Disney Princess Week - OOTD

Mint a múltkori Ariel-es outfit bejegyzésnél, most is készítettem öt, szerintem Hófehérkét jellemző szettet (mintha mai csirke lenne xD), majd megpróbáltam a saját ruhatáramból kreálni egy rá jellemzőt.

Hófehérke színei a citromsárga, piros és sötétkék, amit a polyvores szetteken szépen meg is tudtam jeleníteni, de az én ruháim között már probléma kezdődött itt. Sötétkék cuccom még akad, de pirosat és citromsárgát nem hordok, ebből kifolyólag nincsenek is ilyen cuccaim. Viszont burgundim van dögivel, így azzal lett helyettesítve a piros. Citromsárga meg sehogy sem, de majd lentebb még mesélek az én szettemről, előbb lássuk a polyvoresokat :)

Ez az egyik legkedvesebb szettem, ez is áll legközelebb a stílusomhoz :)
Egyszerű, de látványos és mégis nőies. Ilyen formában még a sárgát is
el tudnám viselni magamon :)



Ez egy csajos skater skirt-ös a nyakláncot és s cipőt szívesen elfogadnám :D

Ez a második kedvenc szettem, a táska formája nagyon tetszik és a
pixeles szemüvegért is odavagyok. Még a piros nadrágra is igent mondanék :D

Megint egy csajosabb szett, ebből a ruha a kedvencem :)

És vissza a keményebb, bohókásabb vonalhoz, innen a bakancs a best :))

A saját Hófehérke ruha megvalósítás nem kis fejtörést okozott nekem, de végül a ruhája miatt egy inget választottam a szoknyám mellé és mivel hideg van és rossz az idő egy kardigán is kellett. Illetve szereztem egy almás nyakláncot is, hiszen az nem hiányozhat egy Hófehérke szettből :D



Blúz: Takko
Topp: kosztümhöz volt
Kardigán: C&A
Szoknya: H&M
Cipő: Deichmann
Nyaklánc: Six
Vintage gyűrű: Ebay
Ezüst gyűrű: anyutól öröklött
Almás nyaklánc: I love bizsu




Nektek melyik polyvores szett tetszik? Ti szeretitek a citromsárgát? 

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Az első meg a fekete-bordó ruhás nagyon tetszik:)
    Én ki nem állhatom a citromsárgát, meg úgy általában a sárga egyéb árnyalatait. Egyébként se rajongok érte, de ruhákban főleg nem szeretem:D az egyébként is világos sárgásbarna bőröm pozitívan sárgának tűnik benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, az a ruha tök szép, szívesen viselném az életben is :D
      És annak is örülök, hogy nem csak én nem rajongok a citromsárgáért :D Bár neked elég erős indokod is van rá :))

      Törlés
  2. Nagyon cuki lett :) Imádom ezt sorozatot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hófehérke utálatod ellenére is? :P
      Köszi, még mindig nagyon örülök neki :))

      Törlés
    2. IGEN! Annak ellenére is. Nem utálom én őt, csak olyan kis nyomi szegény :D

      Törlés
    3. Tudom, tudom :) Csak Azu-nyan meg ne lássa a kommented xD

      Törlés