NOTD - Summer in Paris

Mára egy manival készültem, amit eredetileg nem terveztem feltenni, de aztán kaptam róla pozitív visszajelzéseket, és Sunny is mondta, hogy tök kis nyárias, és nyugodtan feltehetném a blogra. Így végül is újra felkentem, hogy megmutathassam nektek is. Remélem tetszik :)

(u.i.: ne tudjátok meg, mennyit gondolkoztam a címen. Ha van valami jó ötletetek rá, szívesen fogadom, mert még nem nagyon megy ez a ,,fanátzianév" adás :D)













Felhasznált lakkok:



  • Astor - Fruity Scent 107 -> 3 réteg
  • Lovely Must Have - Glam Style Nr. 3 -> 2 réteg
  • Lovely Blink Blink - Nr. 8
  • Essence studio nails - better than gel nails (bocsánat, de ez lemaradt a képről, mert eredetileg nem terveztem fedőlakkot felkenni :$)

xoxo, Azu-nyan

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! A középső ujjad meg főleg. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm! Annyira örülök, hogy tetszik *-*
      A középső ujjamon lévő meg úgy érzem, megérte a fáradságot :) (ugyanis először elrontottam, de szerencsére másodszorra már sikerült :D )

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, hogy tetszik *^-^* Olyan jó érzés, ezt hallani :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Oh, köszönöm! *-* Az a legjobb az egészben, hogy tök véletlenül került egymás mellé ez a három lakk :D

      Törlés
  4. Szuper jó, annyira üde, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira örülök, hogy tetszik *-* Szerintem a nyár folyamán többször is felkerül majd a körmeimre :D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszi! *-* És ez csak a véletlen műve, hogy így egymás mellé került ez a pár lakk :D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Oh, nagyon szépen köszönöm! *^^* :)

      Törlés