Nyereményjáték - Eredményhirdetés :)

Sziasztok lányok!

Eljött április 13-a, déli 12 órakor Azu-nyannal lezártuk a nyereményjátékot és miután kiírtuk az összes nevet kézzel cetlikre (a nyomtató mindig a legjobbkor romlik el), bedobtuk őket egy kalapba, majd megtörtént A Húzás (csakis nagy kezdőbetűkkel). 





De mielőtt kiderül kit is húzott Azu-nyan, még szeretnénk továbbhúzni az agyatokat, már ha nem görgettetek le rögtön :D Szeretnénk mindketten megköszönni, hogy ennyien jelentkeztetek és tetszettek nektek a nyeremények (mindig aggódok, hogy minek örülnétek :$) Összesen egyébként 51-en írtatok és 190 esélyt gyűjtöttek össze, úgyhogy vagdostunk rendesen cetliket, de sebaj, megérte :)

Na de a nyertesünk nem más, mint.....


Zsozsó! :))

Gratulálunk neked és kérlek dobj egy e-mailt a littlegenie13@gmail.com -ra, hogy elküldhessük a nyereményed postán vagy ha esetleg Bp. közelében jársz mostanában, akkor akár élőben is találkozhatnánk :)

Még egyszer köszönjük a jelentkezéseket és akik most nem nyertek ne csüggedjenek, majd legközelebb :)

xoxo, Azu-nyan és Sunny

8 megjegyzés:

  1. Úúúúúú csajok! Nem mondjátok?!
    Akkor nagyon jól wuduztam :D :D
    Köszönöm! Most nyertem először életemben bármit is :D Leszámítva egy szilveszteri tombolát, amin semmi értelmes nyeremény nem volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is felnevettünk, amikor kijött a cetlid :D Titokban varázserővel bírsz, ugye? xD
      Örülünk, hogy örülsz és ahogy a fenti hozzászólók is írták; gratula :))

      Törlés
    2. Kösziiii! Hát lehet, hogy van valami földöntúli képességem, csak nem tudom pontosan egyelőre, hogyan működik :D

      Törlés
    3. Jó lenne kideríteni, mi? :D Amúgy küldtem neked e-mailt, mert először (én béna) lehagytam az e-mailünkről a két számot a végéről -azóta kijavítottam-, bocsánat a kavarodásért ^-^

      Törlés