NOTD - Mathematical abstract

Az előző körmös bejegyzésem óta teljesen rákattantam a manik nézegetésére We heart it-on. Tehát ez a mai onnan inspirálódott, keverve 1-2-vel, változtatva itt ott. Amúgy ironikus, hogy nyár van, én meg ilyen ,,matekos" dolgokon töröm a fejem. Mellesleg régen imádtam ilyen kis kockákat rajzolgatni :D 






Muszáj volt egy ilyet is xD 





Eleinte kicsit furcsán néztem rá, mert a középső ujjam bár nagyon tetszett, a gyűrűsujjamon lévővel annyira nem voltam megelégedve. Amúgy eredetileg oda is ezt a kockásat akartam, csak hát őszintén szólván elég volt az egyiken megszenvedni vele :D Mondjuk ahogy egyre többet néztem, kezdett megtetszeni.

Felhasznált lakkok:

Egyszerűen szükségesnek éreztem ide is beraknom a matekos felszerelést xD

  • OPI - NL F58
  • New York Color - Battery Park Purple 266
  • Astor - Fruity scent - 107
  • S-he Stylezone - 279
  • I <3 just you - noname lakk (?)
  • Wibo Your Fantasy körömlakk - (fehér) - nem tudom, milyen lakk lehet ez, de a körömlakkot egy k-val írták rá xD Viszont csak ez az egy fehér lakkom van, meg egy Claire's-es aminek be kéne repedeznie, de valószínűleg őt erről nem értesítették...
  • Essence studio nails - better than gel nails

Sajna nincs túl sok körömlakkom (még, muhahahaha), úgyhogy valószínűleg sokszor fogjátok ugyanazokat látni, ha majd hozok még ilyen körmös posztot. És hát az igazat megvallva nagyon szeretnék még készülni ilyennel.

Mindenesetre azért remélem valamelyest elnyerte a tetszéseteket ez a mani, várom szeretettel a véleményeiteket :)

xoxo, Azu-nyan

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Olyan jó ezt hallani, köszönöm! :)

      Törlés
  2. Hát emelem a kalapom, nekem tuti nem lett voln hozzá türelmem :) Nagyon klassz lett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! ^-^ Amúgy nem volt olyan durva, meg igazából benyomtam egy filmet, amire nem kell odafigyelni, mert anélkül is vágja az ember, hogy mi van, és így nem volt vészes :D

      Törlés
  3. beautiful nails<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    VálaszTörlés