InstaMoments - July

Elképesztő, hogy milyen gyorsan el tud repülni az idő, főleg most nyáron. Egyik szemem sír, hogy már csak kevesebb, mint egy hónap van hátra a pihenésből, a másik viszont nevet az elkövetkezendő események miatt.




Mint már Sunny említette (katt), mindketten felvételt nyertünk Debrecenbe, Sunny a holland nyelv rejtelmeit fogja megfejteni, én pedig a szájakban fogok turkálni :D Most nagyban megy az albérletkeresés, mert sajnos a kollégiumba kerülésre semmi esélyünk. Persze ennek is vannak előnyei és hátrányai is.

A másik, hogy augusztus 8-16-ig Bulgáriában fogom lógatni a lábam. Viszont attól tartok, hogy wifi nem nagyon lesz. Ám amint hazaérek, készül majd az élménybeszámoló ;)


Első: meggyes-málnás-barackos pite ;)

Almás-barackos pite, nyammi :D

Apummal megsüttök életünk legelső pitéjét. Tudni kell apumról, hogy nagyon jól főz, viszont sütit sütni utál. Ám ez a pite annyira jól sikerült - és még piszok egyszerű is volt elkészíteni-, hogy csak ezután még kétszer sütöttünk pitét. A második képen már a harmadik sütés eredményét láthatjátok. Szerintem sikerült fejlődnünk :) Amúgy ha valakit érdekel, a ,,receptet" megtaláljátok itt



Reggeliben sem volt hiány. A nyárban az egyik a legjobb a főttkuki, a málna és a dinnyefalás két pofára :D

Még anno a pécsi osztálykiránduláson vettem egy mentás mézet. Na hát ezt most felbontottuk végre, és egyszerűen isteni, és pirítóssal pedig tökéletes volt. A pláne, hogy pont megfáztam - nyaranként nálam ez már szinte kötelező -, és ez a méz most nagyon jól jött.

Mint ugye már olvashattátok, Sunnyval szeptembertől Debrecenben fogunk élni, így kénytelen vagyok - meg már rám is fér - megtanulni pár ételnek az elkészítését, hisz nem élhetünk csak pitén :D A tükörtojást már megtanultam - a képen láthatót én is csináltam :) És már tésztát is tudok főzni :D

Áh, édességből sosem lehet eleget enni xD

Még egy kis DIY-projectbe is belevetettem magam miattuk :D

Az előző instás bejegyzésben már megemlítettem, hogy teljesen rákattantam a foci VB-re, legalábbis Németország meccseire. Ezerrel szurkoltam nekik, és szerencsére győzedelmeskedtek is. Ezúton is gratula Götze-nek, aki egy mesés gólt rúgott a brazilok ellen, ezzel eldöntve a meccs eredményét. 


Régóta vágytam már virágkoszorúra, és most csináltam is végre magamnak egyet, mely elkészítésének a folyamatát itt meg is nézhetitek.

Hát igen, elkezdtem belevetni magam a sorozatok világába :D 


Ha nyár, akkor leárazás. Természetesen én is szemezgettem a boltok kínálatai között, sikerült is jól lecsökkenteni a pénztárcám tartalmát :D


Mikor anyum éppen itthon volt, és az idő se volt fullasztóan meleg, akkor elvittük a kutyusainkat sétálni. Eredetileg mindhármójukról akartam lőni egy képet, de nem sikerült egyik se jól, így a már megszokott Csokis képek következnek xD Hatalmas arc volt a kis drágám, ugyanis annyira elfáradt a sétában, hogy hazafelé menet fogta magát és lefeküdt. Alig lehetett továbbhúzni. Persze ahhoz volt esze, hogy megvárja míg árnyékos, hűvös részre érünk, és csak ott vetette el magát :D

Ki tudna ennek a cukorbombának ellenállni *-*

Hát az én júliusom így telt el. Mellesleg tanulnom kéne németet és angolt, de valahogy még nem sikerült magam rábírni. Na majd most augusztusban - na jó, ezt még én sem hiszem el xD De végül is nem az én hibám, hogy ilyen gyorsan elröppennek a napok. Ennyit rólam :D

Az én júliusom elég lazán telt, voltam nyelvvizsgázni angolból, majd augusztus végén kiderülnek a dolgok, de azért remélem, hogy átmentem. Találkoztam párszor a barátnőimmel, voltunk Azu-nyannal blogtalin és youtube talin is, beszámolót itt olvashattok, emellett nyaralni is voltam a szüleimmel, de arról majd a képeknél :)



Voltunk apuval horgászni a közeli halastavon, amit nagyon-nagyon szeretek. Oda ugyebár nem öltözik ki az ember, úgyhogy a fenti laza outfitben vonultam :) Egyébként szeretek ott lenni és szívesen kísérem el aput, kellemes az idő a tóparton még ha 33 fokos meleg is van és jó a nyugi, meg horgászni se rossz :D Kétszer voltunk a hónapban, másodszor már Azu-nyan is velünk tartott, aki életében először fogott horgászbotot a kezében, a végére egész jól belejött ő is a dologba és sorban fogtuk a keszegeket :D


Emellett voltunk nyaralni is júliusban, méghozzá Egerben töltöttünk el pár napot (egy rövidke beszámolót tervezek róla a jövőben :)). A legelső képen éppen a kezdetleges pakolásom látszódik, rájöttem, hogy utálok bepakolni és kipakolni is (igen, jó lesz így Debrecenbe leköltözni szeptemberben :D). A második képen a fagyit szerintem magyarázni sem kell, a strand egyik legfontosabb kelléke, ahogy a háttérben lévő naptej, napszemüveg és könyv is :) A Hotel Flórában szálltunk meg, aminek a wellness részlegén kínáltak halpedikűrt is többek között, amint láttam, hogy van kapva kaptam az alkalmon és befizettem egy fél órácskára. Az elején nagyon csikis volt, ahogy jöttek a halak és szívogatták a bőrömet, de párperc alatt meg lehetett szokni és kellemes bizsergető érzés maradt csak utána. Nagyon-nagyon élveztem :) Egyébként a lábkörmöm nem ilyen hulla fehér, csak a víz varázsolta azzá a képen. Az utolsó fotónn pedig apával borulunk éppen be a vízbe, mit mondhatnék a strandon az egyik legjobb dolog a csúszda :D

Találkoztam Azu-nyannal és bubifújó napot tartottunk :D

Emellett beültünk fagyizni a mekibe és lyukas fagyit kaptam....
Zigi éppen nyugis állapotban volt és végre le tudtam kapni :)

Macskám egyik kedvenc alvóhelye volt mostanában ez a farönk, amíg nem zúgott le fejjel
előre egyik nap, amikor felébredt és elkezdte kelletni magát nekem, hogy simogassam xD
Mint már említettem voltunk blogtalin, ahol nagyon jól éreztük magunkat :)

Ez a szépség pedig a kertünkben nő, imádom a különleges lilás-kékes színét

Nos ez lett volna a mi hónapunk, a tiétek hogy telt? :)

xoxo, Azu-nyan és Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése