InstaMoments - June

El se hiszem, hogy véget ért a június és vele együtt az összes végzős éves mizéria. Úgyhogy végre minden le lett tudva, az E-felvételivel együtt - már csak a feldolgozást várjuk. Amúgy viszonylag jól sikerültek az érettségiink, bár az emelteket hagyjuk, de hát az élet sosem volt fagyi habbal.

Magából a júniusból nem nagyon maradt meg sok minden, csak annyi, hogy tanulás..tanulás..tanulás, ja és a hónap végi party hard üzemmód. Úgyhogy inkább beszéljenek a képek :D




Egy kis gyümölcs.....



A második képen a saját meggyfánk termése látható, még nagyon pici, úgyhogy ennyit hozott összesen. De attól függetlenül, maga a tudat, hogy ez a mi fánk termése, nagyon jó érzés.

.... majd egy kis meki :D

Egyik este tanulás közben annyira megkívántam a mekis shake-t és az almáspitéjüket - kedvenc párosításom -, hogy muszáj volt megállnunk hazafelé menet egy mekinél.




Sajnos ez a hónap szomorúságot is hozott, ugyanis meghalt az egyik nyuszim, Karamell. Annyira hirtelen történt, és egyáltalán nem tudjuk, hogy mi volt az oka. 

Ám pont aznap sikerült megmenteni egy másik életet. Ezt a kis verébfiókát az út közepén vette észre apa a kocsiból, és hát nem hagyhattuk ott szegényt.



Egy hirtelen ötlettől vezérelve, és némi híradós befolyásolásra tettünk egy kis kiruccanást szüleimmel az Abonyi állatkertbe, amiről itt olvashattok élménybeszámolót. 


Ah, úgy imádom *-*

Mostanában teljesen rákattantam a focira, és végre egyre jobban tudom a szabályokat is :D Hajrá, Németország!


Imádom az eget fotózni *-* 



Selfiek nélkül el se telhetne a hónap :D A második képen a két ennivaló plüss a Pennynek az ilyen kupongyűjtő vagy milyen ,,játékából" van. Istenem, annyira puhák és édesek. Azóta amúgy be lett szerezve Eper Ella is (azt hiszem ez a neve, nem tuti). Imádom őket.



Csütörtökön reggel jelentkeznem kellett az allergiaorvosnál, mivel sajnos ,,kinőttem" a gyerekrészleget, így átkényszerültem a felnőtt allergológiára. Konkrétan két órát kellett várnom, mire bejutottam. És mivel panaszom sincs, az egyszer biztos, hogy max évente fogok járni, vagy még az is túl gyakori.

Viszont ugye a kórház pont ott van a Hősök terénél, így Sunnyval ott találkoztunk, és meg tudtuk ejteni az outfit fotózást, amiről hamarosan poszt is lesz. Aztán mentünk shoppingolni.



Pénteken pedig elmentünk szórakozni a csajokkal, és ezt még indulás előtt lőttem magamról. Annyira jó volt végre kikapcsolódni. Még több ilyet :D

Na és akkor most nézzük, hogy telt Sunnynak a hónapja:

Sunny jelenti alássan, hogy hihetetlenül keveset fotózott. Ez körülbelül minősíti is a hónapját és most már befejezi, hogy harmadik személyben beszéljen magáról, mert ez egyre creepybb xD

Szóval június hm... hónap közepén emelt angol szóbeli, majd utána 61 tétel megtanulása következett a törire és a magyarra. Hál istennek jól húztam és idén nekem vált be Azu-nyan ,,kiviláglik a tétel a sok boríték közül, szóval a fényeset húzd" taktikája. Legalábbis töriből mindenképpen, magyarból meg nem paráztam, de igazából töriből se túlzottan (csak ne az athéni demokráciát, csak azt ne!). És most kövezzetek meg, de még életemben nem voltam ennyire lesz*rom hangulatban mint akkor és ott. (Hogy idézzek az érettségi időszakos kedvenc dalomból: Fuck it all! Fuck it all! Don't give a shit anymore). Nekem is fura volt, én aki mindig remegő kezekkel és lábakkal léptem be a szóbelikre (pedig a pofácskámat jártatni aztán nagyon tudom), most halál nyugodtan besétáltam, kihúztam, elmondtam és kijöttem (csók, puszi, pletykacica és bitch face xD) Még csak a vázlatokat se fejeztem be, hanem ott helyben rögtönöztem valamit a végére. De nagyon köszönöm ezt a lelkivilágomnak, mert ez most tökéletes volt így :)

Egyébként, ha már érettségi; szeretném kiemelni Azu-nyan teljesítményét, hiszen max pontos emelt biosz szóbelivel zárt, ami azért nem semmi :))


Nasi hegyekből nem volt hiány a hónapban, nagyon finom bonbont majszolhattam, illetve mellette isteni cseresznyét. Emellett anya sütött kuglófot is az érettségi büfére és most pár napja sütött nekem palacsinta tortát, amire a grat feliratot csepegtette rá szabad kézzel az érettségi eredményeim miatt :)) Mondtam már, hogy nekem van a világ legtündéribb anyukám, aki egyébként előkereste az összes régi oklevelemet és most kiállítást rendezett belőlük a lakásban? Először az elmebeteg szó ugrott be erről -na jó nem, de szeretem őt szívatni-, viszont csak nagyon büszke rám ^-^

Na ugye, hogy ettől megjön az ember kedve az eating clean életmódhoz? :)
Legjobb tanulóhely a házban, sarokban még a húsvéti dekorációból maradt nyúllal x'D
Pink Pandás rendelés, egyébként ha érdekel mit vettem még júniusban, akkor
azt itt megtalálod :)
Lementünk Bajára a rokonainkhoz és hát kellett egy csücsörítős selfie a cuki hajpántommal
Még aznap este hazafelé :)
Azu-nyannal tartottunk egy csajnapot is valamikor
És elengedhetetlen kelléke volt a csajnapnak a Hello Kittys üdítő :D
Hajnali felkelésnek legalább valami szépsége is volt :)
És némi ,,szennylap" vásárlás is befigyelt a hónapban, ritkán veszek magazint,
de most megkívántam őket :)

Egyébként kimondhatatlanul örülök, hogy véget ért az összes végzős baromság az utálatos új sulival, elmebeteg szabályokkal (gondolkozok, hogy legyen egy milyen volt az évem bejegyzés, mert jókat lehet röhögni azon a sok logikátlan baromságon, amivel idén találkoztam, de nem tudom, hogy lenne-e rá igény, ha lenne, akkor kommntben írjátok le pls :)) és az e-felvételivel együtt. Esküszöm az e-felvételi betetőzte az egészet, mert a papír alapú jelentkezés már nem menő. Oké, értem én, de akkor miért nem lehet szépen normálisan leírni a szabályokat és, hogy mit is kéne csinálnod? Nem pedig 86 körmondatba elrejteni a lényeget? Mindegy is, vége, remélhetőleg, most már csak az eredményeket várjuk és hát kezdődik a nyár, végre, már csak az időjárásnak kéne szólni róla :D

Nektek, hogy telt a hónapotok?

xoxo, Azu-nyan és Sunny

4 megjegyzés:

  1. Ti már felfogtátok, hogy vége , de úgy igazán, nincs több gimi???? mert én még mindig nem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hülyéskedsz? Örömtáncot jártam, hogy végre vége :PP Most egy sokkal izgalmasabb kaland kezdődik majd :))

      Törlés