, mégpedig nem mással, mint egy... manival :D




Tőlem utoljára júliusban láthattatok ilyen bejegyzést, pedig többet is terveztem, de aztán annyi minden közbe jött - bár akkor még leginkább a lustaság. Azonban az augusztus már tömve volt eseményekkel. Így ezen hiány orvoslására készítettem egy kis ,,őszi" körmöt. 

Természetesen az ihlet ismét a Pinterestről érkezett, persze a szokásos másítgatásokkal :D Így ez a levélnyomdás ötlet is onnan származik, amihez én is ,,élő" leveleket használtam. Remélem azért valamennyire kivehető, hogy ez a technika szerepel a középső - ill. gyűrűsujjamon :D







Felhasznált lakkok:

A képen látható levélkéket használtam xD
  • OPI - NL F58
  • Lovely Blink Blink - Nr. 8
  • H&M - Purple Glitter
  • New York Color - Battery Park Purple 266
  • Lovely Classic - Nr. 25 -> röstellem, hogy ez a fehér lakk lemaradt a képről, igazából most utólag vettem csak észre :$ 
Nektek hogy tetszik ez a mani? :) Ne tartsátok magatokban a véleményeiteket! ;)

xoxo, Azu-nyan

16 megjegyzés: