NOTD - Moyra kék holo

Tudom, tudom, mondhatjátok, hogy le vagyok maradva, hiszen már több új kollekcióval előrukkolt a Moyra, de nekem csak pár hete sikerült ezt a szépséget begyűjtenem és mindenképpen akartam róla írni egy posztot. Na nem azért, mert olyan kevés lenne fent róla a neten, hanem azért mert eszméletlenül szép lakk és én szívesen nézem meg újra a képeket egy lakkról, amiről már nagyon sokan írtak, ha ennyire gyönyörű :) (üssetek le)

Moyra - Holographic - No.254




Az üveg a szokásos Moyra, egyedül a kupakon található meg azaz információ, hogy melyik kollekcióba tartozik. Nem mondom, hogy tetszik ez a fajta üveg, de a célnak tökéletesen megfelel. A kupakkal nincs probléma, de biztos már mindannyian fogtatok a kezetekben Moyra lakkot :) Egyébként 500-600 Ft körül van a lakk ára és ezért 12 ml-t kapunk.

Ecset:



Az ecset a szokásos Moyra. Egyenesre vágott és lapított. Bár annál a képnél, ahol a lakkhoz van támasztva a kupak (2.kép) az ecsete ferdére vágottnak tűnik. Fura. Könnyű lakkozni vele, átlagos ecsetforma.

Finish:



Ez a kép a leginkább szín hű
Szűrt fényben
Mobilom zseblámpájával megvilágítva

Sajnos, amikor fotóztam a nap nem volt hajlandó előbukkanni (pedig vártam rá...), ezért a mobilommal kellett megvilágítani, hogy lássátok a gyönyörű holo hatást. Én teljes mértékben elámultam tőle és láttam napfényben is pár nap múlva a körmömön, hát percekig csak néztem. Egyébként egy kékes ezüstös lakkról van szó, nekem Hamupipőke jut róla eszembe. Két rétegben tökéletesen fed, bár hajlamos felszedni az alatta lévő réteget, ezért oda kell rá figyelni. Fedőlakk van rajta, de nem feltétlenül kell, csak én szeretem, ha védi valami még a lakkom. Mint a legtöbb Moyra lakk ez is gyorsan szárad és három-négy napig tökéletesen bírja. 

Összességében nagyon megszerettem ezt a lakkot, eszméletlenül gyönyörű és tervezem a rózsaszín társát is megvenni :)

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Hűűű, eddig is szimpi volt ez a lakk, de valahogy a Te képeiden még bele is szerettem :D gyönyörű, nagyon jól is áll neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj örülök, hogy el tudtalak csábítani rá :D Köszönöm szépen ^-^

      Törlés
  2. Imádom ezt a lakkot igazán nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak én vagyok vele így :))

      Törlés
  3. váá nagyon szép:)
    az én ezüstszínű változatom nagyon nem tartós, úgyhogy fedőlakk mindenképpen kell rá... 3-4 napot nekem közel sem bír ki:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Óóó a disznója. Pedig azt is meg akarom venni, csak sosincs az üzletben, ahova járok, ezért már úgy vagyok vele, hogy veszett fejsze nyele.

      Törlés