Rátaláltam IV.

A legutóbbi ajánlós poszt óta megint eltelt egy kis idő, pont annyi, amennyi alatt kivégeztem néhány filmet és *dobpergés* két sorozatot is találtam. Bár az egyiktől már könnyes búcsút kellett vennem, mert egy évad után elkaszálták a drágát... 

Kezdjük a hosszabb listával, a filmekkel:



A Hobbit 2. Fanatikus vagyok, bár moziba nem jutottam el megnézni, de végre kijött jó minőségben is, úgyhogy rögtön letöltöttem. Igazából még mindig vicces, hogy a 300 oldalas kis Hobbit regényből csináltak/nak három darab három órás filmet (szeretjük amikor már nem a tartalmon, hanem a pénzen lovagolnak, nem?) De emiatt a megoldás miatt előkerülnek a humoros töltelék sztorik, pl.: a vörös hajú íjászhősnőnk Tauriel és az ő szerelme Legolas iránt. Mondjuk a hölgy karaktere nekem nagyon tetszett, örülök, hogy végre egy erős és (elnézést a szóhasználatért) menő csaj is játszik a filmben.

Ez igazából nem olyan film, amit lehet ajánlani, van aki szereti a Gyűrűk ura világát, van aki nem, aki szereti az meg úgyis látta már, vagy nem feledkezik meg róla :D Bár azt be kell vallanom, hogy a Hobbit maga könyvben engem jobban szórakoztatott, mint a film, főleg mivel a film második részében kihagyták az egyik legjobb részt a regényből...


Gravitáció, huhh engem kifejezetten szórakoztatott. Bár az élvezet amiatt is történt, mert családdal együtt néztem és apukám mindegyik felmerülő kérdésemre válaszolt (ő otthon van ebben az űr témában, nem úgy mint én). Szóval még tanultam is a dologból, mondjuk az igencsak meglepő volt, hogy az egyik jelenetnél, amikor Sandra Bullocknak el kellett engednie George Clooney kezét mindketten két külön irányba kezdtek hátrafelé sodródni, pedig semmi nem volt, ami ezt okozhatta volna... Ezt leszámítva nincs panaszom a filmre.

Szívem szerint mindenkinek ajánlom, bár biztos van, akit halálra untat majd, én fater magyarázatai miatt rettentően élveztem :)

Így neveld az anyádat (éljenek a magyar fordítások :D)

Egy unalmas délutánon valami egyszerű és csajos filmet akartam nézni... Hát az nem jött be, ellenben nézhettem egy filmet, aminek volt mondanivalója. Alap történetünk egy egyedülálló anyáról szól, aki kamasz lányát neveli. A lánya kifejezetten okos, míg az anyuka vidáman éli az életét és inkább tinédzserként viselkedik, mint anyaként. A lányának ebből lesz elege és kitalálja, hogy ő felnő, a suliban hallott egy fejlődés regény nevezetű stílusról és magát is annak kezdi tekinteni. Kitalálja, hogy lépésről lépésre, pontról pontra haladva meggyorsítja a felnőtté válást azért, hogy  leléphessen az anyjától. 

Bár néha beleuntam, a végkifejlet is idegesített egy kicsit, de azt kell mondanom, hogy nem volt rossz. Sikerült elgondolkodtatnia is egy kicsit a család viszonyokról, meg úgy alapvetően a felnőtté válásról. Szóval bár kicsit komikus jellegű a konfliktusa a filmnek, azért érdemes vetni rá egy pillantást.

Menedék

A lovas filmek a gyengéim :$ Mindig is azok voltak, mindig is azok lesznek. Amikor elkezdtem a filmet nem tudtam, hogy német movie-ról lesz szó, de a város nevek és szereplők nevei után ez hamar nyilvánvalóvá vált. Ennek kifejezetten örültem, mert a németek azért nem tucat amcsi sztoris filmeket gyártanak (legalábbis jobb esetben). Szerencsére ebben sem kellett csalódnom, nem egy átlagos lovas film volt :)

Kifejezetten tetszett, hogy ebben is megmutatkozott az ember és ló különleges kapcsolata, bár a főszereplő hölgyünk arcjátéka hagy maga után némi kívánni valót, azért kifejezetten tetszett, minden lóbolondnak ajánlom :)

Barbie a gyöngyhercegnő

Jejj az új Barbie-s mese és sellős! xD Nem is kell ennél több nekem :D Leszámítva azt a tényt, hogy a főhősnőnk gyöngyökkel varázsol és világítja ki őket ez egy kifejezetten jó film volt. Sőt árnyalt karakterek is feltűntek benne, pontosabban egy árnyalt karakter, aki jó és rossz is volt egyszerre, bár inkább jó. Úgy látszik fejlődnek a készítők, hiszen végre nem csak jó-rossz párosítás volt :)

Ajánlom, haha, fene tudja, nem vagyok biztos abban, hogy van köztetek olyan, aki néz még Barbie mesét. Na nem bántásból, csak Azu-nyan is leszólja őket, legalábbis ezt a fentit meg se akarja nézni, mert ,,Mi az, hogy gyöngyöket világít ki? Ennél jobb erőt nem tudtak volna adni neki?" :D

Hamupipőke 3

God, de jó volt :D Minden Disney fan csajszinak ajánlom :)) Szerintem ez lett a kedvencem az össze Pipő-storyból. Sokkal jobb, mint a kettő volt és a dalok is tetszettek, szóval csillagos pacsi a készítőknek és örülök, hogy rátaláltam. Ötletes, új köntösben van a régi történet és hát na, tényleg nem tudok mit mondani, aki eddig nem látta az lesse meg, remek kikapcsolódás lesz :)

És most jöjjön a két kis sorozatom


A Firefly c. sorozat igencsak nem ma készült. Egyébként eredetileg apa talált rá, de azért meg akartam mutatni nektek :) Szóval a Firefly-t elkaszálták egy évad után RIP, pedig szerintem lett volna még bőven benne történet. A jövőben vagy alternatív világban (vagy a kettő együtt, már fogalmam sincs) játszódik a sorozat, ahol űrhajón utaznak főhőseink és csempészéssel foglalkoznak. A főszereplőt nem más alakítja, mint Nathan Fillion (aki nézi a Castle-t, annak onnan lehet ismerős a neve :)). A sorozat kifejezetten szórakoztató volt, humoros szócsaták és megjegyzések övezték az egészet, de mégis izgalmas volt.

Most inkább azt mondom, hogy azoknak nem ajánlom, akik nem szeretik a science-fiction-t mindenki másnak szerintem mehet :D


A Star-Crossed-ot idén indította a CW, egy újabb tini-nyomi (mondja a lány, aki VD-t is néz) sorozatnak indult, csak itt nem vámpírok voltak, hanem földönkívüliek jejj... Valamennyire kíváncsi voltam, ezért belenéztem a pilotba és láttam benne fantáziát, úgyhogy továbbnéztem és hál istennek nem a tini-nyomi szerelem irányba ment el eddig a sorozat (bár az utóbbi három-négy részt még nem láttam). Alap sztorink az, hogy átriánok menekültek a pusztuló bolygójukról és menekülés közben meghibásodtak a gépeik, így kénytelenek voltak leszállni a földön (haha Amerikában natürlich xD). Az emberek ezt inváziónak hitték és rájuk támadtak. Ez 10 évvel korábban volt, a sorozat 2024-ben játszódik, ahol hét átriáni tinédzsert próbálnak beintegrálni az iskolába és a társadalomba.

Szerintem sok lehetőség van benne és ha a CW készítői nem rontják el a se veled-se nélküled-te kellesz-nem te kellesz-meghalsz ha velem vagy stb... tini drámával, akkor elég pöpec sorozat lesz. Bízom benne, hogy képesek lesznek normális úton tartani az egészet, ahogy egyelőre még az Arrow-t is sikerült :)

Ha van sorozat, amit ajánlanátok ne habozzatok megosztani velem :))

A fentiek közül láttátok valamelyik filmet-sorozatot?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Húúú a Barbie-s mesékből nekem a Diótörős volt a kedvencem, ha jól emlékszem. Minimaxon adták régen, és mivel 10 évvel fiatalabb ösém van, folyton az ment a tv-ben, de ha a Barbie-s mese ment, sosem engedtem elkapcsolni :D

    De nem biztos, hogy Diótörős volt... nem emlékszem, de tudom, hogy a gonosz karakternek volt a nyakában egy menyét XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a menyétes a Barbie, mint Rapunzelben volt, legalábbis mintha ott lett volna az a kis rohadék, de annyira már nem emlékszem rá, régen láttam xD

      Amúgy én abszolút megértelek, nálunk régen nem volt Minimax csak a nagyimnál, mindig mikor átmentünk rögtön odakapcsoltam, hogy nem megy-e Barbies mese :D De hála az internetnek ez nem probléma többé xD

      Törlés
  2. A Star Crossed már egy ideje a várólistámon van. :D

    Hatalmas Gyűrűk ura rajongó vagyok, szóval a Hobbitot is imádom. :) A Gravity is tetszett.

    Én most Trónok Harcát nézek, egy két hét alatt kivégeztem a 3 évadot. :D A másik nagy kedvenc most a Teen Wolf. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor nem vagyok egyedül ezekkel, a Star-Crossed meg megéri szerintem :)

      Trónok Harcát imáááádooommmm, a könyveket is olvastam és már nagyon vártam a sorozat új évadát :D A Teen Wolf-ot csak elkezdtem azt hiszem két részt láttam belőle, de aztán elfelejtettem, viszont annyian dicsérik a környezetemben, hogy lehet adnom kéne még egy esélyt neki :))

      Törlés
  3. AHH ÚRISTEN NEM HITTEM VOLNA, HOGY TALÁLOK VALAKIT, AKI SZERETI A FIREFLY-T!!!
    bocsánat a Caps Lock-os üvöltésért, de még ez sem írja le az örömömet:D Tény, hogy én imádom a sci-fit, de a Firefly szerintem nagyon sok szempontból kimagasló - még olyan is belenézhet, aki amúgy nem szereti annyira a műfajt, azért merőben más, mint egy űrlényekkel űrhajócsatát vívó Star Trek. Iszonyú jó női karakterek, ráadásul nem egy-kettő, hanem 9 főszereplőből 4... azért ez egy sci-finél nem rossz arány. Nálam simán top3-as sorozat.

    A Hobbit-filmeket is szeretem, igazából én örülök neki, hogy a Szilmarilokból is vannak benne részek, mert én azt önmagában sokkal jobban szeretem A hobbitnál (azért az mégiscsak egy gyerekkönyv, annyira nincsenek benne mély dolgok). A másodikat még nem láttam, én is vártam egy jó kalózváltozatra (lebuktam), de most meg nincs időm:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, én se hittem volna, hogy találok még valakit, aki szereti :D:D Amúgy nálunk is tetszett anyumnak, pedig ő nincs oda a sci-fi cuccokért. Apum másik kedvenc sci-fi sorozata a Battlestar Galactica, abba még nem volt időm belenézni, de szerinte az egyik legjobb a műfajban. Amúgy a Firefly-nál engem meg is lepett ez a sok női karakter, de pont ettől volt jó :D

      Mondjuk igen, meg érthető is volt, hogy máshonnan is emelnek majd be, engem se zavar, de azért szerintem a három film akkor is sok. Kicsit olyannak érzem, mint hogy most felröppentek a hírek a Harry Potter folytatásról (ok-ok nem kéne összehasonlítani a kettőt, mert erősen mások, de azért most megkockáztatom ezt) szóval a HP folytatását se fogom bánni, de hajaz arra, hogy na akkor csináljunk még egy kis pénzt ebből. Remélem majd lesz időd meglesni, elég jól megcsinálták :))

      Törlés
  4. A Firefly nagyon jó, bár már nem igazán emlékszem rá, régebben néztem, pedig jó kis sorozat :) A Hobbit filmek engem sajnos annyira nem nyűgöznek le, mint a Gyűrűk Ura, de mivel azt imádtam, ezért a Hobbitokat is szeretem megnézni, csak irántuk nincs az a rajongás. Barbie filmekből meg az összeset láttam, hatalmas rajongójuk vagyok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az volt, kár, hogy vége :( Bár tegnap megnéztem a sorozat után készült filmet, kifejezetten jó lezárása volt így az egésznek :D Hát ha másért nem a tájért érdemes a Hobbitot is meglesni. És istenem, de jó, hogy végre van még valaki aki Barbie film fan *-*

      Törlés