InstaMoments - April

Hű, de hosszú hónap volt ez az április. Bár ahhoz képest sokkal kevesebb képet lőttem, mint márciusban. Áprilisban a Húsvétot leszámítva még egyetlenegy jelentős esemény történt és az nem más, mint a ballagás (végreee). Nagyon örülök, hogy végre vége, szó nem írhatja le, hogy mennyire elegem volt már ebből az iskolából -már mondtam jó párszor, de ha valaki nem tudná akkor: a sulimat összevonták egy másik iskolával és most utolsó évre át kellett költöznünk oda, hát... nem volt túl jó év, az biztos. Szóval túléltük az iskola utolsó baromságait is (mert másfél órán át magassarkúban tipegni be az összes (khm 25-30?) osztályterembe tök jó dolog) és végeztünk. Most már ,,csak" jön az érettségi.

Apropó: elnézést a bejegyzés megfogyatkozásért, de ezt az időszakot most nézzétek el nekünk, kérlek, mert jövőhét hétfőn kezdődnek az érettségik és ez az utolsó hajrá most előtte. Szóval jövőhét végén várhatóak majd tőlem bejegyzések, mert én csütörtökön az angol emelttel végzek, de Azu-nyannak még május 14-15-én jön a biosz és kémia emeltje, szóval rá majd egy kicsit többet kell várni.



Április elején sétálgattam a városban, mert volt egy órám még a nyelviskola előtt, akkor lőttem a képet a Parlamentről. A fáról készült kép egy szeles napon készült hazafelé. Egy rossz hétfőnek a méltó és pihentető lezárása volt egy kádnyi forró víz és egy könyv.  Anyuékkal Húsvétkor végül az állatkertbe mentünk és a képen látható állatok az egyik kedvenceim ott: a Felfordított medúzák, nagyon viccesen mozognak :D

Én is kiváltottam a Dm csomagot, bejegyzést már olvashattatok róla itt.

Megint nem sok kajás kép készült, csak a legfontosabbak. Egyik kedvenc uzsonnám/tízóraim alsó óta a joghurt ital kiflivel. A legjobb reggeli a tojás sok zöldséggel. Azt mondanom se kell, hogy a legjobb húsvéti kaja, pedig a kenyérben sült sonka, tojással és házi tormával :D Csoki meg hát csoki :)

Utolsó két hetemet tökéletesen leírja ez a pöttyös.
Kedvenc tavaszi outfit mostanában :)
Csongor, a szundi királyfi

Ödönke arcára írva: már megint fényképez ez a hülye...
Selfie-time
Bolond Ballagásra csakis parókában érdemes menni xD

Elengedtem a menta színű lufimat a suli ablakából: szállj messzire kis lufi :)
Anyuéktól pedig ezt a cuki mosolygósat kaptam és még lába is van :D


Nagyon örültem annak, hogy a régi iskolánk hagyományos tarisznyáját kaptuk meg a Kassák Lajos Gimnázium felirattal és nem pedig az újét. Hihetetlenül jó érzés és ahogy a kitűzőmre (ami szintén Kassákos) erre is nagyon büszke vagyok. A legjobb iskola volt a világon és örülök, hogy 7 csodás évig odajárhattam :) Ezt az egy utolsó évet pedig sikeresen túléltük ebben az új iskolában.

Amin nagyon meglepődtem, hogy dicséretet kaptam a tanulmányi eredményemért (4,75-el zártam most) és hát hogy is mondjam ritkán részesültem ilyenekben, így kifejezetten büszke vagyok rá. De Azu-nyanra is, hiszen ő megint kitűnőként zárta az évet ahogy az elmúlt nyolc évben majdnem mindegyiket (az a fránya hatodik, mi? :P)

Szóval ez volt az én áprilisi hónapom, lássuk Azu-nyanét :)

Nem is tudom, hol kezdjem... Hát igen, a ballagást letudtuk, aminek a szervezésével azért voltak problémák - most komolyan már élesben kell cserélgetni a mikrofonokat?? Nehéz lett volna kipróbálni még előtte, hogy melyik a jó?? -, na de mindegy is, végre vége. Az érettségitől nagyon parázom, mert jelenleg a ,,tudásom" helyén a nagy fekete üresség honol xD


Ismét valamelyest téma szerint csoportosítottam a képeket, úgyhogy először lássuk azokat, amik édes drága Csokikámról készültek ;D



Az utsó kicsit offos, mert ott a Somersby volt a lényeg, de azért ő is rajta van, így idetettem xDxD Sajnos meg lett kopasztva szegénykém -a másik két kutyummal (Dafni, Jenny) együtt-, és így eltűnt a cuki kis macisága xD De hát jön a meleg, meg időközönként amúgy is szükség van erre a ,,fazonigazításra".



Igyekeztem tanulni is valamelyest a hónapban, de ha egyszerűen nem hagyják egyesek... xD



Húsvét alkalmából is készültek természetesen képek xD Apa házi pizzáját egyszerűen imádom, már nagyon vártam, hogy újra legyen. A Kinder tojásból és Kinder Buenoból pedig sosem elég xD

És apum pedig volt olyan drága, hogy csináljon nekem tejbegrízt eperrel.. nagyon fincsi volt *-*



Nem hazudok, ha azt mondom, hogy a Torony Fagyizó az egyik legjobb fagyizó. Csak 160 Ft egy gombóc, és egyáltalán nem spórolnak vele ;) Ha valaki pl. Veresen jár - úgy tudom, van máshol is -, akkor ezt semmiféleképpen se hagyja ki :)

Tudom, hogy sokan undorodnak a lágy tojástól, de én szeretem, és valamiért nagyon megkívántam xD Hát hogy tudnék nemet mondani?


Eper pedig jöhetne akár minden nap xD Már alig várom a fincsi magyar epreket, azok a legjobbak :)



Ebben a hónapban megízlelhettem életem legelső macaronját is.. Hát egy biztos, aki ettől nem kap nyomban cukorbetegséget, az semmitől sem fog xD Persze nem rossz, csak egyszerűen tömény cukor.


Tesi előtt a legjobb időtöltés... a teamselfie xD Na jó, igazából hülyülünk állandóan a csajokkal, de ez most így becsúszott ;D




Hát igen, készültek selfiek is :$ De most valamiért instára szívesebben töltök fel képeket, mint mondjuk pl. facebookra, így néha becsúszik pár ilyen is. Na jó, minek tagadjam...selfie mániás lettem xD Átok ez az új telefon, nem hagyja letenni magát. Biztos vagyok benne, hogy az egészben ez a ludas.


Mint ahogy írtuk is, a ballagásunk is meg volt végre xD Anyuék reggel azzal az édes ördögös lufival leptek meg, azt mondták, nem bírták otthagyni *-* Áh, imádom. A maci pedig a csokromban volt :) Végre egy alkalom, amikor ismét kaphattam plüssöket xD

Nektek hogy telt a hónapotok? :)

xoxo, Sunny és Azu-nyan
u.i.: sunnykyue és azunyanxd néven követhettek minket instán :)

8 megjegyzés:

  1. Mindkettőtöknek nagy-nagy gratula a szép teljesítményekért, ügyik vagytok ^^ Ödönke imádni való, a parókák meg baromi jól néznek ki :) Ja, és ami a legfontosabb - mind a ketten annyira szépek vagytok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük :)) Szerintem kijelenthetem Azu nevében is, hogy mindkettőnknek a kék a kedvenc és irigykedünk barátnőnkre emiatt, Ödönke meg egy kis gané fajzat xD Ó és köszönjük :$

      Törlés
  2. Hajrá lányok!
    Cukik a nyuszik meg kutyák. Nagyon rossz lehet, hogy összevonták a sulitokat, én hülyét kaptam volna. Az ember nem viccből jelentkezik valahova...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :)
      Hát igen, borzasztó volt, és a legrosszabb, hogy pont az utsó évben kellett átmennünk.. De a legjobban a nevetséges indokok bosszantanak, amiket kitaláltak az összevonás okára.. Na de mindegy is, végre vége x)

      Törlés
  3. Mennyi édes kutylis kép :) Sok sikert az érettségihez! Én imádtam az utolsó évet a gimiben, csak az volt vele a baj, hogy hamar elrepült (a másik, hogy régen volt...). Szépen a selfiek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük ^-^
      Akkor biztos nagyon jó volt, ha ilyen gyorsan elrepült :) Mondjuk az biztos, hogy a régi sulimban mi is nagyon élveztük volna az utsó évet, főleg, hogy egy pingpong asztalunk is volt xD
      Oh, köszönjük *^^*

      Törlés
  4. Nagyon jó képek! :)

    Gratulálok a ballagáshoz és egy kalappal az érettségihez! ;)

    VálaszTörlés