Rátaláltam V.

Hello mindenkinek!

Azu-nyan éppen a hasát sütteti a tengerparton, úgyhogy kezdjük el őt sajnálni nagyon-nagyon xD Csak vicceltem, igazából nem vagyok jó az intro írásban, mert uncsi minden Rátaláltam-os bejegyzésnél leírni, hogy eltelt annyi idő, hogy megint hozzam nektek milyen filmeket láttam és milyen sorozatokat kezdtem el nézni. Legközelebbre majd igyekszem valami jobbat kitalálni, de most csak ennyire futotta.

Filmek:

Noé


Erről a legfrissebb az élményem, ugyanis pár napja néztük meg a családdal. Nem igazán nyűgözött le, egy estés filmnek elment, de úgy ennyi. A sztorit szerintem senkinek sem kell bemutatni, mindenki ismeri Noé bárkájának történetét a Bibliából, úgyhogy nem is kezdem ecsetelni. A vége felé kifejezetten idegesítő lett a film és alig vártam már, hogy véget érjen. Még egyszer nem nézném meg és annyira nektek sem ajánlom, csak ha már tényleg nincs mit néznetek vagy annyira kíváncsiak vagytok rá.

Make your move

Nem titok, hogy imádom a táncos filmeket, ezért a legtöbbet már láttam is, ami a piacon fellelhető. Teljesen véletlenül akadtam rá erre keresgélés közben és azt kell mondjam, hogy igen, igen, igen, aki szereti a táncolós filmeket az lesse meg! :) A történet kicsit Rómeó és Júliás, ahogy ez legtöbbször lenni szokott, két fiatal, akik nem találkozhatnak, mert a tesóik utálják egymást, de a tánc összehozza őket. Ezen túllendülve, viszont újdonság, hogy a főszereplő fiúnk sztepptáncos és a főszereplő lányunk (aki egyébként híres K-pop énekesnő a való életben) pedig a dobokat veri még a tánc mellett. Egyedi és érdekes táncokat mutat fel a film, nem a megszokott hipp-hopp vonalat, amiért én plusz pontot adok neki :)

Paradise Kiss

Már egy ideje szemeztem ezzel a filmmel, amíg végül rávettem magam a megnézésére. A tétovázásom oka az volt, hogy azon agyaltam nem kéne-e inkább az eredeti animét vagy az annál is eredetibb mangát elolvasni mielőtt hozzákezdek a filmes adaptációhoz. Végül aztán, mert annyira nem tetszett se az anime, se a manga rajzolása -shame on me-, megnéztem a filmet és kifejezetten szórakoztató volt. Lehet jól döntöttem a film mellett, mert Azu-nyan elárulta nekem, hogy az anime nem is úgy végződik, ahogy a film és ő ezen tökre meglepődött annak idején, de nem spoilerezek.

A történet egy lányról szól, Yukariról, aki a szokásos japán tiniéletet éli, tanul, mint a güzü, titokban szerelmes egy srácba, de amúgy szürke kisegér. Egyik nap hazafelé a suliból letámadja egy fura, piercinges alak, hogy nem lenne-e a tervezőcsapatának a modellje, rögtön elutasítja a lány, de közben megismerkedik a többi csapattaggal is köztük Georgeval, aki a csapat főnöke és főtervezője. Yukariban azonnal meglátja a lehetőségeket és végül maradásra bírja a lányt.

Részleteket nem akarok mondani, hátha valaki megnézi közületek, de előre leszögezném, hogyha még nem láttatok japán filmet vagy animét, akkor próbáljátok nem amerikai szinten kezelni a filmet. Nem azért, mert nem olyan jó, mint egy amcsi film (sőt százszor jobb némelyiknél), hanem azért mert a karakterek kommunikációi, hangjai és játékai eltérhetnek az általatok megszokottól. De érdemes adni egy esélyt a filmnek, még ha csak egyszer nézitek is meg, ha másért nem, hát a divatért és a ruhákért :D

Cloud 9

Sziasztok, Sunny vagyok, 19 éves és még mindig nézek Disney filmeket xD Ez egy könnyed nyár eleji kikapcsolódás volt számomra (igen, nyáron snowboardos filmet kell nézni) és egész jó volt. Mit mondhatnék, tipikus Disney film, a főszereplő lányt kirúgják előző csapatából, ahol eddig csak azért volt, mert apucié a síparadicsom, de a csajszi nem adja fel. Véletlenül összekerül Will Clouddal, akinek korábban félbeszakadt a karrierje és nem akar újra deszkára állni, de egyébként baromi ügyes snowboardos. A lány természetesen meggyőzi, hogy segítsen neki és összeszednek egy csapatot, hogy le tudja győzni a korábbi csapatát. A részletekbe nem bonyolódom bele, elég jól össze volt rakva a történet, egy agyzsibbasztó nap után jó kikapcsolódás lehet :)

Vámpírakadémia

Igazából, amikor meghallottam, hogy lesz a könyvsorozatból film és láttam az előzetesét nem tudtam, hogy most sírjak vagy nevessek. A könyvekből csak az első kötetet olvastam, ami nagyon tetszett, csak aztán valamiért -szerintem vizsgák miatt- nem kértem kölcsön a többit barátnőmtől, így feledésbe merült a dolog. A film teljes mértékben az első kötetre épül -emlékeim szerint- és rendkívül gyorsan zajlik benne minden. Azt éreztem végig, hogy mindent megakarnak mutatni, ezért rohadt gyorsan pörgetik a szálakat és egy jelenet sem volt rendesen kidolgozva. Szidtam is őket rendesen, mert a film/könyv két legjobb karaktere Rose és Dmitrij, akiknél nagyon morcos lettem egy-egy összecsapott jelenet után. De azért ők a legjobbak :D A film végén teljesedik be, hogy miért voltak ilyen gyorsan lepergetve a jelenetek és a vége nagyon szépen ki van dolgozva, így jó emléket hagytak a nézőben a készítők :) Viszont azt kell mondjam, hogyha nem olvastad a könyvet ebből, akkor nagyon figyelj oda a filmközben vagy le fogsz maradni. Ha olvastad, akkor meg élvezd a gyors jeleneteket és Rose meg Dmitrij közötti kémiát :D

Csingiling és a kalóztündér

Utóbbi idők egyik legszebb animációs filmje, amit láttam :)) Aranyos, cuki és fordulatos, szerintem az eddigi legjobb Csingiling mese, amit kihoztak. Sokat nem szeretnék írni a történetről, sőt igazából nagyon semmit se, vannak benne kalózok (Hook :D), tündérek és természetesen Sohaország :) Tele van vicces jelenetekkel és kalanddal. Ha szeretitek a meséket érdemes megnézni :)

Jázmin meséi: bűbáj és varázslat

Mint mondtam nektek korábban, most az a célom, hogy lehetőleg az összes Disney mesét végignézzem. Alapból nem rajongok Aladdin történetéért egyedül csak Dzsinit szeretem benne, de őt nagyon. Jázmin meséiben három történetet kapunk (olyan, mint a Hamupipőke 2., ha a felépítését nézzük). A három kis történetben Jázmin a főszereplő, de Dzsini is ott van azért. Nekem az első mese volt a kedvencem, a második inkább ijesztő volt, a harmadik pedig elmegy. Ha szeretitek Aladdin történetét és a világát, akkor érdemes megnézni az egészet, ha csak Dzsinin akartok szórakozni az első mesét lessétek meg :)

Sorozatok:

Young & Hungry

Nem olyan régen indult ez a sorozat Emily Osment főszereplésével, rendkívül szórakoztató, 20 perces részei vannak, remek karakter felhozatallal. Én jókat szoktam derülni rajta és anyumnak is tetszenek a karakterek. Ha szeretitek a comedyket, akkor érdemes belekukkantani, mert szerintem nem fogtok csalódni :)

Switched at birth / Elcserélt lányok

Már egy ideje szemezek ezzel a sorozattal, de még sosem kezdtem bele, csak félreraktam, hogy majd ha egyszer, megjön hozzá igazán a kedvem. Aztán Kamival beszélgettünk és kiderült, hogy ő hatalmas és még annál is nagyobb rajongója a sorozatnak és addig-addig nyaggatott, hogy végül beadtam a derekam és elkezdtem nézni. Egyáltalán nem bántam meg, ez egy nagyon-nagyon jó sorozat és ráadásul tanulni is lehet belőle, hiszen több karakter is süket és jelelnek. Rendkívül érdekes látni, hogyan boldogulnak és még néhány kifejezés is ránk tud ragadni a jelnyelvből. Bár ha jól tudom az amerikaiak jelelése teljesen más, mint a miénk. Ez egy egyszerű tinisorozat, de mégis különleges, a karakterek érdekesek, többrétegűek és a történet is jó. Nagyon ajánlom mindenkinek az elkezdését! :)

Dexter

Családdal kezdtük el nézni a sorozatot nemrég, még csak a harmadik évadnál járunk, de eléggé megszerettük. Bátyám óva intett minket a sorozattól, mert azt mondta a vége felé nagyon elrontották az egészet, annyira elhúzták, szóval fel vagyunk készülve rá és azt nem várjuk, de egyelőre érdekesnek és szórakoztatónak találjuk. Dexter gondolkodásmódja azért igen vicces tud lenni, apummal jókat szoktunk röhögni rajta.

Szóval ezek lettek volna az én újdonságaim, ti miket néztetek mostanában? Esetleg javaslat, hogy mit tegyek fel a meg kell nézni listámra? :)

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. SAB <3 mindörökké a szerelmem marad Emmett :D

    VálaszTörlés
  2. A Paradise Kiss-t meg fogom nézni, köszi az ajánlót :P A Csingiling film pedig annyira édi, hogy cukormérgezést kapok tőle ^^ A vámpírakadémiát nem mertem megnézni, fogalmam sincs mit várjak tőle, még gondolkodom rajta. A Noé viszont tetszett, habár tényleg voltak benne bosszantó részek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy ráharapsz, ha még nem láttad :D Csingiling meg igen <3 Szerintem amúgy megér egy próbát a Vámpírakadémia, a kidolgozatlan jeleneteket leszámítva Rose és Dmitrij viszik benne a pálmát -jó, jó függő vagyok, le lehet ütni xD. A Noénál, ahogy írtam a vége rohadtul idegesített, bár voltak részek, amiken elgondolkodtam azért, de még egyszer nem ülnék le megnézni az tuti.

      Törlés
  3. A Paradise Kiss az egyik legeslegkedvencebb mangám. Nem is tudtam, lett belőle live action - mondjuk George kékre festett haj nélkül meg Miwako rózsaszín paróka nélkül, hát...:D

    Mostanában végignéztem az Agents of SHIELD-et (hogy tényleg rendes Marvel fangirl lehessek:D). Meg elkezdtem az In the Flesh-t, brit tévésorozat, poszt-zombiapokalipszis meggyógyított zombikkal, egészen különleges nyomasztó-szomorkás hangulata van, és eléggé mély témákat érint. Eredeti nyelven csak akkor ajánlom, ha nagyon jól tudsz angolul, mert az angol vidéken játszódik, szóval elég érdekes kiejtések vannak:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, az nekem is fura volt, hogy ennyire eltértek karakter kinézetben. Az első pár fejezetet elolvastam a mangából és utána kezdtem neki a filmnek és még nekem is fura volt így xD Ezt leszámítva viszont tényleg tetszett a film, de én annyira nem mélyedtem bele az eredeti dolgokba, úgyhogy nem volt viszonyítási alapom :)

      A Shield az nemrég került a listámra, szerintem, ha befejeztem a Switched at birth összes eddig megjelent részét, akkor majd neki fogok kezdeni szerintem. Az In the Flesh-ről még nem hallottam, de elég egyedinek és érdekesnek tűnik, amúgy meg jó, hogy szólsz, akkor mellé csapok majd angol feliratot aztán tuti nem lesz gond :D

      Törlés
  4. Imádom a young & hungry-t :)
    xx
    twowaystowear.blogspot.com

    VálaszTörlés