NOTD - Have fun

Ennek a mai maninak igen egyszerű története van, ugyanis múltkor jártam a Nailland-nél, ahonnan csodával határos módon el tudtam hozni végre a Golden Rose Jolly Jewels 110-es számú lakkját (sajnos az utolsó darabot), amire már nagyon-nagyon-nagyon régóta vágytam. (És egyébként Azu-nyan is vágyik már rá nagyon régóta, úgyhogy lányok, ha esetleg látjátok a standnál, akkor jelezzetek nekünk azonnal pls ^-^). De nem csak egy lakkot hoztam el, hanem lecsaptam a Barry M levendula színű lakkjára a Prickly Pear-re, ami pont az a tökéletes lila árnyalat, amit már szintén régóta hiányoltam a készletemből. És mivel valamilyen úton módon eltűnt itthonról a hófehér Lovely lakkom, ezért elhoztam a Flormar Jelly Look Pure Milk nevű árnyalatát is (meg amúgy is, a tökéletes fehér után kutatok még mindig :D).

Dönteni viszont nem tudtam, hogy melyiket kenjem fel először, így végül mind a háromra egyszerre esett a választásom :)








Használt lakkok:


- Avon - körömerősítő alaplakk
- Flormar - Jelly Look - Pure Milk (két réteg)
- Golden Rose - Jolly Jewels - 110 (két réteg)
- Barry M - Gelly Hi-Shine - Prickly Pear (két réteg)
- NYC - fedőlakk

Nektek, hogy tetszik? Szeretitek a lilát?

xoxo, Sunny

12 megjegyzés:

  1. Én nem igazán kedvelem a mákos hatású darabokat, de rajtad nagyon jól áll, illik is hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, köszönöm szépen ^-^ :))

      Törlés
  2. nagyon tetszik a manikűr! :) a gr lakk nekem is meg volt, de magamon valahogy nem volt az igazi, pedig mindenki máson tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! :) Így már én is voltam lakkal, meg úgyis, hogy valami az üvegében jobban nézett ki, mint a körmömre felkenve, sajnos a legtöbb narancssárgával mindig így járok, ezért már inkább nem is veszek xD

      Törlés
  3. Ezek baromira jól néznek ki egymás mellett.
    Egyébként én is nagyon szeretem ezt a mákos manit, de csak egyszer kentem még fel magamra, és nem értem miért?! mikor mindig nézegetem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van egy tippem a miértre: igazi átok lemosni ezeket a dögöket xD Bár amíg a körmön van, addig viszont minden percet megért :))

      Törlés
  4. nagyon szép, tetszik az összhatás :))

    VálaszTörlés
  5. szuper a három lakk egymás mellett! :)

    VálaszTörlés