NOTD - Black Multi Glitter

Mára egy Barry M lakkot hoztam nektek. Ez volt az első Barry M lakkom, de biztos, hogy nem az utolsó :)

Barry M - Black Multi Glitter


A lakk üvege nagyon tetszik, kimerem jelenteni, hogy ez a kedvencem az összes eddigi lakkos üvegeim közül. Négyszögletes lekerekített sarkokkal, a kupak átmérője jóval kisebb, mint az üvegé, így a szín is tökéletesen látszik. A feliratok nem zavarók, egyedül talán az aljára ragasztott kis kör alakú matrica nem szép, de azt könnyű eltávolítani. Az üveg 10 ml-t tartalmaz és mivel a Pink Panda oldaláról rendeltem így 1190 Ft-ba került.

Ecset:


Egyenesre vágott, lapított és keskeny. Nincs vele semmi gond, szerintem könnyű lakkozni vele. A kupak amúgy lekerekített és könnyen kézre áll, szintén nem zavaró :)

Finish:





Nos azt le kell szögeznünk, hogy a lakk neve csalóka, mert nem, hogy glitter, hanem holo glitter van benne, ami napsütésre szépségesen csillogni kezd a szivárvány minden színében (jájj *-*). Sajnos nem teljesen azt kapjuk vissza, mint amit az üvegben látunk, mert ahogy a képek mutatják nem lesz olyan tömény az egész. Mondjuk nekem még így is tetszik.

Két rétegben látjátok fedőlakk nélkül. Szigorúan fedőlakk nélkül. Ugyanis, amikor először felkentem rögtön kentem rá fedőt is, hiszen enyhén érdes felületre szárad meg. De ettől eltűnt a csillogás. Én se értem, emiatt majd a jövőben még kísérletezek vele az tuti :) Az átlagosnál kicsit gyorsabban szárad és 3-4 napig bírta ki.

Összességében: azt a kis csalódást leszámítva, hogy nem lesz akkora wow hatás a körmökön, mint ami az üvegben van nagyon megszerettem. Amikor nem süt rá a fény és ,,csak úgy" van a körmökön, akkor a sötét éjszakai égboltra emlékeztet, amin apró ezüstös fénypontok vannak :)

Nektek van Barry M lakkotok?

xoxo, Sunny

10 megjegyzés:

  1. Szerintem így is nagyon szép ez a lakk! Még nincs BM lakkom (sajnos), messze van a Nailland, rendelni meg nem szeretnék. De remélem, hogy nemsoká eljutok végre én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és hogy nem csak én gondolom így :)
      Szurkolok, hogy sikerüljön, tényleg szépséges kis sziget az Árkádban :)

      Törlés
  2. Nekem is bejön ez a szin :) Nekem egy lakom van a márkától, mivel azzal nincs gondom, 1-2 darabom még biztosan lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is az tuti, most az egyik mentájukat néztem ki, csak jussak el a Naillandbe xD

      Törlés
  3. gyönyörűséges ez a lakk :OO :)) én is imádom a barry m-et

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor nem vagyok egyedül :D Örülök, hogy tetszik :))

      Törlés