LFP - 5. Forduló - Virágok

Sziasztok lányok!

Azu-nyannal nem bírtunk ellenállni a mostani LFP témának -virágok- így mi is csatlakoztunk ehhez a szuper megmozduláshoz :) Jó érzés volt inspirációk után gyűjtögetni és együtt beszélgettük, hogy ki mire gondolt a saját körmén.

Az én manimat végül a virágos pólóm ihlette, az fehér alapon kék csíkos és rózsa mintás, mostanában egyre többet hordom és vicces módon pont azután bukkant elő újra a szekrény mélyéről, miután Panni meghirdette a mostani fordulót. Ki vagyok én, hogy szembeszálljak a sorssal, amikor inspirációt küld? 








Használt lakkok:


- Moyra - No. 03 (két réteg)
- Essence - Midnight Charm (két réteg a gyűrűsujjon és a csíkok)
- Lovely - Gloss like gel - Nr. 294 (rózsa fej alapja)

A levelekre ezeket kevertem össze:
 - Manhattan - 6
- Astor - Yellow Buttercup
- S-he Stylezone - 312

A rózsa fejének a díszítésére:
- Moyra - No.12
- Essence - Cherry Blossom Girl -  It's Peach Not Cherry

- Lovely - Pearl Base - Nr. 1 (levél díszítésre)
- NYC - Turbo Dry fedőlakk

Számomra ez lesz az első ilyenféle lakkos ,,kihívás", amiben részt veszek, úgyhogy most kicsit izgulok is miatta, hogy tetszeni fog-e nektek. Eleinte nem is akartam belevágni, pont emiatt. Viszont aztán egyik este lefekvés előtt weheartit-on nézegetni kezdtem a virágos körmöket... és rögtön megjött a kedvem. Végül is valahol mindig el kell kezdeni :) Úgyhogy csatlakoztam, és milyen jól tettem ^-^

Mivel nincs túl sok lakkom, így párat Sunnytól kértem kölcsön.


Végül is egy rózsás mani mellett döntöttem én is, bár az első próbálkozásom enyhén szólván borzasztó lett, de azt hiszem sikerült a végére egy viszonylag megfelelőt alkotnom :)







Felhasznált lakkok:


  • Claire's chip resistant szürkés körömlakk (bocsássatok meg, de gőzöm sincs, hogy mi a száma, és egyáltalán van-e :$) - erre kerültek a rózsák :) 
  • Essence colour & go - 146 that's what I mint! - kisujj, mutatóujj, hüvelykujj + levelekben díszítés
  • Essence studio nails - better than gel nails 


  • New York Color - Chelsea 228 - a rózsák alapját adták
  • Lovely gloss like gel - Nr.166 - kisebb minták, díszítés a rózsákban
  • I <3 just you - hát valamilyen noname lakk - de hát most díszítéshez megfelelt ez is xD
  • Lovely gloss like gel - Nr.390 - levelek alapja
xoxo, Sunny és Azu-nyan

30 megjegyzés:

  1. Igazán ötletes és gyönyörű lett mind a kettő lányok!! :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Oh, köszi, mindkettőnk nevében :) *-*

      Törlés
  3. Nagyon tetszik mindkettő mani :)

    VálaszTörlés
  4. Ezek a rózsák, gyönyörűek mind a ketten!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) Olyan jó érzést ezt hallani *-*

      Törlés
  5. Imádnivaló mindkettő! *-* A rózsák annyira szépek,leesett az állam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó nagyon szépen köszönjük *-*

      Törlés
  6. nagyon szupi lett mind a kettőtöké. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) A tied is nagyon jó lett, egyszerű, de nagyszerű :) Nagyon tetszett ^-^

      Törlés
  7. Mindkettő nagyon tetszik, szépek lettek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük ^-^ örülünk, hogy tetszenek *-*

      Törlés
  8. Mindkét mani csodaszép lett. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett mindkettő! Ügyesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  10. Milyen kis romantikusak voltatok mindketten! :) Nagyon tetszik mindkét alkotás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valahogy a virág témáról mindketten a rózsa felé indultunk el :)) Örülünk neki ^-^

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Köszönjük :) A tied is nagyon kis csini lett, imádtam azt is ^-^

      Törlés