Inspiration time #1

Sziasztok!

Új fajta bejegyzés sorozattal érkeznék, méghozzá inspirációs képekkel, már ha van rá igény :)

Szinte állandóan a netet bújom képek után kutatva, úgyhogy mindig rengeteg felgyűlik csak sosem tudom, hogy hogyan kéne ezt megmutatnom nektek. Ezért gondoltam, hogy hetente/két hetente hoznék egy-egy bejegyzést, amiben olyan képek lennének, amit éppen kedvem szottyan feltölteni ide. Mivel mindennek a próbája az evés, ezért lássuk először a képeket :)

Szívesen lennék most itt



Kéne venni néhány rövidnacit, ti hogy álltok hozzájuk?
Micsoda boldogság lenne *-*
Álom cipellő
:D
Just perfect (na jó a szőrmekabát nélkül)
Tökéletes *-*

Jó is lenne
A felső is és a szoknya is eszméletlenül szép *-*
Gyönyörű *-*
Macskák xD

Remélem tetszettek a képek és írjátok meg, hogy szerintetek legyen-e még ilyen poszt vagy sem. Elfogadom a nemleges választ is, hiszen elég sok blogon van ugyanilyen fajta bejegyzés, és lehet, hogy már elegetek van belőle, nem kell még egy blogon is. Mondjuk én nagyon szeretem mások képeit nézegetni, de aztán ez lehet, hogy csak én vagyok :D

xoxo, Sunny

6 megjegyzés: