Disney Princess Week - A hét főszereplője

Bizony-bizony, újabb DPW következik (ha esetleg lemaradtatok volna az előzőről, akkor katt ide) :) Ugyan kicsit megcsúsztam vele, mert április utolsó hetére terveztem, de hát ugye az érettségi elvette az időt. Na ne is húzzuk tovább a szót, Azu-nyan mindjárt elmeséli nektek, hogy kitől kellett inspirációt szereznem a héten :))

Az eheti DPW főszereplője pedig nem más, mint.......... Hófehérke :)

Mikor Sunny belefogott ebbe az egész projektbe, nyomban kértem, hogy Ariel után hagy jöhessen Hófehérke. Az utóbbi időben ugyanis eléggé megkedveltem. 

Hófehérke és a hét törpe Disney-s adaptációja 1937-ben látta meg a napvilágot, 1982-ben pedig egy kisebb változtatáson is átesett. 

Hogy miért pont Hófehérke? Most mondhatnám, hogy azért, mert kedves, tiszta szívű, szereti az állatokat stb... De amiért igazán megkedveltem az az, hogy szerintem egy nagyon erős lélek. Hisz képes volt úgymond a nulláról talpra állni és a rengeteg szőrnyű dolog ellenére meg tudta őrizni a jó tulajdonságait. Ez az, ami olyan remekké teszi.

Ezen kívül Hófehérke is azok közé tartozik, akiknél el tudom képzelni, hogy van egy teljesen másik oldaluk is. És végül is mások is lehetnek ezen a véleményem, hisz több változat is készült a történetére (pl. a Tükröm, tükröm című film, de ott a Once upon a time is, amiben ugye a főszereplők között foglal helyet, és maga az alapsztori is az ő szálával indult.)

Amúgy kicsiként én a jó kis VHS-es változatát láttam először. Azt csak azért ajánlanám, mert nagyobb részben épít az eredeti történetre (pl. a fűző-fésű-alma kombó). Viszont vannak benne számomra érdekes dolgok is (pl. az összes törpe neve Joe -vagy valami ilyesmi-, bár tény, hogy az eredeti történetben sincsenek megnevezve). Ettől eltekintve ebben jobban tetszett, hogy a herceget kiskorától kezdve ismeri, és nem ez a disney-s ,,szerelem első látásra" van. Ha vegyítették volna a két változatot, nagyon ütős lett volna :D

Összességében én nagyon megszerettem mind Hófehérkét, mind a meséjét. 

Végül pedig gyűjtöttünk Sunnyval pár random képet is, reméljük tetszenek, én imádom őket ;)




Imádom ezeket a fajta képeket xD 




Milyen igaz.. milyen igaz :D
Végül is van benne ráció x'D


Mintha csak a régi informatika tanárunkat hallanám :'D
Ez a selfie-mánia mindenkit megfertőzött xD

Istenem, Kuka az egyik legédesebb *-* 
Nem lenne szívem megenni *-*


xoxo, Sunny és Azu-nyan

4 megjegyzés:

  1. Nekem a Szépség és a szörny a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  2. Én pont Hófehérkét szeretem a legkevésbé. Egyrészt mert nem tetszik a haja, hosszúval jobb lenne :D Másrészt mert... nem tudom, Mulán sokkal menőbb, meg Meg a Herkulesből, meg a többi :D (Kivéve Aurora meg Hamupipőke, ők bénák szerintem :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú Megarát én is imádom, annyira jó a stílusa :D Bár a Herkulesből még mindig Hádész a favoritom (a dumái megunhatatlanok) xD Egyébként Hófehérke hajával rendesen megszenvedtem pont a rövidsége miatt... mondjuk végül nem lett rossz a végeredmény, de ez majd holnap kiderül :) Remélem attól még tetszeni fognak a bejegyzések. Azt be kell vallanom, hogy Csipkerózsika meséjét a mai napig nem láttam teljesen, Hamupipőke meg hát van, de nekem se a best. Mondjuk egy tündérkeresztanyának azért örülnék xD

      Törlés