Haul - Június

Hello minden kedves Sunshine olvasónak! 

Végre itt a nyár, végre itt a nyári szünet, végre vége az érettségiknek :D Több kevesebb sikerrel, de végül is ezt az akadályt is átléptük Azu-nyannal. A továbbtanulásról egyelőre semmi biztossal nem szolgálhatunk, mivel a ponthatárokat csak július végén mondják meg (a disznók...). Viszont a blogra nézve vannak már tervek bőven, ugyanis végre lesz idő megint írni, fotózni, hülyülni. Már két outfit bejegyzést is befotóztunk annyira pörög az élet és én hamarosan jelentkezem egy új bejegyzéssel is. Emellett készül a DPW újabb hete is Elsával a főszerepben, mivel őt szavaztátok meg. A hajas bejegyzéssel szöszölgetek sokat, de szerintem ez érthető :) 



Mára pedig az én kis júniusi haul bejegyzésemet terveztem. Bár azóta is vettem pár dolgot, de azok most maradjanak meg a következő hónapra :)

Ruhák:

Maggie's kilós turi - 300 Ft

Reversed - Felső - 3990, alsó - 2490

Ruhák terén igen minimális mennyiséget hoztam össze, a toppra véletlenül bukkantam rá, de azóta is szerelem, főleg kardigánnal -és ha végre megvarrom, akkor majd kimonóval- szeretem hordani. Új fürdőruha is kellett és merevítős felsőt szerettem volna, a fenti kéknek a színébe pedig beleszerettem az alsó meg szimplán jött vele :)

 Körömlakkok:

Moyra - Sugar Sand - Cinema - 550 Ft

Moyra - Sugar Sand - Feel you - 550 Ft
Golden Rose - Jolly Jewels - 110 - 840 Ft
Barry M - Gelly Hi-Shine - Prickly Pear -  1790 Ft
Flormar - Jelly Look - Pure Milk - 740 Ft
Makeup Revolution - Cool Days - 690 Ft
Kozmetikumok:

Garnier - Micellás víz - 1700 Ft (természetesen tele volt,
csak elfelejtettem használat előtt lefotózni :$)
Nivea - Q10 bőrfeszesítő testápoló olaj - 990 Ft - tesztért katt
Sunfleur - Kettős hatású zselé - 1000 Ft körül
Balea - Trend it up - Száraz sampon - 600 Ft körül?
Makeup Revolution - Vivid Baked Highlighter - Peach Lights - 1590 Ft
Makeup Revolution - Vivid Baked Blush - Loved me the best - 1590 Ft
Makeup Revolution - Blush - ajándék volt a vásárláshoz
Szobadekorációk, bögrék:

Vastag papíranyagból készült tábla - Virágpiac -  990 Ft
Gyertyatartós kalitka - Virágpiac - 1490 Ft körül (talán :$)
Baglyos plüss - Virágpiac - 650 Ft
Virágos óra - Virágpiac - 600 Ft körül
Kaspó ecseteknek - Ikea - 700 Ft körül, talán
Virágillatú gyertya - Ikea - 495 Ft
Mandarinillatú gyertya - Ikea - 495 Ft
Bögre - Virágpiac - 500 Ft körül
Bögre - Virágpiac - 500 Ft körül

Hát ezeket vettem az elmúlt időszakban, esetleg szeretnétek valamelyikről tesztet látni? Ti miket vettetek mostanában? Elkezdtetek nézelődni a kiárusításokon már vagy vártok még egy kicsit?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Nagyon várom már az Elsa téműjú bejegyzéseket :) A lakkok és a pirosítók valami gyönyörűek, a gyertyatartó, a kaspó és az óra elrabolta a szívem, olyan kis vintage hatású, romantikus darabok, na és azok a bögrék, hát mennyire aranyosak már :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem vele, csak még nem lett tökéletes a haj teljesen, szóval még agyalok rajta egy kicsit :) Igen, én is azért szerettem beléjük, vintage love :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nekem is :)) Meg mindig a 2 Broke Girls sorozatot juttatja eszembe xD

      Törlés
  3. A sminktermékekre vagyok a legkíváncsibb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan jön majd róluk teszt :))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ugye? Olyan kis édes, nem volt szívem otthagyni :D

      Törlés