Hatalmas nagy haul

Mára egy órási nagy haul poszttal jöttem. Az elmúlt 5-6 hét eredményét fogjátok látni, ami rengeteg minden lesz, de tudok rá magyarázatot adni (és semmit sem bántam meg). Először is részt vettem a blogtalin, amiről már olvashattatok beszámolót korábban, onnan elhoztam jó pár dolgot, bár hál istennek kevesebbet, mint amennyit vittem :) Aztán jött a ballagás, amire kaptam ajándékokat és hát pénzt. Már a ballagás előtt is megleptem magam apróságokkal, amolyan léleksimogató dolgokkal, de aztán érettségi után elszabadult a pokol. Na jó erős túlzás, de azután a stressz után, amit átéltem abban a négy napban muszáj volt kieresztenem. Szóval vásároltam és milyen jól tettem :)) Emellett több ebayes rendelésem is befutott, úgyhogy nagyon boldog időszakon vagyok túl a shoppingolást nézve.

A cuccokat most csoportosítgattam egy-egy képre, hogy ne legyen baromi hosszú a poszt, bár így se lesz rövid.

Kezdjük először a blogtaliról származóakkal: 

Headline Colors - Spotlight (OMG SOO BEAUTIFUL)
H&M - Gold/white glitter, Aden - No.64
Claire's csillámos fedőlakk csillaggal :D
Lovely - Magic Pen anti redness - korrektor
Essence - Stays on and on and on! -Szempillaspirál (köszi lányok, hogy rábeszéltetek :))
Catrice - Revoltaire - Co1 colour bomb

Amiket már én vettem:

Lovely - Baltic Sand -Nr. 5 600 Ft körüli az eredeti ára, de lejött belőle 25%
Lovely - Rio -Nr. 1 - Nem emlékszem az eredeti árára, de 25%-al olcsóbb volt
Lovely - Rio -Nr. 2 - Ez is 25%-al olcsóbb volt, mint a többiek :)

Golden Rose - Jolly Jewels -119 - 840 Ft
Golden Rose - Galaxy - 27 - 890 Ft
Moyra - Sugar Sand - Daydream - 550 Ft
Rimmel - Space Dust - Moon Walking - 400 Ft
Avon - Rúzs - Matte Grape - 949 Ft
Avon - nailwear pro+ - Sea Breeze - 599 Ft
Avon - Bubble bath - Romantic Rose - 500 Ft körül
 Lush - Herbalism - 2490 Ft
The Body Shop - Barackos testvaj - 4990 Ft
Zsozsó, ha olvasod ezt a posztot: a te hibád, hogy megvettem, mert amióta
blogtalin kipróbáltad azóta járt a fejemben az illata, szóval te tehetsz róla :))
The Body Shop - E vitaminos arcmaszk - ajándékba kaptam :)
Claire's - cuki virágos hajpánt - 1200-1300 Ft körül
Claire's - middle ring - 900 Ft körül volt, ha jól emlékszem
Six - middle ring gyűrű szett - 1490 Ft (azt hiszem ^-^)
Dm-ben vettem, gondolom a ragasztóra írt Vivi márka a neve max 1500 Ft volt
Egyelőre még nem próbáltam ki, de kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz :)
Ebay - Statement nyaklánc - 1200 Ft
Ebay - Statement nyaklánc - 1100 Ft
Ebay - Galaxis mintás telefontok - 1000 Ft

Ennek a szandinak aranyos története van. Ugyanis nemrég megnyílt a Mammutban a CCC bolt és a nyitó hétvégén 20% kedvezmény volt mindenre, hát felkerekedtem és körbejártam az üzletet. Sok minden tetszett, de nem az én lábamra szabták őket (nekem ugyanis nagyon széles a lábam, nem az átlagos). A kedvezmény miatt rengeteg nő tolongott és taposott egymásra (már azért csúnyán néztek rám, mert megkértem, hogy menjen arrébb, hogy had vehessem ki a méretemben a cipőt....). Véletlenül keveredtem a fenti szépséghez, amit üsse kavics gondolattal felpróbáltam és láss csodát. Azt tudni kell, hogy az én lábam soha nem fért bele a fent látható keresztpántos cipőkbe, mert túl széles a csontom, viszont ezt a cipőt mintha rá öntötték volna. Ezen felbuzdulva és mert szerelembe estem vele megvettem 20% kedvezménnyel 5000 Ft körül. Alapvetően nem vennék ennyiért szandált, de ez most megérte :)) Sajnos láthatjátok, hogy az egyik talpán két csík van valami hiba miatt, ezt az üzletben nem vettem észre a megvilágításban... szerencsére felvéve nem feltűnő, de meglepődtem itthon, amikor elkezdtem nézegetni.

H&M - 1290 Ft
H&M - 1990 Ft
H&M - 6990 Ft (bocsi a béna képért)
Felvéve ilyen, huhh imádom :))
Ballagásra kapott ajándékok:

Rokonoktól kaptam egy gyönyörű szép gyöngyből készült ékszerszettet :)
Egyébként ez igazi gyöngy, csak már nem emlékszem mi a pontos fajtájának a
neve, pedig mondták, csak sajnos elfelejtettem. De annyira szép, nem? *-*
Swarovski toll bátyámtól, de biztos vagyok benne, hogy egy kis anyai hatással  :))
Annyira szép ez is *--*
Anyuéktól, áá nem is tudom mi lehet a kedvenc városom :)
A tok közelebbről
A fentiek mellett a szüleimtől kaptam még egy csodálatos lehetőséget is, amivel megvalósíthatom az egyik hatalmas nagy álmomat, ugyanis a jövőben részt vehetek majd egy profi sminktanfolyamon (nem is akármilyenen, de arról majd később írok :)). Még mindig hihetetlen amikor eszembe jut, hogy elérhető közelségbe került az, amit már évek óta tervezek és szeretnék végrehajtani. Sajnos szavakkal nem tudom kifejezni azt a hálát, amit érzek a szüleim iránt mindenért, amit eddig kaptam, azért a rengeteg biztatásért és, hogy ennyire hisznek bennem. De mivel tudom, hogy anyu olvassa a blogot ezért csak annyit mondanék, hogy: nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm! Ti vagytok a legeslegjobbak! :) <3

Szóval ez lett volna az én giga-mega-univerzum nagyságú haul bejegyzésem. Remélem tetszett, ha esetleg szeretnétek a valamelyik termékről minél előbb tesztet látni, akkor nyugodtan írjátok meg :)

xoxo, Sunny

12 megjegyzés:

  1. Ténxleg jó sok minden, de mind tök jó. A H&M-es maxiruha meg valami álom, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, annyira szép, totál beleszerettem, úgyhogy nem tudtam otthagyni ^-^

      Törlés
  2. ohh csodás dolgokat vettél és kaptál. a ruha pedig nagyon jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Az biztos, hogy rengeteg minden :D

      Törlés
  4. Elnézést :D De remélem, nem bántad meg. Én biztosan nem, imádom azt a testvajat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Immmádom, ha hozzá lehetne menni egy termékhez, akkor én hozzá mennék, istenien finom és annyira jól hidratál *-* :D

      Törlés
  5. Azt a barackos testvajat én is szeretném majd beszerezni :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szépség! A szüleid nagyon aranyosak, remélem olyan lesz a tanfolyam, amire számítasz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó biztos vagyok benne, hogy olyan lesz, csak nekem kell majd ügyesnek lennem, izgulok, hogy nem fog sikerülni, de majd odateszem magam :))

      Törlés