Élménybeszámoló - Blogtali

Sziasztok lányok!

Nem tudom ki értesült vagy nem értesül arról, de tegnap blogtalálkozó volt! Katy, Eleni és Reni szervezték megint és mit ne mondjak, amikor meghallottam, hogy lesz nagyon-nagyon megörültem a hírnek. A decemberire sajnos nem tudtam elmenni, de tegnap szerencsére szabad voltam. Sajnos Azu-nyannak már programja volt akkorra, így egyedül kellett elindulnom reggel a Deák Ferenc téri Starbucks-ba. 

A lányok már ott csücsültek, amikor beértem pár perces késés után és gyorsan bemutatkoztam nekik. Az elején még kellett egy kis idő, hogy feloldódjak, de ez nem tartott sokáig, mert a lányok nagyon kedvesek és közvetlenek voltak :)


Kávéztunk, beszélgettünk, majd átmentünk egy másik helyre, ahol elkezdődött a nagy cserebere buli, amíg vártunk az ebédünkre. Sok vicces történet terítékre került a nap folyamán és még tanácsokat is kaptam arra nézve, hogy kinek mi hozta rendbe a körmét :D Ebéd után, mikor végre már meg tudtunk mozdulni átmetróztunk a Naillandbe, majd egy kis TBS túra következett és a napot a Lush-ban illetve a Yankee Candle-t áruló dekorációs boltban zártuk.

Hihetetlenül jól éreztem magam és csodásan inspiráló nőket ismertem meg a nap folyamán. Nehéz megfogalmazni, de akkora energia löketet kaptam a tegnaptól, hogy hazafelé végig vigyorogtam, néha még most is bejegyzés írás közben (no comment Sunny, no comment). Nagyon jó volt élőben találkozni a lányokkal és olyanokkal beszélgetni, akiket ugyanaz érdekel, mint engem. Alig várom már a következő talit :)

Képet viszont nem készítettem túl sokat és a fényképezőmmel is éppen harcban álltam, szóval nem lettek túl jók, de azért párat felrakok.

Póni találkozó és pózolj kávéval :)
Mert ha már Starbucks, akkor a kedvencet kell inni :)
Apa, kezdődik xD
Ebéd, majd Nailland :)
Áfonyás cuccok, istenem, bármelyik jöhetne *-*
Kamiii megmutatta az egyik kedvenc illatát a TBS-nél
nagyon fincsi :))
Nézelődés :)

Alig várom már a kövit csajok, a tegnapi egy hatalmas élmény volt, nagyon köszönöm nektek! :)

xoxo, Sunny

14 megjegyzés:

  1. :) Osztom a véleményed! Jó volt veletek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó volt megismerni téged :))

      Törlés
  2. Tényleg szuper volt ez a nap, még életemben nem nevettem ennyit, mint most veletek :) A következőt sem fogom kihagyni, az biztos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is így vagyok vele, legközelebb már tuti hasfájás lesz a sok nevetés miatt :D

      Törlés
  3. Nagyon jó volt. :) Már várom a következőt. :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper volt, nem is tudom mikor volt dolgom ilyen jó kis csapattal utoljára! Tényleg mindenki annyira kedves és aranyos volt, élőben is, nem csak a blogján! :)
    Én nem nevettem annyit, mert az asztalsor másik végén ültem, de hallottam a kacajokat ám, és nem tudtam néha elképzelni, hogy mi lehetett olyan vicces, úgyhogy szerintem jó pár szállóigéről lemaradhattam! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és annyira jó, hogy olyanok vagy még olyanobbak a lányok élőben, mint ahogy olvasunk tőlük :) Hát előkerült jó pár vicces történet a múltból, de szerintem mindenkinél maradt egy csomó sztori legközelebbre is :D

      Törlés
  5. Imádtam, kérlek gyere máskor is: ) és Azu is jöjjön, nagyon jól éreztem magam, sokat nevettem, köszönök hogy ott voltál <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó *-* jövök :)) Azu-nak meg majd megmondom, hogy olyan nincs, hogy nem jössz, mert ide jönni kell :D Nagyon örülök, hogy megismertelek <3

      Törlés
  6. de be vagyok öltözve azon a képen, mintha -20 fok lett volna az Árkádban komolyan :DDD

    VálaszTörlés
  7. *.* egyszer hívjatok engem is... bár én nagyon messze vagyok Bp-től, szívesen elmennék egy talira. Ha nem is jön össze, de a Digital Divas-on biztos találkozunk párotokkal személyesen is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát amikor lesz majd következő, ráérsz és fel tudsz jönni Pestre, akkor gyere nyugodtan :) Amúgy biztos összefutsz majd pár lánnyal az eseményen, mondjuk én sajnos arra nem tudok most elmenni, de jó szórakozást :))

      Törlés