Glamour-napi Haul

Április 11-13-ig ismét megrendezésre került a várva várt Glamour-napok, így pénteken mi is belevetettük magunkat Sunnyval a plázák világába. Először a Duna plázába mentünk, ahol pár kozmetikum került megvásárlásra, majd utána jöhetett a Westend. Itt első célpontunk a H&M volt, ahonnan mindketten 1-1 skater skirt-t akartunk beszerezni. Hát bár ez nem jött össze, de Sunny gazdagodott egy nagyon csini kis ruhával :)

Azt viszont meg kell jegyezni, hogy piszok nagy volt a sor a próbafülkékhez (kemény 6 db...). A legjobb az volt, hogy már vagy 1-1,5 órája álltunk, mikor végre a finishbe értünk, és erre közlik velünk, hogy hát csak 7 ruhát vihetünk be. Mögöttünk lévő nő teljesen kiakadt -és jegyzem meg tök jogosan. Azonban feldobta a napunkat, ugyanis egy hatalmas trollface volt. Élvezet volt hallgatni xD

Na és most egy éles kanyar vissza a vásárolt dolgokhoz xD

Az általam beszerzett termékek:

Nivea Aqua Effect ápoló arctonik
1500 Ft helyett -50 %-os kuponnal -> 750 Ft


L'Oreal Mega Volume Miss Manga szempillaspirál
3000 Ft helyett -50%-os kuponnal -> 1500 Ft
Alverde Vintage Rose kollekció - krémes pirosító - 20 Deep Rose
1200 Ft helyett lett volna -50 %-os kuponnal ->600 Ft
A lett volna azért: mert a kedves eladónő elfelejtette ,,lehúzni" a kupont....
Na most már mindegy... Ő is és én is figyelhettünk volna arra, hogy
valóban lehúzza az 50 %-ot..
Maybelline Affinitone korrektor - 02 Natural
1800 Ft helyett -50%-os kuponnal -> 900 Ft
Lovely Blink Blink - Nr. 8
Pontosan nem emlékszem az árára kb. ilyen 470 Ft lehetett
és a -25%-os kuponnal -> 350 Ft körül 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner- 01 Intense black
2700 Ft helyett -30%-os Maybelline kuponnal + -20%-os Müller kuponnal
-> 1350-1500 Ft körül (most nem tudom, hogy egybe vette-e, mint 50 %,
vagy pedig külön-külön ütötte be a levonást, de szerintem egybe vette)

Hát ezeket vettem én. Egy kicsit még szomorú vagyok amiatt, hogy a szoknyát nem tudtam beszerezni. De sebaj, nemsokára megnyílik Gödöllőn a H&M, és akkor meglesem, hátha lesz jó méretben :)

És akkor most jöjjön Sunny :)

Ahogy feljebb Azu-nyan írta mindketten skater skirt-re hajtottunk, de Azu-nyannak a méretében nem volt a csini kis szürke alapon rózsás szoknya, az én bőr skater skirt-öm pedig szőrén szálán eltűnt az üzletből. És a menta basic skater is (bár lehet, hogy az még nem is került ki a boltokba, csak a honlapon mutogatják). Emellett szerettem volna napszemüveget venni és pont találtam menta színűt (áá, nem, nem vagyok rákattanva xD), de ennyire gagyit is rég láttam. Mondjuk feltehetőleg ezért 1290 Ft, mindegy, majd a Six-es 2500 Ft-osat megveszem valamelyik héten, az legalább nem állt el az orromtól.

Összességében egyébként jó volt a Glamour-nap a tömeget kifejezetten jól viseltük szerintem, a H&M-es várakozás is csak azért volt jó, mert rettentően jó fej nőkkel voltunk körülvéve és jókat nevettünk. A tömegre pedig tök passzívan reagáltam, ami ritkaságnak számít tőlem. Ráadásul így olyan dolgokat vettem meg, amiket alapvetően megvásároltam volna, de így meg olcsóbbra jöttek ki.

Az én pici kupacom
H&M - lilahagyma (haha xD) színű ruci -
2990 Ft -> -20% -> 2390 Ft
Angyalszárnyas nyaklánc - Six - 2400 körül -> -20% -> 1920 Ft körül
Maybelline - Volum express colossal cat eyes szempillaspirál -
le volt akciózva 1990-re így abból 50%-al 1000 Ft-ért hoztam el :)
Alverde - Vintage Rose - Velvet Kiss 20 - 1100 Ft kb -> -50% -> 550 Ft kb.
Essence - Big Bright Eyes - 01 Highlight it... nude - 649 Ft -> -25% -> 490 Ft

A ruha nem volt betervezve, de nagyon tetszett felvéve és amúgy sincsenek ilyen ruháim, ez jó lesz majd elegáns étterembe is meg ilyesmi. A nyaklánc az wishlistes volt, három üzletben jártam mire végre ráakadtam a Mammutban, úgyhogy nagyon boldog voltam :) A spirál az félig volt csak betervezve, de nem bántam meg, hogy őt hoztam el végül. A rúzsba már beleszerettem két héttel ezelőtt és alig vártam, hogy lecsapjak rá a szemcerka meg hát nagyon birizgálta az agyamat, úgyhogy pont jól jött ki rá a Rossmann kupon.

Ti miket vettetek? Hogy viseltétek a tömeget? Lett valami vicces/idegesítő sztoritok a Glamour-napokról?

xoxo, Azu-nyan és Sunny

12 megjegyzés:

  1. Az a ruci és a nyaklánc nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig várom már, hogy fel avassam mindkettőt :D

      Törlés
  2. Nagyon szuperül kihasználtátok a sminkes kuponokat! :)) Az a "lilahagyma" ruha gyönyörű színű...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük:)) Az, még jó, hogy Azu-nyan rábeszélt, hogy tutira vegyem meg ^-^

      Törlés
  3. Nekem is a ruha és a nyaklánc tetszik nagyon, a többi termékről várom a teszteket: )

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó dolgokat vettél, majd várom a teszteket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :)
      Mindenféleképpen jönnek majd a tesztek, mindkettőnk részéről ;)

      Törlés
  5. Jujjjj az az angyalszárnyas nyaklánc egyszerűen mesés! *.- Már régóta keresek ilyet! :)

    A zselés tust én is megvettem, a barnát nagyon szerettem, szóval erre is le kellett csapnom. :D

    Az Essence highlightert is megvettem még régebben és én nagyon szeretem. :)

    Nálam is van haul poszt, nézzétek meg, ha van kedvetek.
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/04/haul-glamour-napok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az az angyalszárnyas nyaklánc nagyon kis csini *--* Egyszer szerintem majd én is beszerzem xD
      Nekem ez lesz az első zselés tusom, nagyon örülök, hogy most ilyen jó áron hozzá tudtam jutni :)

      Amúgy nagyon jó dolgokat vettél :) ^-^

      Törlés
  6. az a ruha tényleg nagyon szép*.* ahh ilyen színnel bármit el lehet adni nekem, de egyébként nagyon szeretem az ilyen fazonú ruhákat.
    nekem is van egy kis haul-os posztom: http://murasakinoami.blogspot.hu/2014/04/a-little-haul.html talán most egy darabig nem fogok vásárolni:D (azóta rájöttem, hogy egy fekete melltartót is vettem, valahogy kihagytam, mindegy, lehet egyébként se fotóztam volna be a melltartómat...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is belezúgtam, a függönyöm is ilyen színű :D

      Úúú nagyon tetszik a bőrdzsekid meg a szandál is *-*

      Törlés