NOTD - Daydream

Mára a Moyra Sugar Sand kollekciójából hoztam az egyik barackos-rózsaszínes lakkot, ami egyébként a Rimmel Sweetie Crush Candyfloss Cutie tökéletes dupe-ja. Legalábbis nekem annak tűnt, és ebben Thimmyke Instagrammos képe tökéletesen meggyőzött pár napja, úgyhogy örülök, hogy a Rimmelt végül nem vettem meg :)

Mielőtt a tesztnek neki látunk szeretném megkérdezni, hogy csak elgépelték-e a lakk nevét vagy én vagyok a hülye. Ugyanis én azt hittem a lakk neve Daydream, de az üvegre Daydraem van írva:



Öööö, hát oké, azért örülök, hogy van már a lakkoknak neve ^-^

Egyébként előre is bocsánat a bébi manó rövid körmeimért, de letört kettő és így a többit is le kellett vágnom hozzájuk egy méretre. Viszont mivel nagyon picik voltak, ezért nem nagyon formáztam őket, úgyhogy ha fura alakot láttok rajtuk, akkor az azért van.  Most már szerencsére kezdenek visszanőni a normális hosszukra :))

Moyra - Sugar Sand - No.865 Daydraem/Daydream

Az üveg a szokásos kis megszokott Moyra, kupakján a Sugar Sand felirat, ami hirdeti, hogy melyik kollekcióhoz tartozik. Hátulján a név és a szám, a szokásos dolgok. 550 Ft-ért 12 ml-t kapunk.

Ecset:


Ecsete a szokásos Moyra ecset, ami elméletileg egyenesre vágott, gyakorlatilag enyhén ferde (utóbbi Moyra lakk tesztjeimnél mindig megállapítottam, hogy ez bizony nem tökéletes egyenes szóval már gyakorinak is hívhatjuk az enyhe ferdeséget :)). Könnyű vele lakkozni, abszolúte szokásos minden.

Finish:






Egy enyhén barackos-rózsaszínes cukorka jellegű színt kapunk. Nekem egyébként első pár percben barackosnak hatott, majd utána szinte csak rózsaszínesnek láttam, mint ahogy a fényképezőm is. Nagyon édes szín és nagyon megszerettem. Három réteg kellett a megfelelő fedéshez (bár már két rétegben is szépen fed, de én szőrözős vagyok), de elég gyorsan szárad, szóval ez egyáltalán nem gond. Kicsit lassabban szárad egyébként, mint egy homoklakk, de lemosni is sokkal egyszerűbb, hiszen nem akkora glitterek vannak benne. És, most figyeljetek, ugyanis hat (!) napig tökéletes volt a körmeimen, sehol egy lepattogás, sehol semmi. Oké, a körömvégeknél megkopott egy kicsit és a lenövés is látszott, de egyáltalán nem volt feltűnő. Szóval tartóssága csillagos hatos :D Nekem még a homoklakkok se szokták hat napig bírni. 

Jelenleg nagy szerelem dúl köztem és e között a kis lakk között, de esélyes, hogy a társai között is fog még, hiszen már két lakkot megvettem a kollekcióból, de megszeretném még venni a Dolphint (a kék), a Whishing Wellt és az Angel Dust-ot is, mert miért ne :D

Nektek, hogy tetszik? Ti birtokoltok Sugar Sand-es Moyra lakkot?

xoxo, Sunny

12 megjegyzés:

  1. aranyos szín, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Na jó, szerintem ez a lakk amit majd meg kell vennem, nagyon szép O.O

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lakk. :) Ideje lenne nekem is megnézni, hogy van-e már nálunk. :)

    VálaszTörlés
  4. Wahh ez nagyon jó *_* ez az amit együtt néztünk a Dunában? :D

    VálaszTörlés
  5. Tök véletlen vettem hármat belőle, mert tetszett a színűk :-) a csajszi mondta a kasszánál,hogy olyan lesz mintha cukorba forgattam volna a körmöm.

    VálaszTörlés