Elfogytak #2

Bizony-bizony megint elfogyottas bejegyzés következik. Olyan jó írni ezeket a sorokat, hiszen jó tudni, hogy nem csak veszem a dolgokat, hanem el is tudom használni :) A múltkori bejegyzés februárban íródott, azóta gyűjtöm ezt a kupacot. Nem akartam tovább várni, hiszen szombaton költözünk Azu-nyannal Debrecenbe és nem egy kupac szemetet kéne még pluszba levinni. Mert hát valljuk be, ez bizony egy kupac szemét, de nem is akármilyen ;)



Nivea Pure & Natural alumíniummentes izzadásgátló és dezodor


Ezek állandó tagjai lesznek az ilyen bejegyzéseknek, mivel folyamatosan újraveszem őket. Már évek óta alumíniummentes életet élek. Nem sokat keresgéltem ilyen téren dezodorok után, mivel tökéletes kombinációt találtam a fenti két termékben -lótusz illatúak egyébként. Egyszerre szoktam őket használni, először az izzadásgátlót -abból csakis stifteset vagyok hajlandó venni, a többi fajta idegesít-, aztán a dezodort fújom. Ez így tökéletes minden átlagos napra, ha mégis frissíteni kell, akkor ott a deo :)

Újravenném? Már rég újra lettek véve, nem is egyszer :)

Swiss-O-Par - Narancs vitaminos hajkúra, Balea - Fügés hajmaszk


Nagyon szerettem mindkét hajbalzsamot, mindkettőnek isteni illata volt és kiváló árban vannak :) A kis Swiss-O-Part kb 300 Ftért vettem a Dm-ben és szerintem több, mint 10 alkalomra elég volt. A Baleának meg a felét kiöntöttem nagy ügyesen rögtön első este, de így is decembertől kezdve használtam és nemrég fogyott csak el. Mindkettő puhává és fényessé varázsolta a hajat, talán a Swiss-O-Par jobban táplálta, de a Baleával is tökéletesen meg voltam elégedve. Mindkettőt ajánlom :)

Újravenném? Igen, simán, jelenleg egy Dove termékmintát nyúzok, de ha az elfogy, majd megint körülnézek az üzletek polcain, lehet, hogy nem pont ezeket fogom újravenni, de hasonlóakat :)

Babydream - nedves törlőkendő, Garnier - micellás víz


Egy időben teljesen rákattantam a popsi törlőkendőkre és azzal szedtem le a sminkem nagy részét, a kedvencem a fenti Babydream darab volt, ami extra érzékeny bőrre való. A fenti tasak a második volt, amit ebből a fajtából vettem, mivel az első nagyon bejött. De a második csomag már nem... Csípte a szemem és zavart, ha a szemem környékén szedtem le vele a dolgokat, úgyhogy alig vártam, hogy elhasználjam. Nem tudom az első csomagnál miért nem volt ezzel gondom és a másodiknál igen, de úgy döntöttem inkább nem szórakozom vele. Újravenném? Kizárt dolog, inkább nézelődök másik törlőkendő után.

A Garnier micellás vízét nyár elején vettem meg kb. és anyuval ketten használtuk el. Anyunak nagyon bejött, nekem az elmegy kategóriába került, mert a tusvonalamat sose tudta leszedni teljesen -de mondjuk tudtam előre, hogy nem lesz a legjobb, ezért nem rovok fel rossz pontot. Én semleges viszonyba kerültem vele. Újravenném? Most így hirtelen nem, de ha mondjuk féláron hozzájuthatok majd vagy ilyesmi, akkor nagyon szívesen :)

Estée Lauder - Day Wear BB, Garnier - BB krém 


Az Estée Lauder BB kis mintáját anya hozta haza még valamikor nyáron, 5 ml-t tartalmazott, ami jó pár alkalomra elég volt, pedig ketten használtuk. Nagyon megörültem neki, amikor hazakerült hiszen SPF 35-öt tartalmaz a krém, így a tűző napos, nyári melegben ez után nyúltam mindig -fura visszagondolni, de olyan is volt :) Viszont annyira nem tetszett. Jó volt a fedése, a tartósságára sem volt panaszom, de olyan irdatlanul büdös krém, hogyha teljes kiszerelésben kéne használnom szerintem sose érnék a végére. Megvenném? Biztos, hogy nem, sajnos az a szag, amit árasztott nagyon eltántorít és tuti, hogy nem volt romlott.

Garnier BB krémet két-három nyárral ezelőtt vettem még a beauty termékek utáni keresgélési korszakom legelején. Mindig nyáron került elő, amikor csak leheletnyi fedés kellett nekem és már rohantam is mondjuk le a boltba. Idén nyáron körülbelül kétszer használtam, aztán más lett az illata, így kidobásra ítéltem. (Általában csak akkor dobok ki valamit, ha megváltozik a színe, szaga, állaga vagy elfogy, amúgy nem szokásom). Szerencsére már alig van a tubusban és annyira nem volt jó cucc, így nem sajnálom, hogy megy a kukába. Újravenném? Kizárt, ennél sokkal jobb dolgok is vannak a piacon :)

Clinique - anti-blemish solutions, Vichy - idéalia szem kontúr krém, TBS - E vitaminos hidratáló


Most nyáron rákaptam arra, hogy elkezdjem elhasználni a kis mintáimat, így sikerült hármat is kivégezni. A Clinique egy szetthez járt ajándékba -majd a következő haul bejegyzésben írok róla-, kb 2-3 alkalommal használtam és nagyon megszerettem. Közepesnél jobban fedett, tartós volt és nem volt fura szaga, ráadásul amikor felkente az ember egyből púderes hatása lett. Viszont később kifényesedett azért, de az elején még teljesen matt volt :) Megvenném? Igen, nagyon meggyőző volt a minta.

A Vichy szemkörnyékápoló krém az egyik Cosmohoz járt. Éppen nagy szemkörnyékápoló lázban égtem, így kapva kaptam az alkalmon, hogy kipróbáljam. Elméletileg a krém segít a karikák halványításában. Nos a mintát szerintem egy hétig használtam mindennap, de semmilyen eredményt nem értem el, egyszerűen semmilyen változást sem észleltem magamon. Persze ez csak egy minta volt, de engem nem nyert meg. Megvenném? Nem, mert szerintem nem érné meg.

The Body Shop E vitaminos hidratálóját ajándékba kaptam a vásárlásom mellé -még mindig nagyon szépen köszönöm az eladókisasszonynak! :) Nagyon tetszett a krém, jól hidratált és az illata is kellemes volt. Egyedüli problémám az, hogy parabént tartalmaz, én pedig az olyan termékeket igyekszem elkerülni. Megvenném? Sajnos a parabén tartalma miatt nem, de ha az nem lenne benne, akkor igen.

Signal -  white now triple power gold fogkrém, Isana - körömlakklemosó


A Signal fogkrém minta is egy Cosmohoz járt még valamikor. Egerben eltöltött nyaralásunk alatt használtam el, de nem voltam elragadtatva tőle. Itthon már évek óta a Daily White fogkrémet használjuk a Signaltól és azt nagyon szereti az egész család. Már nem emlékszem pontosan mi zavart benne, de a Daily White-ot tuti nem múlta felül. Megvenném? Nem, jó a jól megszokott fogkrém itthon :)

Az Isana körömlakk lemosóját szerintem nem kell bemutatnom senkinek sem, az egyik legjobb a piacon és csak pár száz forint. Már több, mint egy éve folyamatosan újraveszem, nem válnék meg tőle :) Újravenném? Már rég újravettem és éppen annak járok a vége felé. Egyedül azért nem fogom azt még újravenni, mert anyutól most kaptam ajándékba egy nagy adag másik fajta körömlakklemosót -ő is ajándékba kapta xD. De ha az új fajta is elfogyott, akkor tuti megint Isanát veszek :)

Na ez lett volna a mostani elfogyottas bejegyzésem, ti minek néztetek az aljára?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Na, ebben a hónapban meg nálam nem lesz elfogytak...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy tök nehéz elfogyasztani a termékeket xD Venni sokkal egyszerűbb :D

      Törlés
  2. Nagyon szégyellem magam, de rettentő ritkán használom a tesztereket, pedig egy rakat van, mindig anyura sózom rá őket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egyébként, de néha rá tudom venni magam :D Tudod, amikor már nincs helyük sehol és csak porosodik neked xD

      Törlés
  3. Mindig megfogadom én is, hogy elhasználom végre az a fióknyi tesztert, amit az utóbbi időben sikerült felhalmoznom, de valahogy mindig megfeledkezem róluk :) A Garnier BB krém egyáltalán nem jött be nekem sem, kukában végezte szegény elég rövid idő alatt. Az idei nyaralás előtt viszont adtam a termékcsaládnak még egy esélyt és beszereztem a pure active, light árnyalatot. Abszolút kellemes csalódás, szívesen használom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokszor előfordult ez már velem is :) Örülök, hogy az a fajta akkor már jó és bevált neked :))

      Törlés