NOTD - Princess Attack

A mai maninál előre le kell szögeznem, hogy én hatalmas rózsaszín utáló voltam. Igen, csak voltam, megtértem... legalábbis némelyik árnyalatával. Ugyanis beleszerettem a baba rózsaszínbe, a szépséges pasztell árnyalataiba és egyszerűen nem bírok betelni ezekkel a színekkel. 

Mikor a barátaim megláttak ilyen színű körmökkel le voltak sokkolva, de én csak mosolyogva nézegettem s mondogattam nekik, ugye-ugye, hogy milyen szép? *-* 

Teljesen véletlenül került egymás mellé a három lakk, ami az alapszínt adta, de áhh szépségesen kiegészítik egymást, nagyon örülök ennek a véletlennek. De most már lássuk is miről van szó :)








Használt lakkok:


- Moyra - No 12 (két réteg, ez került fel legelőször a körmömre)
- Lovely - Pure Beauty - Nr 1. (egy réteg, ez került a Moyrára)
- Lovely - Snow Dust - Nr 2. (egy réteg, ez került fel harmadikként mindenhova, kivéve a középső ujjamra)
- Essence - Nail art twins - Bella (egy réteg, a középső ujjamra)
- NYC - Turbo dry fedőlakk (csak a középső ujjamra)

Ti, hogy álltok a rózsaszínhez?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés: