Summer wishlist

Aki már régóta olvas, tudja, hogy imádom a wishlisteket másnál nézni is és saját magamnak összeállítani is, úgyhogy megint összeszedtem néhány kívánságot :)

Boltra lebontva látjátok, hogy miket szeretnék nyárra beszerezni, bár ezeknek a felét nem fogom megvenni -sajnos-, de jó eljátszani a gondolattal, hogy mi lenne ha. Egyébként a H&M, Reserved, F&F, Deichmann és Nailland kínálataiból szemezgettem.

H&M:



Nagyon belezúgtam a crop top-okba, bár tökéletes alakom nincs hozzájuk, de ami laza és viszonylag hosszabb azt simán tudom hordani. Az első póló szerintem nagyon poén, még a rózsaszín felirat ellenére is nagyon tetszik, bár az anyagát még nem csekkoltam, azért bekerült ide. A második képen látható topp kilóg a sorból, mert az nem crop top, de a kagylómintákkal nagyon megtetszett. Ha másra nem is, de arra tuti lecsapok, nyárra szuper lenne. A harmadik és negyedik képen látható toppok szintén a rövidebb fajtából vannak, de mindkettőnek nagyon tetszik a mintája, már csak az anyagukra vagyok kíváncsi, ha élőben elnyerik a tetszésem, tuti, hogy jönnek haza.


A fentebb látható ruhába abszolúte beleszerettem. Bár kíváncsi vagyok, hogy hogy állna felvéve, mert erős kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy jól, de attól még jó képen elnézegetni :D


Oké az utsó képen szereplő csizma kicsit off ugyan, de most láttam meg a H&M kínálatában és a legtöbb blogolvasó már biztosan tudja, hogy majd megveszek ezekért a fajta cipőkért, de még sosem sikerült találnom boltban. Szóval arra a csizmire jelenleg vadászok, ha látjátok valahol, lécci gondoljatok rám és dobjatok egy üzit ^-^ Az első képen szereplő menta naci nagyon megtetszett így képernyőn keresztül, kíváncsi vagyok élőben milyen lesz (fordítás: reménykedem, hogy nem seggnaci, mint ahogy a honlapon látható lányon van). A második és harmadik képen szereplő rövid nacik pedig elméletileg magasított derekúak, amikre most egy csöppet rákattantam, bár sajnos kép alapján ezek is rövidnek tűnnek. Majd élőben kiderül :)


Továbbra is utálok táskát venni, de kellene pár. Az első darabnak enyhe irodai jellege van, de szerintem pont attól tetszik. A második képen szereplő fehér táskának nagyon tetszik a lehajthatós része meg úgy minden rajta. A harmadik képen szereplő kis táska pont tökéletes lenne bulizáshoz a méretéből adódóan és mivel mostanában gyakrabban járunk a lányokkal nem ártana beszereznem egyet, hogy megkönnyítsem az életem. Az utolsó képen szereplő tétel egy szemüvegtartó. Olyan dolog, ami nekem sosem volt, de nem ártana végre, hiszen itt a nyár és remélhetőleg utazások is, ahol meg meg kellene óvni a napszemcsit :)


Az első képen látható termék ugyan tök fölösleges, de annyira jól néz ki! Nem tudom hányan ismertétek fel, de az ott bizony egy útlevéltartótok, tök cuki :D A következő egy virágos hajpánt, ami kifejezetten tetszik, mert fehér virágokkal van tele és csak szimplán csini. Utána megint egy hajpánt következik, de ez már másfajta (gondolom észrevettétek, hogy belezúgtam a hajpántokba is az utóbbi időben). Az utolsó képen pedig egy szuper édes hajgumi van, ami hát na, csak nézzetek rá :)


Szeretnék egy cuki kis szalmakalapot a nyárra, bár a tökéletes formát még nem találtam meg, de a fenti képen látható darab már egész jó alternatíva lenne.

F&F:


A Tesco F&F márkájánál ugyan nem sok mindent találtam, de a fent látható nyaklánc teljes mértékben (és még annál is jobban) elrabolta a szívemet, annyira szép, nem? *-*

Reserved:


Mivel sajnos nincs külön Magyarországra lebontott honlapja a Reservednek, ezért nem tudom, hogy a tőlük kinézett termékek pontosan kaphatóak-e itthon (legalábbis nem mindegyik termékről tudom). A cicás topp egyszerűn csak édes és mostanában az a kedvenc szólásom, ami a felsőn van, úgyhogy nagy favorit. A jumper (vagy mi ez, sosem voltam jó ezekben) nagyon tetszik. Kényelmesnek tűnik és a mintája is nagyon szép, szívesen felpróbálnám :) A legalul látható napszemcsi az kapható a boltban, mivel múltkor felpróbáltam a Duna Plazában és nagyon-nagyon tetszett.


Bár már vettem egy szett fürdőrucit -szintén a Reversedben-, de jó lenne még egy pár. A kép egyébként kicsit csalóka, mert a felső barackosabb árnyalatú élőben -emlékeim szerint. Emellett az alsó rész, amit kinéztem nem a felsőhöz tartozik eredetileg, de attól még jó néz ki a kettő együtt, nem?


A fenti statement nyaklánc egy műremek, bár az F&F-eset nálam nem körözi le, azért nagyon-nagyon tetszik.

Nailland:


És végezetül két piCture pOlish lakk került be a nyári kívánságlistámra, amiket órákig, sőt napokig is el tudnék nézni, az egyik a szépséges Frosting névre hallgató, a másik pedig a gyönyörű Hope. Bár egyelőre ezek a lakkok az elérhetetlen Szent Grálok számomra, azért jó eljátszani a gondolattal, hogy majd megveszem őket :)

Hát ezek lettek volna az én nyári kívánságaim, nektek van kívánságlistátok a nyárra? Vagy bármi, amit feltétlenül be akartok szerezni?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. A fekete ruci, a bokacsizma és az utolsó nyaklánc nálam is nagyon szeretve lenne. :D Klassz bejegyzés volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az elhiszem :D Örülök, hogy tetszett :))

      Törlés