InstaMoments - March

Végül a március utolsó napja is elérkezett, egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy így száguldozik az idő. Igazán jöhetne az időrendőrség, kiróni rá egy jó kis bírságot, mert ez már nem állapot. És sajnos ennek okán egyre jobban érzem, hogy közeledik az érettségi, és bizony a tudás meg nem száll magától a buksimba. Na de hagyjuk is inkább a letargiát xD

A szülinapos haulban meséltem, hogy kaptam végre egy új telefont, aminek egyetlen hátránya, hogy teljesen rákattantam az insta-ra :$ Na, de ne bántsuk a gyermeket, még az újdonság felhői közt lebeg xD

Ebben a hónapban is történt örömteli esemény, mégpedig az, hogy Sunny drágám immáron betöltötte 19- életévét, és végleg csatlakozott a vénasszonyok társaságához. De nem kell félnie, innentől kezdve alapajándék lesz a ránckrém :P

Na, de lessük, milyen képek is készültek :)


(u.i.: Én valamelyest témák szerint csoportosítottam a képeket, és a csoportokon belül tettem őket időrendbe.)




Krissy is meglepett szülinapom alkalmából, egy biztos, emlékezetes marad ez az ajándék. Le kellett volna fotózni az arcomat, mikor megláttam xD A sztori röviden annyi, hogy mikor a tablófotózás volt, valamin elkezdtem nagyon nevetni. Mármost tudni kell, hogy ha én nagyon nevetek, akkor ahhoz röfögés is társul xD Persze ilyen esett meg azon a bizonyos fotózáson is, fotós úr drága pedig rögtön kapta a fejét és kérdezte: ,,Kérsz kockacukrot?" Na hát ezért kaptam kockacukrot ajándékba xD
A sütis képek Sunny szülinapján készültek, amikor is elmentünk az Auguszt cukrászdába, amiről itt olvashattok is :)

Valamint nőnap alkalmából anyum is és én is kaptam virágot :)






Persze az édesség sem maradhatott ki, ami szinte már létszükséglet xD Apu-féle muffin az egyik legfinomabb, ezt Sunny is igazolhatja, és most végre rá tudtam venni, hogy csináljuk fehér csokis-meggyeset. A lidl-s amerika keksz pedig egyszerűen isteni, és persze a milka csoki is örök kedvenc.
Sajnos be kell vallanom, kis ingyenélő vagyok, úgyhogy ingyen/ajándék édesség bármikor jöhet, így kaptam a maoamot egyik osztálytársamtól; egyrészt, mert megígérte,hogy majd kapok, másrészt, mert segítettem neki a dogában xD



Csak 3 szó: muti, mit eszel xD A kínai az egyik kedvenc kajám, bármikor jöhet xD Végre anyuék kürtöskaláccsal is megleptek, amire már piszok régóta vágytam. Ezenkívül beköszöntött a tavasz, hozta magával a jó időt is, így beindulhatott a grill-szezon is :)


Tanulás közben a legjobb az egészséges nasi :) Valamint most adok némi ingyen reklámot a mizo-nak, minek tagadjam, hogy imádom a termékeiket? Valamint, aki még nem kóstolta volna a kókuszos kakaójukat, az tegye meg, érdemes :P




Csokikámról is lőttem pár képet, ő a legfiatalabb kutyusom a 3 közül. Hát nem imádnivaló? *-* Az ágyas képhez csak annyit, hogy igen, ő ébreszt reggelente :)xD




Nyuszikáim is vannak, Az első képen lévőt Pudingnak, a barnát pedig Karamellnek hívják. Karamell kis buci fejének egyszerűen nem lehet ellenállni *.* Pudingom meg olyan lazán tolja, hogy fekve eszik, boss ass bitch. Kész maffiafőnök a drágám xD



Az első képen egy leopárd gekkó látható, amit még a pólusi állatkereskedésben lőttem március elején. Olyan kis szép, szeretem a hüllőket, egyszer szeretnék majd egyet kapni.
Ezenkívül ugyebár voltunk anyagot is vásárolni a sálhoz és a skater skirthöz, amit kész állapotában láthattok is a márciusi haulban :) És itt már megmutattam legújabb cipőmet is, ezt a csodás bakancsot *-*
A harmadik képen pedig a suli udvarában lévő barackfának az egyik ága látható, meseszép volt, imádom mikor így tavasszal virágoznak a fák.



Természetesen selfiek is készültek rólam xD


Első kép, amin Hobbitommal szerepelek még decemberben készült, de szülinapja alkalmából tettem ki, mint felköszöntés instán is :) A másik pedig már a suliban, de már ebben a hónapban xD
A második képen az egyik osztálytársam mászott ki az angolóra előtt, és persze ki is lett zárva, illetve még a reluxa is le lett húzva xD Még jó, hogy a földszinten volt akkor az óra. Hát nálunk ilyenek az angolórák xD
Az utsó képen pedig a legutóbbi kémia óra volt, azon ritka alkalmak egyike, amikor is élvezhető és érdekes volt az óra. Amúgy a maltózt raktuk ki először 2 alfa-D-glükózból, utána pedig mivel 7-en vagyunk a faktos csoportban, összetettük a 7 maltózt, ezzel pedig kiraktuk a keményítőt. Majd jöhetett a cellobióz, ami pedig 2 béta-D-glükóz, de egy kis csavarral, és több cellobiózt összetéve pedig kijött a cellulóz molekulája. Ezzel az is kiderült, hogy a keményítő spirális, míg a cellulóz molekula-lánca pedig egyenes, ezért is tud szilárdító rostként működni a növények szárában :) Jó volt úgymond látni is, nem csak elképzelni, hogy is működik ez.

Ezek történtek velem márciusban, most lessük meg mi jót csinált Sunny :)

Hát az én hónapom a szülinapommal indult :D Már olvashattatok egy szülinapos haul bejegyzést, illetve Azu-nyan már feljebb belinkelte az Agusztról szóló írásomat.


 Hogy őszinte legyek nem tudok visszaemlékezni tökéletesen a márciusra, ellibbent, nagyon gyorsan. Én pedig próbáltam kihasználni a pillanatokat és élni nekik, így egész jól fel voltam dobva (haha de szép passzív mondat :D) egész hónapban. Bár egy betegség becsúszott, aztán most hóvégére a bölcsesség fogam is huncutkodni kezdett (de hál istennek áttörte az ínyemet, csak a gyulladás tűnjön el és boldog kapcsolatunk lesz). 


Hajjaj szülinap, de jó is volt, kérnék megint egy olyan tortát :D Emellett a macaronok is hiányoznak, el kéne mennem a Daubnerbe, hogy az ottaniakat is megkóstoljam.

Ezt a gyönyörű csokrot kaptam, amit anyu kötött, szigorúan 19 szál virággal :)



A kajás képeket nem vittem túlzásba a hónapban, kedvenc ,,gyümölcs salátám" az alma, naranccsal és mézzel. A legjobb reggeli a saláta és a tojás, illetve a zabpelyhes, banános joghurt. Kóstoltam egy új italt is, amit boltban árulnak, elméletileg eredeti Japán zöld tea. Igazából olyan íze volt, mint annak a zöld teának, amit itthon főzök magamnak, na de sebaj :)


Egész sok barátnős kép született a hónapban, illetve egy OOTD kép is becsúszott a kedvenc párosításommal (skater skirt és sport cipő). Az első képen, ahogy Azu-nyan feljebb említette már Hobbit látható a most már vénasszonynak számító barátnőnk. A következőn Krissy nevű barátnőnkkel pihengetünk médián, az Azu-nyannal közös kép pedig még Hobbit szülinapi buliján készült :)


Imádom a tavaszt, a legjobb évszak a világon és úgy néz ki idén egész hosszú is lesz. Szeretem a napsütést, a fákat, ahogy virágokba borulnak, hogy kapok otthonra szépséges virágokat, na és a kutyám alvás pozíciója, zabálnivaló *-*

Erre a képre olyan büszke vagyok, hogy muszáj volt nagyban kirakni :D


Pont a szülinapom előtt jött ki egy új Barbies mese, szinte szülinapi ajándéknak is tekinthetjük ;) Függő vagyok, úgyhogy muszáj volt megnézni, kész és amúgy is büszke vagyok arra, hogy az összeset láttam. Jelenleg egyébkén a Disney mesékből is el szeretném ezt érni (örök gyerek vagyok, nem tagadom). Betegséget pedig magazinokkal és narancslével kell gyógyítani. Az állatkertben is jártunk Azu-nyannal, amiről írt is egy beszámolót rengeteg képpel.


Hihetetlenül büszke vagyok édesapámra, amiért volt olyan drága, hogy ezt a mesés íjat elkészítette nekem az egyik leendő cosplayemhez. Áhh hihetetlenül szép darab lett és még lőni is lehet vele :D Azóta egyébként a húr is olyan szép zöld színű lett, mint amilyennel körbe van tekerve.


Hó végére pedig egy nagyobb változás történt, ugyanis megkértem anyut, hogy vágja le a hajam és ő készségesen segítségemre sietett, így már egy jó 15-20 centitől megszabadulva élem az életem. Azt kell mondanom, hogy imádom, sokkal jobb érzés most, mint a hosszú haj volt :)

Nektek, hogy telt a hónapotok?

xoxo, Azu-nyan és Sunny

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a bejegyzés, hangulatos lett :) Nagyon szép vagy ^^ És az a kútból kimászós kép favorit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk, hogy tetszett :)) Köszi, én is imádom :D

      Törlés
  2. Ah mennyi finomság. :) Nagyon jó képek. :) Gyönyörű a csokor, ügyes anyukád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem is :)) És köszönjük :D

      Törlés
  3. zajlott ám az élet :))
    a sok fincsiség után a sok cukiság és a virágok *-* nagyon jó képek ! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is irigy vagyok Azu-nyan fincsi kajáira :D Köszönjük :))

      Törlés