Szülinapi ajik + Februári Haul

Tegnap, február 28-án töltöttem be a 18-at így az eredetileg csak haulos bejegyzésből egy haul + szülinapi ajándékaim bejegyzés született :) 
+ Sunny is megmutatja, miket sikerült beszerezni februárban.

Olyan jó érzés volt, hogy ennyien gondoltak rám tegnap :) És az én kis drágáimnak ezúton is köszönöm az ajándékokat, imádlak titeket *3*

Először is egyik barátném rögtön egy tábla mogyorós csokival fogadott. Nagyon meglepett és meghatott, ugyanis nem számítottam rá :) Valamint pont jól is jött kémiára (első órám pénteken), és így valamelyest túl lehetett élni xD

A másik osztályba járó barátnőmtől kaptam desszertes milka csokit és egy avonos kézkrémet, ami körömre is jó. Erre mindig szükség van, nálam meg főképp, ugyanis annyira ki tud száradni a kezem, hogy a fát simára lehetne csiszolni vele xD 





Hobbit drágámtól kaptam egy ennivalóan cuki mini nutellát. Ezenkívül meglepett egy lovely-s körömlakkal, valamint egy essence-s pirosítóval is, ami szerény sminkországomban hiánycikknek számít xD És persze a csokiról se feledkezünk meg, finom mandulása *-*








És legjobb barátnőmtől, az én csillagvirágszálamtól, Sunnytól nagyon sok mesés dolgot kaptam *-* Először is egy képet kettőnkről, ami még a szalagavatón készült -bár szépsége mellett eltörpülök :P Megajándékozott még egy OPI-s lakkal, egy SIX-es tollas fülbivel, valamint egy Lush-os arctisztítóval is. És a legcukibbat hagytam utoljára: egy Hófehérkés zenélős (!) képeslapot, amibe egy nagyon édes szöveget is írt. I <3 you





annyira szép *-* 


olyan jó érzés a használata után tapizni a bőrömet, és az illata is remek *-*


Szüleimtől pedig kaptam egy új telefont, egy Nokia Lumia 520-t. Nagyon meglepett az egész, ugyanis elhitették velem, hogy most nem fogok tudni kapni semmit. Kis gonoszak xD

Anyu és az ő csomagolási technikája xD

Ezeket kaptam, mindet imádom, köszönöm nektek :) <3


És akkor most jöjjön a haul:

A ruhák közül most mind New Yorkerből van, betámadtam a boltot rendesen xD


Pulóver - 1990 Ft


A felső szürke pulcsiról van szó - 1990 Ft (ha jól emlékszem)
u.i: bocsánat az alatta lévő ruhadarabért, csak anyu szekrényébe van ez a pulcsi betéve, és eléggé rendmániás, és és hogy nehogy másképp legyen feltéve meg ilyenek, inkább le se vettem xD hosszú sztori xD
Szoknya - 890 Ft
Szonya - 890 Ft
Ruha - 2990 Ft
impulzus vásárlás volt; megláttam, felpróbáltam, megtetszett, jött velem xD
Harisnya (amúgy burgundi színű :$) - 890 Ft
Harisnya - 890 Ft
Körsál - 290 Ft

Sajnos bár volt bőr (műbőr) skater skirt is, de viszont csak L-es ben. Úgyhogy majd anyu fog nekem varrni elv. rögtön 2-t is xD, pénteken megyünk is majd anyagot nézni hozzá :)

Rúzs - Avon - 899 Ft
Szempillaspirál - Avon - 1120 Ft körül

Na ezek voltak amiket kaptam, beszereztem februárban. Most jöhet Sunny :)

El ne higgyétek neki azt, amit feljebb írt, hogy a szépségem mellett eltörpül a képen, abszolúte nem igaz, inkább én az övé mellett, egyébként nagyon szívesen az ajándékokat, örülök, hogy tetszenek ^-^ Azu-nyan felkérésére pofátlankodom be ide a bejegyzés végére, ugyanis egy hete támadott le, hogy ő közös Hault szeretne, mondom oké, csak hogy én alig vásároltam ebben a hónapban. Összesen öt azaz öt dolgot vettem magamnak, szóval a listám nem lesz túl hosszú:

Burgundi félig bőr félig más leggings - New Yorker - 1490 Ft
Szürkés zöldes basic topp - C&A - 1190 Ft (azt hiszem)
Érmés karkötő - I love bizsu - 790 Ft
Istenem, mikor én ezt megláttam, hát nem bírtam otthagyni, amióta meg van
és felveszem, teljes mértékben kalóznak képzelem magam
(Vigyázz Jack Sparrow jövök!)
Almás nyaklánc (nyitható :D) - I love bizsu - 790 Ft
Avon - Speed dry lakk - Asap Pink - 570 Ft

Nos ez lett volna az én ,,óriási" mennyiségű februári költekezésem. A burgundi leggingset azóta le se lehet robbantani rólam, ráadásul ez egy vastagabb leggings már már jeggings, úgyhogy merem hordani, bár még így is figyelek, hogy mindig úgy vegyem fel, hogy valami takarja a seggecskémet.

Reméljük tetszett a bejegyzés és élveztétek, ti kihasználtátok az akciók utolsó hullámait?

xoxo, Azu-nyan és Sunny

8 megjegyzés: