NOTD - Midnight Blue

Ma az egyik szülinapi ajándékomat mutatom meg nektek, amit Hobbittól kaptam. Az icipici édes körömlakk, amire Hobbit lecsapott nem mást, mint a Midnight Blue névre keresztelt szépség.

H&M - Midnight Blue




Ez az első H&M lakkom és bár tudom, hogy ez egy mini üveg meglepő módon 5 ml lakkot tartalmaz. Egy kicsi zacskóban kaptam, amire rá volt írva az ára, mert Hobbit azt mondta, hogyha nem tetszik, akkor visszamegy kicserélni, de hát kinek ne tetszene ez a lakk? Szóval 390 Ft-ba kerül, egy csöpp kis üveget kapunk (lentebb láthatjátok, majd a kezemben a méretarányok miatt). Egyszerű, letisztult csomagolás, minden feltüntetve, nekem nagyon tetszetős. És bár a kupak pici, mégis tökéletesen jól kézre áll, nem okoz problémát.

Ecset:


Az ecset egyenes, lapítottra vágott, az üveg méretéhez képest meglepően nagy (szerintem leér az aljáig). Nem csíkoz és könnyen lehet kenni vele a lakkot.

Finish:






Napfényben :)

Annyira, de annyira jó, hogy megőrzi az üvegben látott szépséges kettősségét felkenve is. Két rétegben láthatjátok, van rajta fedőlakk. Átlagos a száradási ideje és 2-3 napig bírja felkenve lepattogás nélkül, szóval az is átlagos. A lakk állaga szerintem pont jó, nem folyós és nem sűrű, könnyen kenhető. De még ha mindegyiknél rosszul teljesítene az sem érdekelne, ez a szín mindent megér :)

Szóval imádás van rendesen, köszönöm szépen Hobbit! :)

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. szívesen babám:))♥ a Hobbitka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mintha nem ismernélek fel <3 xD köcce ^-^

      Törlés
  2. Alapjáraton nem rajongók az ilyen típusú lakkokért, de ez határozottan tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs sok az ilyenekből, de ja, valami meg fog benne ^-^ Örülök neki, hogy téged is :))

      Törlés