NOTD - Funky time

Olyan rég volt körmös poszt a blogon nem? Már szégyellem is érte a fejecskémet, de most hoztam nektek egyet. A cím miatt pedig elnézést, hirtelen jobb nem jutott eszembe, de ha van jobb ötletetek kommentben szívesen fogadom őket :)

Ezt a körmöt nemrég készítettem, mert pár napja elmentünk megünnepelni egyik barátnőm szülinapját és kivételesen a ruhámhoz passzoló maniban mentem -nagy ritkaság az ilyesmi. Vagyis igazából fordítva, mert először a mani volt meg, aztán az outfitem :D







Használt lakkok:


- Avon - körömerősítő alaplakk
- Flormar - Jelly Look - Pure Milk (két réteg)
- Golden Rose - Galaxy - 27
- Konad - Quick dry fedőlakk

Nektek, hogy tetszik? Ti szeretitek a fehér lakkot? Én már-már túlzottan is :)

xoxo, Sunny

12 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki! Azt a csillámos toppert ( vagy mi a fene az :D ) szívesen elfogadnám. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A topper elnevezése egyébként tényleg érdekes és lehetetlen dolog, mert minden glitter és csillám van benne, amit eddig kidobtak a piacra, szerintem jó szó nincs is arra, hogy ez milyen fajta xD De pont ezért a kavalkádért szerettem bele én is :D

      Törlés
  2. Úúú nagyon szép fehér az a Flormar lakk, na meg aztán a GR se semmi. :) Szuper lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Szerintem is nagyon szépek és imádom a Flormarnak ezt a fehérjét, bár a neve is rásegített erre :D Egyébként a Lovely fehérje is ehhez hasonló, de úgy hallottam azt mostanában nem lehet látni a Rossmannban :/

      Törlés
    2. Én sem találtam a Lovely-t, pedig kellene már egy tökéletes fehér lakk. :/

      Törlés
    3. Ajánlom akkor a Flormart, bár pár száz forinttal drágább, de ha jól emlékszem 1-2 ml-vel több is van benne és teljesítmény tekintetében én ugyanolyannak tartom őket :)

      Törlés
  3. De jól néz ki, nagyon vagány lett :) Olyan funky :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, akkor lehet annyira nem lőttem mellé? xD Köszi :))

      Törlés