Lovely Gloss like gel Nr.166 - ,,Sweet like...cotton candy" - Teszt

Mára egy Lovely lakkal készültem, amit még Hobbittól kaptam szülinapomra :) Maga a körömlakk már réges régen be lett fotózva, de csak most jutottam el odáig, hogy írjak is róla. Hiába, a lustaság nagy úr, és én hű szolgálójává váltam xD

Lovely Gloss like gel Nr.166

 
Imádom a lovelynak ezeket a gél lakkjait, úgyhogy nagyon örültem, hogy gazdagodtam még eggyel :)

Amúgy sokat nem akarom majd róla jártatni a szám, lényegi változás nem történt, és magáról a külcsínről leírás már sokszor volt fent. Úgyhogy úgy vagyok vele, hogy beszéljenek önmagukért a képek :) 

Szóval a rövid ,,ismertető":




A csomagolása továbbra is ez a letisztult forma, mely 8 ml-t rejt magában. Mivel ajándékba kaptam, nem tudom mennyibe került, de ilyen 400-500 Ft körül lehetett, a Lovely lakkok úgy e tájékán mozognak. 



Az ecset négyszögletes, lapított, egyenesre vágott, könnyű vele lakkozni. 

Állagát tekintve olyan középhatáron áll - vagy egyszerűen csak lehet, hogy kezdek én is hozzászokni, mint Sunny, mivel eddig nekem túl folyékony volt xD

A száradásra kb. egy 30-40 percet kell számolni. 

1 rétegben sem rossz, bár azért a 2 a tökéletes. A színe pedig... imádom. Egyszerűen olyan mint a vattacukor - legalábbis engem arra emlékeztet xD-, ki ne szeretne ilyen finomságot látni a körmein? ;)

(Megjegyzés: mivel ,,fantázianeve" nincs a lovely lakkoknak, így bátorkodtam adni neki egyet xD)

1 rétegben:


Lámpafénynél :$ 

2 rétegben:






Közelről:

Hát nem olyan mint a varászlat? Mint valami tündérpor? *-*

Összességében szerintem jó lakk, hozza a Lovely szokásos minőségét :) Ha tetszik, szeretitek az ilyen rágórózsaszín/élénk rózsaszín színeket, akkor érdemes beszerezni ;)

Ti mit gondoltok erről a lakkról? Hogy álltok ehhez a színárnyalathoz?


xoxo, Azu-nyan

4 megjegyzés:

  1. Nekem ez most nem tetszik. Az üvegben szép színe van,de felkenve olyan olcsó hatású.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is nem vagyunk egyformák, mindenkinek más tetszik :) Nekem mondjuk ezek a kis kék csillámok nagyon tetszenek benne xD

      Törlés