Dm dekor doboz 50 pontért

Bizonyára ti is hallottátok a hírt, hogy április 3-tól a Dm-ben 50 pontért ki lehet váltani dekor dobozokat, ami két smink terméket és egy mini terméket rejt. Mivel van pontom dögivel és kuponokra úgyse használom el mindig ilyenekre szórom el őket. Emiatt két dobozra is lecsaptam tegnap suli után.



A dobozok egyébként egész tetszetősek, vidámak, tavasziak, csajosak. Egyedül azt sajnálom, hogy a hátuljára rá van írva, hogy dekor doboz 50 pontért és, hogy hogyan lehet megszerezni. Emiatt nehéz lesz majd a jövőben ajándék csomagolásra felhasználni, bár ha az ember valahogy leragasztja a feliratot nem lesz gond :)

Tartalom:

Egyik doboz

Másik doboz

A Dove hajpakolást leszámítva mindkettőben más-más terméket találtam szerencsére. Ahogy láthatjátok leginkább az Astor termékeket szórják ki és amennyire láttam másoknál is csak azok voltak. Általában körömlakk és rúzs, vagy körömlakk és szemhéjpúder párosítás van.

Kék lakk: Majestic blue
Lila lakk: Purple Queen
Szemhéjpúder: 700 Black velvet
,,Rúzs": 310 (lejjebb meglátjátok miért van idézőjelben :))
Egészen jól pigmentált szürkés fekete
A rúzs (xD). Hát oké, én nem kenek barnát a számra, de mivel eléggé krémes
formulája van, ezért szerintem kontúrozásra befogom majd néha.
Dove intensive repair hajpakolás

Összességében meg vagyok elégedve a csomagjaimmal, amúgy is szeretem ezt a fajta zsákbamacskás dolgot és ha úgy vesszük ingyen volt, mert csak pontokba kerültek. A lila lakk az kifejezetten szép őszi lakk lesz, a kékről még nem döntöttem, a szemhéjpúder nagy eséllyel Azu-nyannál landol majd és az egyik Dove hajpakolást is elajándékozom, mert itthon már túl sok pakolás lesz, ha így haladok és egyiket se fogom elhasználni. A rúzs, meg hát oké, rúzs :D

Ti kiváltották a dobozkát? Ha igen mit rejtett? 

xoxo, Sunny

12 megjegyzés:

  1. A lila lakk, a szemhéjpúder és a rúzs nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajam, elég jókat sikerült kifognom, szerencsére nekem sincsenek problémáim velük :D

      Törlés
  2. A lila lakk nagyon tetszik. :) A rúzs... az enyém se jobb, 410-es. Itt megnézheted: http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/04/ma-elbuvolom-kornyezetem-dm-50-pontos.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép is a lakk színe *-* Ahogy látom te is kaptál egy krémes bronzosítót a rúzzsal xD

      Törlés
    2. Hát kb. :D Ha annak jó egyáltalán. :/

      Törlés
    3. Egyébként nemrég olvastam egy trükköt valahol, amiben a lány testszínű rúzsba egyengetett bele neki tetsző színű pirosítót és így lett ,,új" rúzs a száján. Lehet, hogy azzal meg kéne próbálni, ha bronzosításra nem jó :)

      Törlés
  3. A körömlakkok nagyon tetszenek :) Nekem kék lakk és zöldes szemfesték volt benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is :) Biztos jó a zöldes púder is :D

      Törlés
  4. Jajj hogy én hogy örültem volna ha ilyen 'bronzosító-rúzst' kapok :D Nekem a haragvörös 250-es árnyalat jutott...az egyetlen árnyalat amit sose használnék :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh én meg annak örültem volna xD

      Törlés
  5. Nem váltottam ki végül a dobozt, annyira nem győzött meg, bár a lila lakk nálatok tetszik, és amilyen "mákom" van, tuti valami borzalmas színt fogtam volna ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy voltam vele, hogy majd elajándékozom, ha annyira gáz, de végül egész jók lettek :)

      Törlés