Teszt - Barry M - Pink Ribbon

Ma egy Pink Pandás rendelésemből származó rúzs csodáról (előre lelövöm a poént: nagyon szeretem) olvashattok. Ez a rúzs nem más, mint a Barry M márka Pink Ribbon nevezetű rúzsa.



Nagyon szeretem a csomagolását, egyszerű és rendkívül letisztult, matt fekete külső, középen egy fényesebb fekete csík. A rúzs tetején a BarryM márka neve olvasható mattosabb arany színnel. Alulra egy matricát ragasztottak, ami halványan megegyezik a rúzs színével, de nem fedi le teljesen a valóságot. Az én feltételezésem szerint a 153-as szám akar lenni a rúzs ,,neve", de jobban szeretem a webshopon található Pink Ribbon megnevezést :) Egyébként a matrica kopik.


A rúzs teljesen visszatekerhető, könnyen ki lehet nyitni és ha az emberlánya pont úgy teszi vissza a kupakot rá akkor kattanás hangjával záródik. Egyébként ez nem jellemző -legalábbis én ritkán hallom meg- de jól záródik és abszolút neszesszerbiztosnak mondom. Szerencsére az elmúlt hetekben egyszer sem nyílt ki a sminktáskában. 


Had mutassam be nektek a Barbie-pink és a Dubarry-rózsaszín szerelméből született mesés színt. Szerintem a legkedvesebb nyári rúzsom lesz, már alig várom azt az időszakot :)

Erősen alá kell hidratálni, mert a rúzs minden apró hibát megmutat és szárít is rendesen, illetve, ha csak simán kenjük fel, akkor olyan, mintha valami rettentően száraz krétával kenegetnénk a szánkat. Az én trükköm az, hogy a még nem teljesen beszívódott hidratálóra kenem fel, így tökéletes a használata :) Egyébként kétszer kell áthúzni, hogy mindenhol tökéletesen fedjen, van aki ezt pocsékolásnak tartja, de én nem abba a csoportba tartozom, így nem zavar.

Tartóssága szerintem átlagos, minimális evést-ivást bír, kopni viszont belül kezd hamarabb, így azért oda kell figyelni rá. Mondjuk ez szintén nem zavar, szinte mindennap használok valamilyen rúzst és mindig odafigyelek rá, hogy hogyan áll.

Ha szagolgatni kezdem a terméket, akkor egy kis kréta illatot mondanék, de ez egyáltalán nem érezhető használatkor és utána sem. De hát egy blogger nem is lenne blogger, ha nem kezdené szagolgatni a termékét :D

A webshop-ban 1790 Ft a teljes ára, én anno akciósan rendeltem meg 1190 Ft-ért. Ezen a linken egyébként el tudjátok érni, bár sajnos jelenleg kifogytak belőle.


Összességében imádom, a csomagolás megnyerő és a szín is csodás, alig várom végre a nyarat, mert érzem, hogy akkor leszek nagyobb fan-ja :)

Nektek van Barry M rúzsotok? Hogy álltok a pinkhez?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szine van, én még nem próbáltam a barry m rúzsait :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is :D Örültem annak, hogy van végre egy rózsaszín rúzs, ami tetszik magamon *-*

      Törlés
  2. Nagyon kellemes árnyalat, jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  3. A tökéletes rózsaszín. *-*

    VálaszTörlés