Disney Princess Week - HOTD

Hogy őszinte legyek rendesen megszenvedtem Hófehérke hajával. Alapvetően sem volt először ihletem hozzá, aztán youtube-on keresgéltem, de amit találtam azt nem sikerült szépen megvalósítani. Három alkalommal álltam neki a hajnak. A harmadik alkalommal pedig vagy ötször újrakezdtem, amíg végül olyan lett az eredmény amivel meg vagyok elégedve :)  Igazából a legfőbb gond a megvalósítás volt. Azt sikerült eldöntenem, hogy valami hátratűzött rövid hajat mutató kontyos akármit szeretnék, de hogy milyen úton-módon arról fogalmam sem volt.

Amire végül jutottam azt nagyon egyszerű elkészíteni és elegáns. Szerintem, ha mostanában mennék esküvőre/ballagásra simán megcsinálnám ilyenre a hajamat.




A ruhánál kilógó cuccokért elnézést, utólag vettem észre, hogy ennyire
látszódnak és zavaróak, azóta már kivágtam őket onnan :)

Lássuk, hogy készítettem el a hajat:


Először is fésüljük ki, majd göndörítsük be a hajunkat. Igazából ez opcionális természetesen, bár a kontyban alig látszódik majd, hogy hullámos a hajunk, én szeretném azt hinni, hogy ad valami lágyságot neki pluszba :)


Miután végeztünk az ujjainkkal bontsuk szét a hullámokat és tegyünk bele egy hajpántot. Én azt a nyomi gumis fajtát használtam és a 3-4-es képeken látjátok, hogy hogyan alkalmaztam. Egyébként nekem mindig rettentően nehéz szépen eloszlatni alatta a hajamat, hogy jól is nézzen ki.


Miután beleraktuk a hajpántot kezdjük el a hátul lévő hajunkat feltupírozni (ergo: ami a pánt mögött található). Ezután gumizzuk be a hajunkat, de hagyjunk rá helyet. Ahogy a 7-es képen is látjátok nem rögtön a tarkómnál gumiztam be, hanem lazára hagytam. A gumi felett a hajunkat bontsuk ketté / válasszátok szét egy kicsit (8-as kép).


Majd a copfunkat fordítsuk át ezen a lyukon (9-es kép). Mindegy milyen irányba, csak fordítsátok így át egyszer. Ezután már nincs más dolgotok, mint hullámcsattal feltűzni a copfot és ha esetleg kilóg egy-két tincs azt is. Az elől lévő hajunkat, pedig lazára engedve tűzzük szintén hátra.

A legvégén valami ehhez hasonlónak kell kialakulnia :)



Nektek, hogy tetszik?

xoxo, Sunny

12 megjegyzés: