Disney Princess Week - NOTD

Ahogy megszokhattátok tőlem, most sem a mintákkal foglalkoztam, hanem színekkel hoztam vissza Hófehérke stílusát. Bár a citromsárgától isten őrizz továbbra is, így helyette egy ezüstös glitterekkel ellátott NYC fedőlakkot kentem fel. Szerintem a következő hercegnőnél már fogok mintával szórakozni, mert bár ez a megoldás is tetszett nekem -érdekes volt látni, hogy a kék és a piros, hogyan mennek egymáshoz-, de azért legközelebb már igyekszem valami motívumot is odabiggyeszteni valamelyik körmömre :)








Használt lakkok:


- Avon - körömerősítő alaplakk
- Flormar - Passionate dots - PD02 (két réteg)
- H&M - Midnight Blue (két réteg)
- Claire's - fekete lakk (lemaradt a képről, mert pont előtte ejtettem le és ripityára tört az üvege... két réteg)
- NYC - Smoky top coat - Rock Muse (egy réteg)
- NYC - Turbo dry fedőlakk

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Bizonyára ennek a sorozatnak a hatására, de tegnap ihletet kaptam és megcsináltam a Disney hercegnős kihívás Hófehérkéjét :) (Ááááá kicsit sem vagyok lemaradva, hogy eddig csak Csipkerózsika készült el... :D) Az enyém is eléggé hasonló lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, örülök neki, már kíváncsian várom a bejegyzést róla :D

      Törlés
  2. Nagyon szép! Az NYC lakk nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen én is nagyon szeretem :))

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, illenek a színek Hófehérkéhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, próbáltam olyanokat használni :))

      Törlés