InstaMoments - May

Kicsit megkésve ugyan, de meghoztam nektek a májusi insta összefoglalót :)

Sajnos most egyedül kell írnom, mert Azu-nyan nem tudott becsatlakozni, annyira el van havazva a tanulással. Holnap és holnapután megy emelt kémia és biosz szóbelire, úgyhogy szurkoljatok ti is neki ezerrel, fontos lenne, hogy jól szerepeljen. Egyébként nekem halkan megsúgta már, hogy milyen új projektekkel szeretne készülni az érettségi időszak után a blogra és azt kell mondjam, hogy én alig várom már őket, de a poént nem lövöm le :)

Nos, hogy őszinte legyek összefojt a május, sőt eltűnt az emlékezetemből teljesen. Fogalmam sincs mi történt, éltem a kicsiny világom, próbáltam örülni az apróságoknak és tanultam. Május elején ugye írásbeli érettségi volt, utána vásároltam egy kicsit, onnantól kezdve pedig tanultam és tanultam és tanultam. Változatos élet, mi? Illetve, megint elkezdtem tornázni és nagyjából odafigyelni arra, hogy mit eszek. Sajnos az édességtől nem tudom megszabadítani magam, mert amennyi agykapacitást felőrlő sz*rságot kell tudni annyihoz kell a nasi és kell a cukor (fuck brain, neked miért nem jó a paradicsom??). Ez van, majd utána jobban ráfekszem erre a healthy lifestyle-ra, de semmit se szeretek megvonni a szervezetemtől, amit kíván. Hiszen mégiscsak ő tudja, hogy mi kell neki, nem? :)



Május első napján a családdal Visegrádra utaztunk, ahol a Renaissance nevű étteremben fogyasztottunk el egy fejedelmi lakomát. A csilláros és a nasis kép is ott készült. Minden nagyon finom volt és laktató, ráadásul két szatyornyi étellel tértünk haza, annyira kiadós adagokat adtak :D Csak ajánlani tudom a helyet, kedves kiszolgálás, szép beltér, még be is lehetett öltözni királynak és királynőnek, nagyon jó volt :)

Ballagó csokraim :)) Nagy részük anya kötése által ^-^
Tanulás... sajnos még mindig -.-"
Május elején érkeztek meg az ebayes rendeléseim, feldobták a napomat :)
Az írásbelik után muszáj volt bulizni menni a csajokkal és kiadni a gőzt :)

Az első képen a legelső epreket látjátok a kertből, aztán szépen beért egy csomó, úgyhogy nasi hegyeket gyártottunk belőle :D

Egyéb finomságok a hónapból
300 Ft volt egy turiban az a topp, azóta is imádom :))
Seggfej macskám olyan cukin kelleti magát :D
Gazdii :)
Anyuval jártunk a virágpiacon, ahol rengeteg szépséget sikerült beszereznem

Szombaton 11-re voltunk hivatalosak a barátnőm ballagására Nagyváradon (ergo magyar időszámítás szerint 10 óra). Hajnalban indultunk, úgyhogy péntek este elkezdtem összeszedni a legfontosabb sminktermékeim a következő két napra. Hehe, kicsit sok, de mindenre felkészültem xD


Kocsiban lőttem még egy smink nélküli selfiet, aztán neki is álltam a sminkelésnek. Vicces volt mozgó járműben szép és látványos sminket alkotni, de sikerült, még tusvonalat is húztam! :D


És amíg barátnőm a bankettjén táncolt és karaokézott, én lőttem egy selfiet a húgával, akinek hihetetlenül brutálisan dús haja van. Imádtam fogdosni xD Mondhatjátok, hogy beteg vagyok, de ilyen hajzattal ritkán találkozik az ember, nem?

Nektek, hogy telt a május? Örültök a jó időnek? Elkezdtetek parázni a bikini body-n, mert a csapból is az folyik mostanában?

xoxo, Sunny

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek. :) A cica és a kutyus irtó aranyosak. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen azok, imádom őket :))

      Törlés
  2. Szép kollázs, hangulatos fotók! :)
    A virágpiacos kincsek csodaszépek *-* Merre van ez a piac? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :))
      http://viragpiac.hu/ <- itt a honlapjuk, ha érdekel :) Mi anyuval az 1-es villamosról szoktunk leszállni (Kacsóh Pongrác út-i megállónál) és onnan besétálunk. Sajnos van beugró, de ahogy láttam a honlapon 18:00 után már csak 500 Ft a magánszemélyeknek (mert eredendően oda virágüzletesek szoktak járni, anyum is azzal foglalkozott régen, ezért ismerjük a helyet ^-^), és 19-ig szokott nyitva lenni a piac, ahogy láttam. Ha eljutsz oda, akkor majd az emeletre menj, ott vannak ,,tárgyi" árusok, alul mindig csak virágosok szoktak lenni :)

      Törlés
  3. Tök jók ezek az e-bayes cuccok :) Még én is tanulok, kitartás, mindjárt vége :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köcce, már csak az tartja bennem a lelket, hogy látom a fényt az alagút végén xD Hajrá! :)

      Törlés
  4. Az e-bay-es cuccok tényleg jók, a HP medál a kedvencem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta megjött szinte mindennap hordom :D

      Törlés
  5. Oh, de gyönyörű nyakékeket rendeltél! :))
    Cukker a macsekod!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)) Igen, annyira szép, le sem lehet szedni a nyakamból :D
      Köszi :))

      Törlés