Disney Princess Week - FOTD

- Tükröm Tükröm mond meg nékem, ki a legszebb a vidéken? - Kijelenthetjük, hogy maradt Hófehérke :)

Bevallom Hófehérke sminkjénél az egyszerűségre törekedtem. Eredetileg tusvonalat és vörös rúzst képzeltem el, de utána megnéztem a mesefilmet (mert miért ne) és valahogy attól úgy éreztem a cicás tusvonal nem lenne hozzáillő. Nem akartam nagy hangsúlyt fektetni a szememre, hiszen pirosas rúzst akartam felkenni, ezért egy visszafogott barnás szemsminket készítettem. Viszonylag meg vagyok vele elégedve, de azért még bőven van hová fejlődni :))

A fotózással megint akadtak problémáim, ezek a teljes arcos fotók annyira bénák tudnak lenni, hogy az nem kifejezés. God, némelyiken ufó méretű homlokom is volt, ijesztő. És még az is bosszant, hogy ami élőben elég durván nagynak és hangsúlyosnak nézett ki, meg erőteljes színűnek, a képeken néha, mindig olyan, mintha semmi sem lenne ott... Szóval megint tanultam, majd legközelebb erősebben sminkelek, akkor remélhetőleg visszaadja majd azt, amit én élőben látok :)

Addig pedig bocsánat a kis szárnypróbálgatásaim miatt, de igyekszem fejlődni :)







Amiket használtam:

- Arcra:


- Chanel - Perfection Lumiére - Beige 20
- La Mer - 2-es korrektor
- Bourjois - Touche Healthy Mix korrektor
- Armani - 5-ös számmal ellátott púdere
- BH Cosmetics - Special Occasion paletta egyik színét használtam pirosításra

- Szemre:


- Bobbi Brown - Nude Eye Palette - Navajo, Beige Linen nevű árnyalata
- Guerlain - Bal De Minuit 407
- BH Cosmetics - Special Occassion paletta
- Bobbi Brown - Long-Wear Gel Eyeliner - Black Ink
- Artdeco - Kajal Liner - 04
- Essence - Big Bright Eyes - Highlight it...nude
- Maybelline - The Colossal Volum Express Mascara Cat Eyes

- Szájra:


- Isana - Hydro ajakápoló
- Alverde - Vintage Rose - Velvet Kiss 20

Ígérem a kövi smink sokkal jobb lesz :)

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Annyira de annyira szép vagy *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó köszönöm :$ De csak mert a 620 képből sikerült néhány viszonylag előnyös is xD

      Törlés
    2. Élőben is ugyan ilyen szép vagy, de ez a smink nagyon jól áll, tudod amúgy is hozott anyagból lehet jól dolgozni. :) Most jut eszembe Te is animés lány vagy nem?:) Pár régi bejegyzésetek beugrott: ) ha igen következő talin ki kell ezeket beszélni: D

      Törlés
    3. Azu-nyan a nagyobb mániás, legalábbis ő volt, én mostanában csak Fairy Tail függő vagyok :)) Mondjuk előtte láttam jó pár animét, csak mostanában inkább sorozatokat nézek :) Tök jó, hogy te is szereted őket,majd kövi talin kibeszéljük :D

      Törlés
  2. Nagyon Hófehérkés, igazán szép lett :)

    VálaszTörlés