NOTD - Red Wine

Azu-nyannal elgondolkodtunk azon, hogy leszedünk egy blogtervezőt, mert jól összesűrűsödött az augusztusunk. Ugyanis, amíg ti ezeket a sorokat olvassátok én éppen gólyatáborban vagyok (augusztus 25-29-ig). Így a blog életében először fordult elő, hogy egyikünk sincs számítógép közelben. Na, de erre találta ki a blogger az időzítőt, így nem kell titeket bejegyzés nélkül hagynunk :) 

Egy másik újdonság a blog életében, hogy megtört a jég és egy avon lakk tesztjét mutatom nektek, mivel még soha sem volt avonos lakk teszt itt. Na nem azért, mert nem szeretném az avonos lakkokat, szimplán csak az idei tanévben fedeztem fel, hogy az egyik barátnőm anyukája avon tanácsadónő, így tudok rendelni az újságból -tudom, azóta már máshogy is elérhető a dolog :).

Ezt a lakkot egyébként én július közepén viseltem, a legnagyobb hőségben és nem érdekelt, hogy őszi lakknak illene be. A dögös vörös minden körülmények között jó és pont :D Viszont a teszt megmutatásával azért várni akartam szeptemberig, de az időjárás miatt már most szeptemberinek érezzük a levegőt, úgyhogy úgy gondoltam miért ne jöhetne most :)

Avon - Speed dry - Red Wine




Elég minimalista dizájnt kapunk a pénzünkért, ami nekem fura a drogériás lakkokhoz képest, mivel azokon mindig sokkal több a matrica. Elöl láthatjuk a márkát és hogy melyik családba tartozik a lakk, illetve, hogy az üvegben 12 ml van, legalul pedig egy matricára van ráragasztva az adott lakk fantázia nevével, jelen esetben a Red Wine. A lakkot kb. 600-700 Ft-ért rendeltem anno, egy ajándékcsomagba lehetett választani talán nőnap alkalmából vagy ilyesmi. Egyébként nincs bajom a kinézetével, szeretem a szögletes(ebb) üvegeket és a kupak is tetszik. Max annyit tudok negatívumként mondani, hogy gyűjti az ujjlenyomatokat az egész üveg, mint a fene.

Ecset:


Ecsete egyszerű, keskeny, szögletes. Könnyű lakkozni vele és semmi rosszat nem tudok róla mondani. Nekem eddig egyedül a Makeup Revolution lakkom ecsetével volt csak bajom, mással sohasem, de arról a lakkról tervezek egy bejegyzést a jövőben, úgyhogy nem lövöm le a poént :)

Finish:

Fényképezőm szerinti ,,végső" szín, de amúgy ez kamu és nem ilyen, erről lentebb
Határozottan jobb és valósághűbb szín
Az igazi árnyalat :)


Nagyon vicces egyébként, hogy amikor begooglizza az emberlánya a lakk nevét, akkor nagyon sok téves swatchot dob ki a kereső. Úgy néz ki a fényképezők szeretik egy világosabb meggypiros árnyalatként érzékelni -ahogy láttátok fentebb, de nem az. A harmadik kép az igazi, ez egy sötétebb bordós lakk. Sok ilyen van a piacon, én is csak azért rendeltem ezt meg, mert a sajátom -ami egy Beyu darab volt és ugyanígy néz ki, mint az avonos felkenve- beszáradt. Ez a színű lakk meg egy olyan darab, amivel minden nőnek rendelkeznie kell szerintem, hiszen sokat dob az önbizalmunkon, ahogy gyakran a vörös rúzs is tud dobni :)

Két rétegben látjátok rajtam, fedőlakk van rajta -NYC-s. Tényleg viszonylag gyorsan megszáradt, ha jól emlékszem egy 20 perces sorozat alatt kész is voltam pikkpakk vele -általában 40 percet szoktam egy lakknak hagyni, mert mindig sorozatnézés közben lakkozok, szóval jó aránya van az avonnak. Ellenben a tartóssága nem tetszett. Úgy emlékszem, hogy már a második napon lepattant belőle egy kis rész és hamar le kellett mosnom, szerintem a három napot éppen hogy csak kibírta(m vele). Ennek ellenére tuti, hogy sokszor felkenem majd, mert imádom ezt a színt, főleg ősszel/télen :)

Nektek jó szokott lenni a speed dry lakkok tartóssága? 

xoxo, Sunny

*időzített bejegyzés*

14 megjegyzés:

  1. Jaj de az őszre tréningezel :P Nekem is van valami hasonló árnyalatú Avon lakkom, csak az talán sötétebb, várom már, hogy bevethessem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát tudod várom már :D Am na, örülök neki :) Jók is a dögös vörös lakkok :))

      Törlés
  2. Annyira csodaszép színe van. Valamiért szeretem a bordó lakkokak :D

    VálaszTörlés
  3. sajnos a gyorsabb száradás a tartósság rovására ment ezeknél a lakkoknál. ettől függetlenül van olyan szín közülük, amit nagyon kedvelek, s így még a rövid élettartam ellenére is hajlandó vagyok felkenni. ilyen pl. a strawberry, aminek a nevét nem igazán értem, viszont a színe gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos így van :/ A strawberryt már nézegettem, tényleg nagyon szép a színe :)

      Törlés
  4. Megvan ez a lakk, imádom, annyira jó őszi színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy nemcsak én vagyok így ezzel :D

      Törlés
  5. Nagyon gyönyörű bordó lakk :)

    VálaszTörlés